The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se maailma siihen kaadu, se vain pettävä kumppani laitetaan hakemaan itelle uutta kumppania jota saa pettää ja jatketaan ite omaa elämää :)
Hetken voi toki olla vaikeeta jatkaa elämää. Riippuen tietysti kauanko on yhdessä oltu.
Ja jos uuden suhteen aloittaa pettämisellä, miten voi olla varma ettei sitä tapahdu uudessa suhteessa? Petti sitten molemmat tai vaan toinen.
 
IhanaValo
Mie oon mustis, aiemmin olin reilusti pahempi ja se meinas viedä mieheltä hermot..:ashamed: Ymmärsin kyllä et menee yli mut en vaan osannu rajottaa epäilyjäni jne. Nykyisin "päästän"/kehoitan viettämään aikaa kavereidensa kans enkä jaksa soitella perään pitkin iltaa, viimeks taisin olla jo ite nukkumas kun mies kotiutu, et pikkuhiljaa, pikkuhiljaa..miekin opin. :) Ja toivon samalla että mies on sen luottamuksen arvoinen.

On kai sekin miusta ees vähän mustis, toivoisin ainakin. Ei nyt liiaks mut silleen vähän. Ikinä en oo miestä pettäny, enkä nyt äkkiseltään keksi tilannetta jossa niin menisin tekemään. Koskaan ei kai pitäis sanoa että ei koskaan mut kyl mie siitä aikas varma oon. Jos tää avioliitto päättyis niin en usko että kukaan minuu huolis, en osais pelkän seksin takia olla kenenkään kans, joten se siitä sit.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä