luikkaat lakanatMulla olis leveä sänky ja tänään vaihdetut satiinilakanat.
luikkaat lakanatMulla olis leveä sänky ja tänään vaihdetut satiinilakanat.
ette sitte potki minua tai potkin takasi:vampire:Tänään on miun sänky vuorossa.
No sehän se oiskin.. Voin kuvitella miehen ilmeen kun sanon kutsuvani the ketjulaiset juhlimaan..ja sit kun puol linja-autollista sakkia purkautuu pihalle juomiensa kans.Nyyttäriteemaset synttärit The ketjulaisille? :saint:
Täytyy tehä viikkosuunnitelma millon kenenkin sängyssä ollaaneipä hypitä aisan yli, jo iltapäivästä sovittiin että ens yönä palstaunet tempastaan lillukan pedissä
??? ei satiinilakana ole merkkijään luikasluikkaat lakanat
eikäkö silkkiiiii!??? ei satiinilakana ole merkkijään luikas
Hyppää perjantaina tienpäälle niin voit viikonloppuna täällä nukkuaTäytyy tehä viikkosuunnitelma millon kenenkin sängyssä ollaan
Viikonloppuna sun sänky.Hyppää perjantaina tienpäälle niin voit viikonloppuna täällä nukkua
Mulla on äiti sellainen että kaikki muut on idiootteja liikenteessä jotka ei osaa ajaa.. Toisaalta jos sitten auto lipsahtaa penkanpuolelle niin vika oli joko autossa taikka siinä penkassaNoista Huonoimmista Kuskeista tulee ajoittain ex-vaimon ajotyyli tietyissä tilanteissa.
Aikamoinen matka.Hyppää perjantaina tienpäälle niin voit viikonloppuna täällä nukkua
En potki.ette sitte potki minua tai potkin takasi:vampire:
Joo, tuommosia kuskeja on.Mulla on äiti sellainen että kaikki muut on idiootteja liikenteessä jotka ei osaa ajaa.. Toisaalta jos sitten auto lipsahtaa penkanpuolelle niin vika oli joko autossa taikka siinä penkassa
Yksin jos liikkeellä niin viidessätunnissa selviää suuntaansa Jos yhtään oletan oikein asuinpaikkakuntasi sijainnin..Aikamoinen matka.
Shhh...en usko että riittää ihanYksin jos liikkeellä niin viidessätunnissa selviää suuntaansa Jos yhtään oletan oikein asuinpaikkakuntasi sijainnin..
Jos minä ajan lujaa niin äiti päästelee vielä lujempaa Ei mitään kaahausta mutta jos on huono tie niin nopeudet ei laske kyllä yhtään, sen mennään mitä rajoituksessa luvataan vaikka satais hevosia tielle.Joo, tuommosia kuskeja on.
Itellä se vika talvikelillä, että ajan vähän turhankin "rouheesti", että sen takia välillä ollaan jumissa paikassa sun toisessa, kun ei usko, että hangessa ei aina vaan pääse eteenpäin.
Kesällä ei muuten valittamista, paitsi raskaassa kaasujalassa.
Exä ajeli talvella aina kun alkoi sutimaan, kaasu pohjassa ja kesälläkin oli joskus aika lentävät lähdöt.
Mä kömmin kohtapuolin sinne peiton alle,en nyt ihan vielä mut pian.En potki.
pelottavaa:OJos minä ajan lujaa niin äiti päästelee vielä lujempaa Ei mitään kaahausta mutta jos on huono tie niin nopeudet ei laske kyllä yhtään, sen mennään mitä rajoituksessa luvataan vaikka satais hevosia tielle.
Vois tieten hieman katella että ei perhanaNo sehän se oiskin.. Voin kuvitella miehen ilmeen kun sanon kutsuvani the ketjulaiset juhlimaan..ja sit kun puol linja-autollista sakkia purkautuu pihalle juomiensa kans.
no sitä vartenhan ne lätkät siellä ravissa onJos minä ajan lujaa niin äiti päästelee vielä lujempaa Ei mitään kaahausta mutta jos on huono tie niin nopeudet ei laske kyllä yhtään, sen mennään mitä rajoituksessa luvataan vaikka satais hevosia tielle.
Shhh...en usko että riittää ihan