The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla yks naispuoleinen fb-kamu laittoi joulun alla sivulleen että olis Piparia tarjolla. Voit arvata paljonko miehet kommentoi siihen viestiin :D
Kyllä on pipari sana pilattu ihan kokonaan:( mä en enää ees käytä sitä sanaa kun se väännenetään heti väärään suuntaan sama juttu tortulla sekä juustolla. Miks ihmeessä syötäviä juttuja revitään näihin juttuihin ja pilataan kaikki.Miksei voi puhua oikeilla nimikkeillä. Joo,kunhan purkasin ärsytystäni.
 
Lettuperkele - ihanaa tätä vuotta sinulle :hug: :kiss:! Koetahan ottaa kaiken työn keskellä myös rennosti ja sitä kaivattua omaa aikaakin, ettei kroppa käy ylikierroksilla. Ja pahoillani olen teidän perhettä kohdanneesta menetyksestä :hug:...aika tekee tehtävänsä ja muistot kantavat tuonnempana surua ja ikävää haalistaen. Ja - kyllä ihan varmasti pärjäät muksusi kanssa sen viiden päivän reissuleskeyden ajan :)! AIka menee niin nopeasti sen ensimmäisen päivän jälkeen, että kun mies palaa, niin saatat pian huudahtaa, että - Nytkö sä jo tulit :D!?!

No nyt alkoi viiden päivän vapaat, niin kyllähän tässä kelpaa ottaa rennosti matikan ja fysiikan kirjojen parissa. Perjantaina pitäisi lähteä tuulettumaan, mutta taidan jättää väliin. Viikonloppuna olisi reissu pohjoiseen tiedossa, mutta taidan soittaa isälle ja kieltäytyä kunniasta. Mielummin jäädään kotiin koko porukalla ja lapsi sekä mies voi nauraa mulle kun yritän pärjätä kepin heiluttelussa änäripelin parissa.

Mä en oikeasti tiedä miten selvitään. Pinaattikeittoa, thaibokseja, makupaloja, muroja ja yhtenä päivänä tilataan pizzaa niin paljon että riittää seuraavaksikin päiväksi? :ashamed: Pelataan vaan pleikkaria ja välillä pyöritään netissä? Kai sitä kerran vois käydä roskat viemässä niin voi sanoa poistuneensa asunnosta. Onneksi mies on poissa vaan viis päivää. *ei tainnu Vuoden Äiti -palkinto nasahtaa tänäkään vuonna mulle, ja vuosi on vasta alussa

Paljon haleja, Freezis! :hug: :heart:
 
No eipä ihmeempiä,telkkarin ostoa tässä suunniteilla, mutta kuten autotkin niin sama juttu tässä,mistään en mitään ymmärrä:ashamed: Antaa musta kyllä hyvän kuvan kun en mistään mitään koskaan tiedä:D

Pikkusen parempi päivä kuin eilen mutta ei nyt vieläkään ihan riemusta hyppelyä.
:hug:, kyllä se siitä!
Jos yhtään lohduttaa, telkkarikehityksestä olen minäkin pudonnut kärryiltä, kännyköistä vielä jotain tiedän. :D
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Piti kirjoittaa äsken teksti ruotsiksi ja tuli kyllä sitten semmoista paskaa, että hävettää itsekin - lähetin äidille korjattavaksi, saa katsoa virheet ja lähettää parempana takaisin. Ei sellaista minun tuottamaani tekstiä korjaamatta uskalla kenellekään muulle kuin perheenjäsenelle lähettää. :D
Jag behöver hjälp med mina svenska!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Kyllä on pipari sana pilattu ihan kokonaan:( mä en enää ees käytä sitä sanaa kun se väännenetään heti väärään suuntaan sama juttu tortulla sekä juustolla. Miks ihmeessä syötäviä juttuja revitään näihin juttuihin ja pilataan kaikki.Miksei voi puhua oikeilla nimikkeillä. Joo,kunhan purkasin ärsytystäni.
Mitä sekstistä juustosta voi vääntää??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä