Jaksamista! Oikean paatoksen olet tehnyt, oman paatoksesi.Juu, kyllä tässä vastuu kannetaan ja ajatellaan koko perheen etua, meillä on kolme pientä lasta kuitenkin.
Jaksamista! Oikean paatoksen olet tehnyt, oman paatoksesi.Juu, kyllä tässä vastuu kannetaan ja ajatellaan koko perheen etua, meillä on kolme pientä lasta kuitenkin.
KiitoiAlkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;27800066:
mistä ikinä onkaan kysymys, hienoa. vaikean päätöksen tekeminen on hieno asia!Tein elämäni vaikeimman päätöksen kun soitin neuvolaan äsken.
Itkut on itketty ja unettomat yöt vietetty, joten nokka kohti korkeuksia.
Jotain hyötyä siitäkin taudista sitten Ihanaa asua vuokrakämpässä, meillä kävi aamulla traktori auraamassa koko pihan, ja pihakäytävä oli jo veden puhdistama Ei tarvinnut nähdä vaivaa.annoitte syyn rakastaa tätä v*tun angiinaa ja korkeeta kuumetta, loskat ei oo mun vastuulla nyt
Ihan jees oli DS, mut ootin kyl enemmän.Mies oli muuten yllärinä ostanut Dark Shadowsin, katottiinkin se jo, aika hauska.
:hug: no pitäskö mennä pötkölleen?Tilulilulei ja hyvää iltaa kaikille:wave:
väsyttää....
Ei ihan vielä,muuten herään puolen yön aikaa enkä nuku ollenkaa.:hug: no pitäskö mennä pötkölleen?
:hali: no voi sua, jospa se asia jo aamulla tuntuis pienemmältäOon niin väsynyt et pienetkin asiat tuntuu kauheen isoilta ja itkettää:'(
Pieni asia ja varmasti ei mitään merkitystä mutta eräs asia nyt vaan itkettää.
:hug:Oon niin väsynyt et pienetkin asiat tuntuu kauheen isoilta ja itkettää:'(
Toivotaan niin tai muuten menee huominen pepulleen.:hali: no voi sua, jospa se asia jo aamulla tuntuis pienemmältä
:hug: Kunnon unien jälkeen maistuu elämä taas paremmalta.Oon niin väsynyt et pienetkin asiat tuntuu kauheen isoilta ja itkettää:'(
Niinhän se taitaa olla...ei ole ihan hetkeen tällästä oloa ollutkaan.:hug: Kunnon unien jälkeen maistuu elämä taas paremmalta.
Auts. Meillä on vissiin nuorimmaisella jälleen korvatulehus Mulla on vähän kuumetta ja koko kroppa huutaa hoosiannaa. Kokokroppakipu jostain syystä.Nii, ja muistinko kertoa et ipanalla 38.1 kuumetta kun on viimoset poskihampaat tuloillaan? Aiettä ku kivaa!