Mulla taas on aikalailla toistensa päin.Olen todennut et mä en tajua mistään nykytekniikasta mitään,kyllä mä ne osaan asentaa paikoilleen ja silleen mutta käyttö onkin ihan eri juttu.
Mulla taas on aikalailla toistensa päin.Olen todennut et mä en tajua mistään nykytekniikasta mitään,kyllä mä ne osaan asentaa paikoilleen ja silleen mutta käyttö onkin ihan eri juttu.
Sissijuustoa piparille?Mitä sekstistä juustosta voi vääntää??
guti guti,niin tekeeno tottahan se haluttaa kun se tekee niin gutaa
yyyhhh!!sissijuustoa piparille?
sitä sissijuustoa esiintyy muuten lähes pelkästään ruotuväessäSissijuustoa piparille?
Being human...missäs sit oot..
Aikoinaan ex ei osannut asentaa mitään laitteita ja minä asensin kaiken tai sitten se huijas kun ei ees viittinyt. Tosin ei se kyllä niistä yhtään sen enempää tajunnu kun minäkään. Olen kyllä törmänny useampaan miespuoliseen jotka ei (muka) osaa asentaa laitteita. Epäilen kyllä et jotkut kyllä huijaa ettei tarvii vaivautua iteMulla taas on aikalailla toistensa päin.
Tuotapa en ole kuullutkaan.. jessus sentäänno ei mitään sekstistä mutta kun puhekieleen tullut se et juustoa on siellä miehen vehkeissä niin....:x syö siinä sit juustoa,varsinkin jotain fetaa kun mieleen putkahtaa palsta ja se missä yhteydessä sitä juusto sanaa käytetään.
kyl mä luulen että ne ei ole ihan oikeesti osanneet, mieheen on sisäänrakennettu sellainen ominaisuus että naiseen pitää aina ja kaikkialla yrittää tehdä vaikutus teknisiä vimpaimia osaamallaAikoinaan ex ei osannut asentaa mitään laitteita ja minä asensin kaiken tai sitten se huijas kun ei ees viittinyt. Tosin ei se kyllä niistä yhtään sen enpää tajunnu kun minäkään. Olen kyllä törmänny usempaan miespuoliseen jotka ei (muka9 osaa asentaa laitteita. epäilen kyllä et jotkut kyllä huijaa ettei tarvii vaivautua ite
Kesäkuumalla kun riisutaan viikon mettäleirin jälkeen kengät ja sukat samaan kuivaushuoneeseen :$ :x Se haisee 200x pahemmalle mitä juustonaksupussin avauksen yhteydessä tulevat aromit..sitä sissijuustoa esiintyy muuten lähes pelkästään ruotuväessä
irl se on urbaani legenda
vieläköhän muuten sotapojat on kesähelteillä kumppareissaKesäkuumalla kun riisutaan viikon mettäleirin jälkeen kengät ja sukat samaan kuivaushuoneeseen :$ :x Se haisee 200x pahemmalle mitä juustonaksupussin avauksen yhteydessä tulevat aromit..
Kyllä me maihareissa juostiin satoi tai paistoi. Huopakumpparit oli hiihtämistä vartenvieläköhän muuten sotapojat on kesähelteillä kumppareissa
tota sissijuustoa esiintyy pikemminkin kassulla
Ei ikina, koskaan, milloinkaan saa odottaa liian kauan! :saint:Voi prkl,mun kakku on homehtunut!! siis tollanen tahmanen kuivakakku vai mikä se on,siinä on valkosia pilkkuja päällä ja kun niin ootin et saan herkutella sillä iltapalaksi
Kyllä me maihareissa juostiin satoi tai paistoi. Huopakumpparit oli hiihtämistä varten
No se vähän unohtu koko kakku:ashamed:Ei ikina, koskaan, milloinkaan saa odottaa liian kauan! :saint:
mennään sitten jonyt pitäis olla löylyä, selänpesijää olisin vailla
:hug:Samainen fiilis jatkuu, mikä oli aamusella Mä oon tosi huonoa seuraa.
Jos en väärin muista oli kahdet maiharit, toisilla rymyttiin ja toiset oli lomapukuun sopivat. Niitä kumppareita ei ollut kuin net huopakumpparit. Mutta toisaalta hyvin rasvattuna ne maiharit piti kosteutta jonkinverran.no ei mekään huopakumppareita kesällä, tavalliset vuorettomat oli sitä varten
maiharit oli talvella pyhäkenkinä
:hug: Voi että sinuu kipuines..*puhaltaa*Samainen fiilis jatkuu, mikä oli aamusella Mä oon tosi huonoa seuraa.
Tuo on pakko katsoaNyt saa nauraa,suomen surkein kuski subilla alkaa
joo ei sais mutta...