Mä oon aina sanonu, ettei naisille pitäisi koskaan myöntää ajokorttiaei voi olla noin vaikeeta käyttää vaihdekeppii.
no eipäs yleistetä,ei kaikki oo surkeita kuskeja siis naisista.aika paljon miehissä on niitä karmeita kuskeja myös.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27841403:Mä oon aina sanonu, ettei naisille pitäisi koskaan myöntää ajokorttia
Jotenkin vaikutti tuo vanhempi nainen että autossa on vikaa ei kuskissaei voi olla noin vaikeeta käyttää vaihdekeppii.
Kun ehdin, moyhin vahan lisaa.Samainen fiilis jatkuu, mikä oli aamusella Mä oon tosi huonoa seuraa.
Sehän se vaikka ite olisit ees kohtuu hyvä kuski niin saa tuolla pelätä et kuka syöksyy ovesta sisään.Tuota huonoikuski ohjelmaa kun katsoo niin tulee vakuuttuneeksi ettei ole turvallista tuolla tienäällä
sulla ei taida kepin kans olla vaikeuksia?ei voi olla noin vaikeeta käyttää vaihdekeppii.
:saint:sulla ei taida hepin kans olla vaikeuksia?
nevöevörsulla ei taida kepin kans olla vaikeuksia?
arvasin että joku käy pyydykseen eikä ole ylläri että se oli juurikin mortsu:saint:
Niin, mitä kehuit?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27841518:Pääskö Pikkukaupunkilainen takapenkille? :kieh:
Subilta tulevaa suomen huonoin kuski ohjelmaaNiin, mitä kehuit?
Tänään on miun sänky vuorossa.kenen sänkyyn nyt sitten yöksi kömmitään? ihan vaan kun tässä jo suunnittelen et jospa kuskien jälkeen pikkuhiljaa lähtis sänkyyn.
Joo, tajusin kanssa vasta jälkeenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27841551:Subilta tulevaa suomen huonoin kuski ohjelmaa
Meijän sänkyyn ei taida mahtua, vaikka se parisänky onkin..miun ja miehen lisäks siellä usein tuhisee vail kaks pikkulikkaakin..tosin toinen niistä ei oo enää niin hirmu pieni, eikä osaa nukkua heilumatta ja potkiutumattakenen sänkyyn nyt sitten yöksi kömmitään? ihan vaan kun tässä jo suunnittelen et jospa kuskien jälkeen pikkuhiljaa lähtis sänkyyn.
Voi kiitos muruinen :heart: Saat mut sanattomaksi :kiss:Kun ehdin, moyhin vahan lisaa.
Mulla olis leveä sänky ja tänään vaihdetut satiinilakanat.kenen sänkyyn nyt sitten yöksi kömmitään? ihan vaan kun tässä jo suunnittelen et jospa kuskien jälkeen pikkuhiljaa lähtis sänkyyn.
Nyyttäriteemaset synttärit The ketjulaisille? :saint:No höh..meni mieli taas matalaks, ku aloin aattelemaan synttäreitäni. Ahistaa täyttää 30v. ja sit ne juhlat, pidänkö vai en ja jos, niin millaiset? Toisaalta haluisin juhlia isomminkin mut toisaalta haluisin vaan linnottautua kotiin, telkan ääreen vaikka herkkujen ja perheen kans.
Juhlistakin miul on jonkinlainen visio, mut se ei tule onnistumaan..pitäis keksiä pienemmät suunnitelmat. Sit ku haluisin käydä vaikka syömässä, ja et kahvit ois jossain muualla kun kotona, et sinne mahtuis yhellä kertaa sekä omia että miehen sukulaisia ja sit ehkä jotain jatkojen tapasia, tai baaria tai tai tai..
Munkin sänkyyn saa tulla. Jos on ahasta niin voin potkia tuon miehenpuolikkaan sitte patjallekenen sänkyyn nyt sitten yöksi kömmitään? ihan vaan kun tässä jo suunnittelen et jospa kuskien jälkeen pikkuhiljaa lähtis sänkyyn.