Aries 78
Täällä on viikko sitten viimeksi pantu :'(mä panin just
Täällä on viikko sitten viimeksi pantu :'(mä panin just
Ei varmaan munkaan, mutta oon nii piru ittepäinen, et en varmasti miestä ottas enää riesaksiei mut jonkun aikaa vois mennä. Ei kyl oikein lopulta olis mun juttu. Varmaan kaipais pysyvämpää..
lapset ollu reissussa?Täällä on viikko sitten viimeksi pantu :'(
Äidillää olivat, tässä on sellainen rytmi että jokatoinen viikonloppu jos ei saada muuten aikatauluja yhteen päiväsaikaan.lapset ollu reissussa
Hetken voi toki olla vaikeeta jatkaa elämää. Riippuen tietysti kauanko on yhdessä oltu.Ei se maailma siihen kaadu, se vain pettävä kumppani laitetaan hakemaan itelle uutta kumppania jota saa pettää ja jatketaan ite omaa elämää
eiks se ennusta juurikin sitä että sama meno tulee jatkumaan....Ja jos uuden suhteen aloittaa pettämisellä, miten voi olla varma ettei sitä tapahdu uudessa suhteessa? Petti sitten molemmat tai vaan toinen.
mä panin just
Mitä? :xmas:mä panin just
:hug:Täällä on viikko sitten viimeksi pantu :'(
Vannomatta paras sanotaanEi varmaan munkaan, mutta oon nii piru ittepäinen, et en varmasti miestä ottas enää riesaksi
Näin kanssa ajattelen.eiks se ennusta juurikin sitä että sama meno tulee jatkumaan
Alakaa ikääki olemaan sen verra palijo, et ei jaksa kouluttaa uutta miestä. Nykyne on just passeli.Vannomatta paras sanotaan
mission complishedmulla taas tuhmat ajatukset tuli tuosta,viaton lause mutta:ashamed:
Noh, tässä ketjussa on pantu kaikkea aika paljon tällä viikollamulla taas tuhmat ajatukset tuli tuosta,viaton lause mutta:ashamed:
Kyllä ruutis tietää...:kiss: kiusaajamission complished
Minäkin ihana rauha..drinksu ja suklaata..musiikkia..ooooohmä panin just
Mä oon euforisessa tilassa *leijailee*Kylläpä te nyt synkistelette
ei kai, ihquvalolla vaan löi filosofisvaiheen päälensäKylläpä te nyt synkistelette
Joskus näinkinKylläpä te nyt synkistelette
Tsippis kippis! :kiss: