The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tässä viikko muutama sitten tuli niin paljon lunta joka suunnasta tielle ja auraamiset vähän miten sattuu, niin ajelin letkassa 60 km/h semmoset 20 km, enkä itse olisi kyllä yhtään lujempaa herennyt ajamaan. Semmonen lumituisku oli.

Tänään tosin kun oli semmoinen rapsakka pikkupakkanen ja tiet hyvässä kunnossa, aurattu, osittain hiekotettu jne., niin uskalsin valosalla lähemmäs satastakin päästää menemään siinä muiden virrassa.
Olis täälläkin ollut pakkasta. Nollassa ja räntää pukkasi taivaalta. Puut nyt paksuhkossa lumessa. Kauniita ovat kyllä :)
No, loppuviikolle lupaillaan pakkasta :)

kahvikirahvi
Mun pitäis myös nukkua, vaikka herätys onkin "vasta" 7.30 ja puoli ysin jälkeen pitäis olla neuvolassa. Toivottavasti huomenna on parempi onni enkä nuku pommiin. Edellinen aika oli sentään 10.40 ja pikkupuolikas ei herättänyt mua!! Ei se kyllä ollut itsekään hereillä, mutta silti :D

Mun pitäis myös nukkua, vaikka herätys onkin "vasta" 7.30 ja puoli ysin jälkeen pitäis olla neuvolassa. Toivottavasti huomenna on parempi onni enkä nuku pommiin. Edellinen aika oli sentään 10.40 ja pikkupuolikas ei herättänyt mua!! Ei se kyllä ollut itsekään hereillä, mutta silti :D
:D
Laita torkku päälle tai sitten herätyskello/puhelin mikä nyt herättääkin sen verran kauemmaksi että joudut nouseen ylös sammuttaaksesi sen :)

Hyvää yötä :kiss: nyt häippäsen :wave:

Kuopuksen kanssa otettiin päikkärit 18-20, hyytyihän tuo yöunille kainaloon äsken :)
Ihmeen levollinen olo, suunnitellan tässä kevään+kesän menoja samalla. Luvassa risteilyä, parit häät, teatteria, parit pyöreät synttärit yms.. Joten tavoitteena vähän jotain lihaskuntoakin etä kehtaa paremmin mekko päällä juhlia painella.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Kuopuksen kanssa otettiin päikkärit 18-20, hyytyihän tuo yöunille kainaloon äsken :)
Ihmeen levollinen olo, suunnitellan tässä kevään+kesän menoja samalla. Luvassa risteilyä, parit häät, teatteria, parit pyöreät synttärit yms.. Joten tavoitteena vähän jotain lihaskuntoakin etä kehtaa paremmin mekko päällä juhlia painella.
Munkin on kuulemma mentävä häihin, tosin jo ens kuussa. Miehenpuolikkaan veli on menossa naimisiin, meille tuli kutsu pelkällä miehen nimellä ja riemuitsin jo salaa ettei mua ole kutsuttu. Mutta puolikas ottikin itteensä ja soitteli asiasta perään, ja selvisi että minutkin on kutsuttu :headwall: Pitäis siis ostaa mekko, huoh.

Teidän tuleva kevätkesä kuulostaa kivalta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä