Mä rääkkään itteeni ja kattelen kisujen kuvia ja luovutus iässä olevia pentuja. Kauhee masokisti
Hän ei ihan luovutusikäinen (tai on joo mutta vanhempi) toukokuussa syntynyt "pikkumies :heart:
Mä rääkkään itteeni ja kattelen kisujen kuvia ja luovutus iässä olevia pentuja. Kauhee masokisti
Meillä toivoisivat kissanpentua, on vaan noi meijän kaks vanha neitiä jotka ei oo nuoremmistaan tykkää..ja kun anoppi just otti itelleen pikkukisun niin siitä liekkö saaneet ajatuksen päähänsä. Mut pitäishän jokaisen halukkaan oma mirri saadaMä rääkkään itteeni ja kattelen kisujen kuvia ja luovutus iässä olevia pentuja. Kauhee masokisti
Ooooooiiii!!! :heart: :heart: aivan iiihana voi voi voiii..
Hän ei ihan luovutusikäinen (tai on joo mutta vanhempi) toukokuussa syntynyt "pikkumies :heart:
joo, oltiin eilen mun siskon luona jolla norjalalainen metsäkissan pentu :heart: kuume vaan paheneeMeillä toivoisivat kissanpentua, on vaan noi meijän kaks vanha neitiä jotka ei oo nuoremmistaan tykkää..ja kun anoppi just otti itelleen pikkukisun niin siitä liekkö saaneet ajatuksen päähänsä. Mut pitäishän jokaisen halukkaan oma mirri saada
Meillä tenavat kans haluis kissan tai jonku muun,mutta mä en voi ottaa mitään. En jaksais sit sitä kamalaa kutinaa joka päiväjoo, oltiin eilen mun siskon luona jolla norjalalainen metsäkissan pentu :heart: kuume vaan pahenee
allergiat on syvältä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27799548:Meillä tenavat kans haluis kissan tai jonku muun,mutta mä en voi ottaa mitään. En jaksais sit sitä kamalaa kutinaa joka päivä
sanoppa muuta, meillä on puolet porukasta allergikkoja ja valitettavasti itse kuulun joukkoonallergiat on syvältä :hug:
:hug:sanoppa muuta, meillä on puolet porukasta allergikkoja ja valitettavasti itse kuulun joukkoon
ei siis mirriä mulle :nyyh:
Kiitos halista, ja hali sullekki :hug: lemmikistä luopuminen on vaikea juttu. Toivottavasti teidän karvasella ois kuiteski vielä rutkasti aikaa jäljellä:hug: Ruutis ja Sangria..
Mie suren jo sitä päivää kun noi karvahanurit nukkuu pois. Miten mie saan enää unta kun ei oo sitä karvakaveria hurisemassa mahan päällä kun oon menos nukkumaan?
Etenkin kun vanhempien kissa kuoli jo muutama vuosi sitten, oli 13v. muistaakseni ja suurimman osan kissan elämää olin asunu kans kotona..oli se suru iso, kun sain äidiltä viestin (vieläkin tulee tippa linssiin kun sitä aattelee). Sillon oisin halunnu laittaa noikin meijän kissat jonnekin muualle pois, ei ainakaan niiden kuolemaa tarvis nähdä.
Kamalia ajatuksia mut en voi niille mitään.
Niin on. Meillä mä oon ainut joka allerginen kaikennäkösille elukoille. Mun ei edes saa akvaariota ottaa. Tosin se mua ei edes kiinnostaisi.allergiat on syvältä :hug:
*pyrskis*sanoppa muuta, meillä on puolet porukasta allergikkoja ja valitettavasti itse kuulun joukkoon
ei siis mirriä mulle :nyyh:
ai akvaariokaan ei kävisi, siinäpä onkin sitte allergioita :hug: meillä on joskus ollu akvaario mut ei se tosiaan ole mitenkään verrattavissa vaikkapa kisuun.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27799729:Niin on. Meillä mä oon ainut joka allerginen kaikennäkösille elukoille. Mun ei edes saa akvaariota ottaa. Tosin se mua ei edes kiinnostaisi.
Onneks siihenkin on tottunu, mut sit ku siskoilla on niitä elukoita niin eihän niitä voi olla ihailematta ja rapsuttamattaai akvaariokaan ei kävisi, siinäpä onkin sitte allergioita :hug: meillä on joskus ollu akvaario mut ei se tosiaan ole mitenkään verrattavissa vaikkapa kisuun.
tottuuhan joo, mää vaa sekosin kokonaan siskon pennusta hyvä et säki saat siskon luona rapsutellaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27799782:Onneks siihenkin on tottunu, mut sit ku siskoilla on niitä elukoita niin eihän niitä voi olla ihailematta ja rapsuttamatta
Pikkusiskolla on niin söpö se liskokin :heart:
:hug:Tein elämäni vaikeimman päätöksen kun soitin neuvolaan äsken.
Itkut on itketty ja unettomat yöt vietetty, joten nokka kohti korkeuksia.
Paatos on aina hyva asia, vaikka kuinka vaikeakin. Mutta silloin on ottanut oikeasti vastuun ja tietoisesti tehnyt paatoksen. :kiss:Tein elämäni vaikeimman päätöksen kun soitin neuvolaan äsken.
:hug:Tein elämäni vaikeimman päätöksen kun soitin neuvolaan äsken.