The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos minä ajan lujaa niin äiti päästelee vielä lujempaa :) Ei mitään kaahausta mutta jos on huono tie niin nopeudet ei laske kyllä yhtään, sen mennään mitä rajoituksessa luvataan vaikka satais hevosia tielle.
No tää on taas niin mun exän ajotyyliä... Ei muuten sitten kaasujalkaa höllätä tippaakaan, vaan vähintään se rajoitus pitää ajaa.
Vaikka olis loskakeli ja räntää tulisi taivaalta, niin se 80 km/h on ihan pakko ajaa, oli tie missä kunnossa tahansa. :D

Itellä nuot ylinopeudet loppu kun jäin lasten kanssa asumaan, aika paljon tuo sitä vastuuntuntoa nuot lapset :)
Sama juttu, pudonnut kun seinään. Kun kuitenkin itse vastuussa tuosta jälkikasvusta pääasiassa yksin.
Ja kun ajattelee, kuinka suuri menetys olisi vanhempi tuossa teinikehitysiässä menettää... Eikä se kaahaaminen muillekaan järin turvallista ole.
Ja jos taloudellisestikin ajatellaan, niin jos nyt heittäisin veivini, jättäisin lapsille myös semmoisen velkataakan noiden kiinnitysten kautta, että olisivat velkavankeja ainakin ensimmäiset 10 vuotta elämästään, kun mulla ei ole tällä hetkellä riittävän suurta henkivakuutusta.
Että löysä kaasujalka ja niin edelleen... :)

tottahan se on että joskus on niin huono keli että ei kärsi edes 80 ajaa
Tässä viikko muutama sitten tuli niin paljon lunta joka suunnasta tielle ja auraamiset vähän miten sattuu, niin ajelin letkassa 60 km/h semmoset 20 km, enkä itse olisi kyllä yhtään lujempaa herennyt ajamaan. Semmonen lumituisku oli.

Tänään tosin kun oli semmoinen rapsakka pikkupakkanen ja tiet hyvässä kunnossa, aurattu, osittain hiekotettu jne., niin uskalsin valosalla lähemmäs satastakin päästää menemään siinä muiden virrassa.

Tässä viikko muutama sitten tuli niin paljon lunta joka suunnasta tielle ja auraamiset vähän miten sattuu, niin ajelin letkassa 60 km/h semmoset 20 km, enkä itse olisi kyllä yhtään lujempaa herennyt ajamaan. Semmonen lumituisku oli.

Tänään tosin kun oli semmoinen rapsakka pikkupakkanen ja tiet hyvässä kunnossa, aurattu, osittain hiekotettu jne., niin uskalsin valosalla lähemmäs satastakin päästää menemään siinä muiden virrassa.
Pakko myontaa, etta ihan pienen pienta uteliaisuutta oli jouluaatonaattona ilmassa, kun haimme toisen auton lainaksi, etta Tohtorillakin on menopeli. Viimeksi ajanut manuaalilla parikymmenta vuotta sitten, melkein aina takatuupparia tai nelivetoa ja sitten alle annetaan kasivaihteinen etuveto, helvetillisen liukas pikkutie ja risteys, johon joutuu yleensa pysahtymaan ylamakeen...

Ihan tylsaa... sujuvasti meni.

• Tykkää
Reactions: famipala
Tungen nyt tähän väliin ilmoittamaan että lähden nyt nukkumaan,joten ruutis muista nyt sitten ettet rysähdä päälle vauhdilla.Eikä mitään tyrkkimisiä sitten. Ja muut jotka tulee samaan niin eipä sitten pelehditä....ainakaan kovin paljoo:)

Nähdään peiton alla ja ne joita ei nähdä niin nukkukaa hyvin omissanne:)

Hyvää yötä:kiss:

• Tykkää
Reactions: Morrigan
Tungen nyt tähän väliin ilmoittamaan että lähden nyt nukkumaan,joten ruutis muista nyt sitten ettet rysähdä päälle vauhdilla.Eikä mitään tyrkkimisiä sitten. Ja muut jotka tulee samaan niin eipä sitten pelehditä....ainakaan kovin paljoo:)

Nähdään peiton alla ja ne joita ei nähdä niin nukkukaa hyvin omissanne:)

Hyvää yötä:kiss:
Kunhan saan aikaan jarkiintya, kommin mukaan.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Pakko myontaa, etta ihan pienen pienta uteliaisuutta oli jouluaatonaattona ilmassa, kun haimme toisen auton lainaksi, etta Tohtorillakin on menopeli. Viimeksi ajanut manuaalilla parikymmenta vuotta sitten, melkein aina takatuupparia tai nelivetoa ja sitten alle annetaan kasivaihteinen etuveto, helvetillisen liukas pikkutie ja risteys, johon joutuu yleensa pysahtymaan ylamakeen...

Ihan tylsaa... sujuvasti meni.
:D , no Tohtorilla oli taidot hallinnassa.
Semmoisen huomasin, kun pitkään ajoin automaatilla, että käsijarrun käyttö manuaalivaihteisessa oli pitkän aikaa "hukassa".

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä