The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mä rääkkään itteeni ja kattelen kisujen kuvia ja luovutus iässä olevia pentuja. Kauhee masokisti :D
Meillä toivoisivat kissanpentua, on vaan noi meijän kaks vanha neitiä jotka ei oo nuoremmistaan tykkää..ja kun anoppi just otti itelleen pikkukisun niin siitä liekkö saaneet ajatuksen päähänsä. Mut pitäishän jokaisen halukkaan oma mirri saada :)
 
IhanaValo
:hug: Ruutis ja Sangria..



Mie suren jo sitä päivää kun noi karvahanurit nukkuu pois. Miten mie saan enää unta kun ei oo sitä karvakaveria hurisemassa mahan päällä kun oon menos nukkumaan?

Etenkin kun vanhempien kissa kuoli jo muutama vuosi sitten, oli 13v. muistaakseni ja suurimman osan kissan elämää olin asunu kans kotona..oli se suru iso, kun sain äidiltä viestin (vieläkin tulee tippa linssiin kun sitä aattelee). Sillon oisin halunnu laittaa noikin meijän kissat jonnekin muualle pois, ei ainakaan niiden kuolemaa tarvis nähdä.

Kamalia ajatuksia mut en voi niille mitään.
 
Sangria
:hug: Ruutis ja Sangria..



Mie suren jo sitä päivää kun noi karvahanurit nukkuu pois. Miten mie saan enää unta kun ei oo sitä karvakaveria hurisemassa mahan päällä kun oon menos nukkumaan?

Etenkin kun vanhempien kissa kuoli jo muutama vuosi sitten, oli 13v. muistaakseni ja suurimman osan kissan elämää olin asunu kans kotona..oli se suru iso, kun sain äidiltä viestin (vieläkin tulee tippa linssiin kun sitä aattelee). Sillon oisin halunnu laittaa noikin meijän kissat jonnekin muualle pois, ei ainakaan niiden kuolemaa tarvis nähdä.

Kamalia ajatuksia mut en voi niille mitään.
Kiitos halista, ja hali sullekki :hug: lemmikistä luopuminen on vaikea juttu. Toivottavasti teidän karvasella ois kuiteski vielä rutkasti aikaa jäljellä :)
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27799729:
Niin on. Meillä mä oon ainut joka allerginen kaikennäkösille elukoille. Mun ei edes saa akvaariota ottaa. Tosin se mua ei edes kiinnostaisi.
ai akvaariokaan ei kävisi, siinäpä onkin sitte allergioita :( :hug: meillä on joskus ollu akvaario mut ei se tosiaan ole mitenkään verrattavissa vaikkapa kisuun.
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27799782:
Onneks siihenkin on tottunu, mut sit ku siskoilla on niitä elukoita niin eihän niitä voi olla ihailematta ja rapsuttamatta :D

Pikkusiskolla on niin söpö se liskokin :heart:
tottuuhan joo, mää vaa sekosin kokonaan siskon pennusta :Dhyvä et säki saat siskon luona rapsutella:)

Meil oli joskus muksuina sauvasirkkoja, ne oli aika veikeitä :D
 
IhanaValo
Oon ettiny yhtä lehtee hulluna ympäri kämppää,10 kertaa ainakin joka paikasta..olevinaan,tänään satuin ohimennen vilkasemaan yhteen laatikkoon,kun olin taas kerran käyny muut paikat läpi..no,arvatkaa oliko se lehti siel?!? Noo, joo. :D Jee, vaikka tää olikin tätä mium tuuria..miten pitkään tein turhaa työtä etsiskellessäni..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä