The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla taas on aikalailla toistensa päin. :D
Aikoinaan ex ei osannut asentaa mitään laitteita ja minä asensin kaiken tai sitten se huijas kun ei ees viittinyt. Tosin ei se kyllä niistä yhtään sen enempää tajunnu kun minäkään. Olen kyllä törmänny useampaan miespuoliseen jotka ei (muka) osaa asentaa laitteita. Epäilen kyllä et jotkut kyllä huijaa ettei tarvii vaivautua ite:D
 
Viimeksi muokattu:
Aikoinaan ex ei osannut asentaa mitään laitteita ja minä asensin kaiken tai sitten se huijas kun ei ees viittinyt. Tosin ei se kyllä niistä yhtään sen enpää tajunnu kun minäkään. Olen kyllä törmänny usempaan miespuoliseen jotka ei (muka9 osaa asentaa laitteita. epäilen kyllä et jotkut kyllä huijaa ettei tarvii vaivautua ite:D
kyl mä luulen että ne ei ole ihan oikeesti osanneet, mieheen on sisäänrakennettu sellainen ominaisuus että naiseen pitää aina ja kaikkialla yrittää tehdä vaikutus teknisiä vimpaimia osaamalla
 
IhanaValo
Hipsin taas kurkkimaan hetkeks..ajattelin et vilkasisin jakson jotain uutta sarjaa, niitä kun on nyt alkanut taas ja ainakin kahta on jakso nauhalla, tänään alkaa viel sekin Grimm..meinaako joku kattoa? Mies oli iloinen ku eilen kaiketi alkoi walking deadia kolmas kausi..mie en oo sitä paljoakaan uskaltanu kattoa. Tulee vaan kuitenkin ne zombit sit uniinkin..

Tulikin mieleen yks outo uni minkä näin viime yönä..siinä miulla oli pieni poika, ja joku toinen pikkupoika yritti väkisin tulla ikkunasta sisälle. Oltiin miun vanhempien luona ja mie paniikissa koitin jotenkin sulkea sitä ikkunaa ja estää sitä poikaa. Hirveen ahdistava uni, en todellakaan tiiä mistä se tuli..: /
 
Aries 78
no ei mekään huopakumppareita kesällä, tavalliset vuorettomat oli sitä varten

maiharit oli talvella pyhäkenkinä
Jos en väärin muista oli kahdet maiharit, toisilla rymyttiin ja toiset oli lomapukuun sopivat. Niitä kumppareita ei ollut kuin net huopakumpparit. Mutta toisaalta hyvin rasvattuna ne maiharit piti kosteutta jonkinverran.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä