Mies afganistanista

  • Viestiketjun aloittaja hn
  • Ensimmäinen viesti
hn
Seurustelen 6 vuotta suomessa olleen afganimiehen kanssa. Meillä menee hyvin ja näin. On muslimi, muttei se näy muuten kui ettei syö possua. Ei rukoile tai mitään. Samanainen mies toistaiseksi kuin suomalainen mies, mutta hiukan mustasukkaisempi.

Onko paha? Muistan joskus jonkun muun kirjottaneen tänne myös samasta aiheesta ja olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä että voiko tästä tulla mitään?
 
hn
[QUOTE="Eee";27816189]No tuo on ensimmäinen aste selvästi. Seuraava on sitten se, että niistä menoista aletaan neuvotella. Sitten niihin pitää alkaa pyytää mieheltä lupa.[/QUOTE]

Niin.. sen näkee sitten mutta en oikein usko.
 
"vieras"
En alkais suhteeseen Afganistanista tulleen muslimin kanssa, kulttuuri niin täysin eri kuin meikäläisellä. Naiset ei merkkaa siellä paskan vertaa, vaikka sanoisivat sulle nyt ap mitä.
 
hn
Niin suhde on vasta alussa, mutta vaikuttaa oudolta että mies olisi mikään "paha". Kohtelee minua hyvin ja en ole nähnyt omin silmin tietenkään kun afganistaniin en suostu menemään, mutta on näyttänyt paljon kuvia perheestään ja kukaan miehen siskoistakaan ei käytä minkäänlaista huivia. Ainakaan kuvissa ollut.
 
Mä suosin mielummin suomalaista miestä.
Toki tästäkin ryhmästä sekopäitä löytyy, kokemusta on. Mutta, mutta... parempi näin. En nyt pahalla sano, mutta tummaihoset ja nää huivipäät ja karvakädet ei vaan millään sytytä mua. En saa niistä minkäänlaisia kiksejä.
 
hn
Niin no ei muakaan sytytä karvakädet, itseasiassa menee niistä kylmät väreet, mutta tämä mies.. olin ihan lääpällään heti kun näin hänet :D Tarkoitan että ei paljon paremman näköistä miestä voi olla.
 
"Eee"
Niin suhde on vasta alussa, mutta vaikuttaa oudolta että mies olisi mikään "paha". Kohtelee minua hyvin ja en ole nähnyt omin silmin tietenkään kun afganistaniin en suostu menemään, mutta on näyttänyt paljon kuvia perheestään ja kukaan miehen siskoistakaan ei käytä minkäänlaista huivia. Ainakaan kuvissa ollut.
Sori nyt, mutta kuulostat aika nuorelta ja naivilta... Toivottavasti et joudu pahasti kärsiin siitä. Mut joo, jokaisen on käännettävä omat korttinsa ite. Onnee matkaan!
 
"vieras"
Miksi se on Suomessa? Onko tullut tänne töihin tai opiskelemaan?
Jos on niin käykö töissä tai opiskeleeko?
Jos on tullut tänne pakolaisstatuksella, oletko kysynyt miksi se jätti siskonsa ja äitinsä sinne Afganistaniin ja lähti itse turvaan Suomeen?
 
hn
oho, luin ketjun läpi.. en kyllä ajatellut koskaan lapsia tämän kanssa hankkia..

Joo käy töissä ja opiskelee, on aina töissä.

Eee/ Joo ollaan molemmat vielä aika nuoria :)

Mietin tätä meidän seurustelua nyt hieman vakavammin.. nimittäin muistiini tuli se kerta kun istuin miehen kanssa hänen autossaan ja hänen suomalainen kaverinsa tuli kyytiin koska asui matkan varrella, niin mies pyysi että menisin istumaan taakse.. eli siis jouduin vaihtamaan paikkaa taakse vaikka matka kesti 2 min.. ajattelin että ehkä mies halusi jutella kaverinsa kanssa mutta eivät he paljon jutelleet, eli kuulunkohan vaan naisena taakse..
 
hn
[QUOTE="vieras";27816448]Miksi se on Suomessa? Onko tullut tänne töihin tai opiskelemaan?
Jos on niin käykö töissä tai opiskeleeko?
Jos on tullut tänne pakolaisstatuksella, oletko kysynyt miksi se jätti siskonsa ja äitinsä sinne Afganistaniin ja lähti itse turvaan Suomeen?[/QUOTE]

Niin.. ja vielä että itselleni ei ole tullut mieleen kysyä, mutta varmaan koska tuli pakolaisena niin matka ollut tosi kallis, pitkä ja rankka että hän tuli suomeen tienaamaan rahaa ja lähettää sitä afganistaniin äidille, siskoille ja veljille.
 

Yhteistyössä