The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hei taas tännekin, nyt on käyty vähän kahvittelemassa ja shoppailemassa, uuden puhelimenikin sain noudettua :p
Nyt ois lapselle uudet käsineet ja pipo (niitähän ei siis oo vielä kymmentäkään paria), pari paitaa ja pöksyt (niitähän ei oo siis valmiiks kaappia täynnä) :D Itelleni löysin vaan paidan ja neljä pakettia sukkia! Mutta ne oli hyviä löytöjä. Nyt on taas shoppailukiintiö täynnä hyyyyyyyyvin pitkäksi aikaa :D
Oon varmaan outo nainen kun vihaan laukkuja, korkkareita ja shoppailua.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Voi jumaliste tuota lasta..ekaluokkalainen ei tahdo tehdä läksyjään, lässyttää vaan kun yritän sanoa asiasta ja saada sen tekemään jotain. Vaikka joutuu jo ääntäänkin korottamaan niin ei auta..millä kielellä tuolle pitäis puhua et se ymmärtäis, sanoi vaan että äiti voi tehdä hänen läksyt mut sitä päivää saa odottaa..mie oon läksyni tehnyt, sillon aikoja sitten.
 
kahvikirahvi
Moi! Päivä alko lupaavasti, oli hyvät shoppailut ja kaikkee. Lapsenvahti tuli ja mä menin töihin. Töissä olikin helppo ilta vaikka keskiviikot on yleensä ihan paskoja, pääsin ajoissa kotiin. Jee! Lapsenvahti oli onnistunu hajottamaan meidän olkkarin lasipöydän, ja antanu lapsen nukkua 19.30-20.00 päiväunia. Jee! Arvatkaa nukutaanko meillä tänä yönä kukaan ollenkaan..

Mut ihan hyvä että se pöytä hajos, oon aina vihannut sitä, ja nyt saan hyvillä mielin ostaa uuden tilalle eikä tarvii ite maksaa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä