IhanaValo
Sori,aina välillä iskee semmonen Ihaa-moodi päälle..jos tiiätte sen aasin Nalle Puhissa..ei kai, ihquvalolla vaan löi filosofisvaiheen päälensä
Sori,aina välillä iskee semmonen Ihaa-moodi päälle..jos tiiätte sen aasin Nalle Puhissa..ei kai, ihquvalolla vaan löi filosofisvaiheen päälensä
tiietään, tykkään matkia sitä lapsilleSori,aina välillä iskee semmonen Ihaa-moodi päälle..jos tiiätte sen aasin Nalle Puhissa..
Joo niin tais tehä...ei kai, ihquvalolla vaan löi filosofisvaiheen päälensä
Meinaa olla tylsääKylläpä te nyt synkistelette
mikä on bdb?Meinaa olla tylsää
Siks tässä mietinki, et jos tulis BDB leffana, ketkä olis pääosissa
mulla ihan tarpeeks synkkää irl niin kyllä kaipas viihytystä ees täälläJoskus näinkin
Black dagger brotherhood.mikä on bdb?
tottakai saa purkautuamulla ihan tarpeeks synkkää irl niin kyllä kaipas viihytystä ees täällä
No eikai saahan täällä nyt purkautuu oli hyvä tai paska fiilis tai ihan mitä vaan.
Näemmä ja K-18kattokaas nyt sitten emmanuellee ,alko just
Mulla tuli mieleen kauniit&rohkeat mutta ehkä ei tarkoittanut sitä.mikä on bdb?
k18 on kyllä hyvä suositus :saint:Näemmä ja K-18
se Emmanuel missä on se tumma nainen pääosissa on parempi mitä alkuperäinenkattokaas nyt sitten emmanuellee ,alko just
Hyi helvata :xMulla tuli mieleen kauniit&rohkeat mutta ehkä ei tarkoittanut sitä.
17-kesäsenä narahdin yhden poliisin vaimon kanssa touhuamasta heidän mökillään, luojankiitos juoksin nopeampaa mitä se poliisiHei kertokaa nyt jotain jännää! Ootteko tehnynnä jotain hurjaa joskus? Mun hurjin taitaa olla liftaaminen..tai koulun katolla kiipeily..
Joo, en mäkään kaunareita katsele.Hyi helvata :x
Ihan Black dagger brotherhood, Mustan tikarin veljeskunta- kirjasarja vampyyreista
Emmä kehtaa :ashamed:Hei kertokaa nyt jotain jännää! Ootteko tehnynnä jotain hurjaa joskus? Mun hurjin taitaa olla liftaaminen..tai koulun katolla kiipeily..
Oho meinasin jo laittaa et sul niit juttui riittää17-kesäsenä narahdin yhden poliisin vaimon kanssa touhuamasta heidän mökillään, luojankiitos juoksin nopeampaa mitä se poliisi
Kehtaat kehtaat!!! *pomppii*Emmä kehtaa :ashamed:
En ole tainnut tehdä mitään hurjaa :ashamed:Hei kertokaa nyt jotain jännää! Ootteko tehnynnä jotain hurjaa joskus? Mun hurjin taitaa olla liftaaminen..tai koulun katolla kiipeily..
Paljon tehnyt ja touhunnut niin sattunutkin paljon, mutta tuo on varmasti se tilane jossa oli oikeasti vähän kusiset paikat. ulkona jo pimiä ja siellä mettätiellä juosta joka johtaa mökille ukko perässä joka hutaa ja raivoaa pieksävänsä kunnolla kun saapi kiinniOho meinasin jo laittaa et sul niit juttui riittää
En.Kehtaat kehtaat!!! *pomppii*