ei irtoo ihan niin helpollaentä jos lupaan töniä sua ens yönäkin :heart:
ei irtoo ihan niin helpollaentä jos lupaan töniä sua ens yönäkin :heart:
:wave:Hyvvee iltaa! :wave:
Mulla yks naispuoleinen fb-kamu laittoi joulun alla sivulleen että olis Piparia tarjolla. Voit arvata paljonko miehet kommentoi siihen viestiinMaistuisko kahvi vai meneekö yöunet =)
Panin just tippumaan
Piparia on kanssa edelleen tarjolla
Kyllä on pipari sana pilattu ihan kokonaan mä en enää ees käytä sitä sanaa kun se väännenetään heti väärään suuntaan sama juttu tortulla sekä juustolla. Miks ihmeessä syötäviä juttuja revitään näihin juttuihin ja pilataan kaikki.Miksei voi puhua oikeilla nimikkeillä. Joo,kunhan purkasin ärsytystäni.Mulla yks naispuoleinen fb-kamu laittoi joulun alla sivulleen että olis Piparia tarjolla. Voit arvata paljonko miehet kommentoi siihen viestiin
Tuolla puolella tuo ketä sana jo ärsyttäis ja sanoittais että se on kukapikku vinkki, tuolla isommalla puolella olis käynnissä äänestys siitä että ketä on palstan ärsyttävin tyyppi
ei saa pihtailla :stick:ei irtoo ihan niin helpolla
Lettuperkele - ihanaa tätä vuotta sinulle :hug: :kiss:! Koetahan ottaa kaiken työn keskellä myös rennosti ja sitä kaivattua omaa aikaakin, ettei kroppa käy ylikierroksilla. Ja pahoillani olen teidän perhettä kohdanneesta menetyksestä :hug:...aika tekee tehtävänsä ja muistot kantavat tuonnempana surua ja ikävää haalistaen. Ja - kyllä ihan varmasti pärjäät muksusi kanssa sen viiden päivän reissuleskeyden ajan ! AIka menee niin nopeasti sen ensimmäisen päivän jälkeen, että kun mies palaa, niin saatat pian huudahtaa, että - Nytkö sä jo tulit !?!
:hug:, kyllä se siitä!No eipä ihmeempiä,telkkarin ostoa tässä suunniteilla, mutta kuten autotkin niin sama juttu tässä,mistään en mitään ymmärrä:ashamed: Antaa musta kyllä hyvän kuvan kun en mistään mitään koskaan tiedä
Pikkusen parempi päivä kuin eilen mutta ei nyt vieläkään ihan riemusta hyppelyä.
Meinasin laittaa etten pihtaile koskaan, mutta eihän se pidä paikkaansa pihtari mikä pihtariei saa pihtailla :stick:
Mitä sekstistä juustosta voi vääntää??Kyllä on pipari sana pilattu ihan kokonaan mä en enää ees käytä sitä sanaa kun se väännenetään heti väärään suuntaan sama juttu tortulla sekä juustolla. Miks ihmeessä syötäviä juttuja revitään näihin juttuihin ja pilataan kaikki.Miksei voi puhua oikeilla nimikkeillä. Joo,kunhan purkasin ärsytystäni.
no aivan varmasti haluttais...siis suapitäs lähteä ja tehä saunan pesään valkea
haluttais...
Sama juttu, mutta mulla ei täällä kotona ole muuta kun sähkösauna. Taidan napsaista päälle, niin pääsee lenkin jälkeen löylyihin.pitäs lähteä ja tehä saunan pesään valkea
haluttais kylpeä
no ei mitään sekstistä mutta kun puhekieleen tullut se et juustoa on siellä miehen vehkeissä niin....:x syö siinä sit juustoa,varsinkin jotain fetaa kun mieleen putkahtaa palsta ja se missä yhteydessä sitä juusto sanaa käytetään.Mitä sekstistä juustosta voi vääntää??
no tottahan se haluttaa kun se tekee niin gutaano aivan varmasti haluttais...siis sua
Olen todennut et mä en tajua mistään nykytekniikasta mitään,kyllä mä ne osaan asentaa paikoilleen ja silleen mutta käyttö onkin ihan eri juttu.:hug:, kyllä se siitä!
Jos yhtään lohduttaa, telkkarikehityksestä olen minäkin pudonnut kärryiltä, kännyköistä vielä jotain tiedän.
missäs sit oot..I'm not here...