Multitaskminä oon täällä mut olen puhelimessa samalla
Kiva ylläriMä tulin tänään kaupasta kotiin ja ihmettelin et kenen musta volvo meidän pihassa on, mieshän se vaan oli käyny vaihtamassa meidän auton. On se kiva ku mullekki kerrotaan
oli ylläri tosiaan joo saattaahan se näkyä kuvissa se, että hieman oon onnetonKiva ylläri
Mä katoin sun kuvaa ja silmät ei näyttäny kauheen onnellisilta
hyvää yötä:kiss:Minä lähen kans nukkumaan,hyvää yötä:kiss:
Emmää niistä mitään tajuakkaan et ihan sama mulleSankkuli, ei miehet ruukaa kysyä akoilta neuvoa autonvaihtoon :saint:
Hah, multapa kysyttiinSankkuli, ei miehet ruukaa kysyä akoilta neuvoa autonvaihtoon :saint:
niimpäEmmää niistä mitään tajuakkaan et ihan sama mulle
aim hiö :wave:Where is everybody :O Missä te olette? Huhuu? Anybody? Joku?
Oon yksin ja hyljätty :'(
on meillä neljä lasta joo mut autoja on kaksi, toinen seitsemän paikkainen citroen.niimpä
muistanko väärin että teillä olis 4 muksuu, miten te sovitte normiautoon?
no niimpä tietysti, eli sulla on sitikka niinkö ennenkin ja ukko siis vaihautti oman autonsaon meillä neljä lasta joo mut autoja on kaksi, toinen seitsemän paikkainen citroen.
Yhteisii nuo on, voin ajella kummalla vaa jos yksin liikenteeseen lähen, vois ottaa alle tuon mustan volvonno niimpä tietysti, eli sulla on sitikka niinkö ennenkin ja ukko siis vaihautti oman autonsa
pöh, en ala kun sä et yhtään provosoidu :stick:Yhteisii nuo on, voin ajella kummalla vaa jos yksin liikenteeseen lähen, vois ottaa alle tuon mustan volvon
Noinhan se monesti menee : /Mä tulin tänään kaupasta kotiin ja ihmettelin et kenen musta volvo meidän pihassa on, mieshän se vaan oli käyny vaihtamassa meidän auton. On se kiva ku mullekki kerrotaan
Haluuks ottaa erää :stick:pöh, en ala kun sä et yhtään provosoidu :stick:
no se kävi mielessäHaluuks ottaa erää :stick:
Täällä toinenHei taas tännekin, nyt on käyty vähän kahvittelemassa ja shoppailemassa, uuden puhelimenikin sain noudettua
Nyt ois lapselle uudet käsineet ja pipo (niitähän ei siis oo vielä kymmentäkään paria), pari paitaa ja pöksyt (niitähän ei oo siis valmiiks kaappia täynnä) Itelleni löysin vaan paidan ja neljä pakettia sukkia! Mutta ne oli hyviä löytöjä. Nyt on taas shoppailukiintiö täynnä hyyyyyyyyvin pitkäksi aikaa
Oon varmaan outo nainen kun vihaan laukkuja, korkkareita ja shoppailua.