The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
:wave:Nyt tääl hetken..koht nukkumaan. Meinattiin et huomenna vois mennä jo kuopuskin hoitoon taas, näkis kaikki kaverit siel..ja hyi hyi, mie möllään kotona senkin aikaa. Tosin kaupassa pitänee käydä..
 
Sangria
Mä tulin tänään kaupasta kotiin ja ihmettelin et kenen musta volvo meidän pihassa on, mieshän se vaan oli käyny vaihtamassa meidän auton. On se kiva ku mullekki kerrotaan :D
 
IhanaValo
Sangrialle viel :hug:

Ja hyvät yöt tasapuolisesti kaikille! :kiss: Kauniita unia, miun pitää lähtee nyt tuonne vaaka-asentoon ja koittaa löytää millai ei sattuis selkään, ainakaan niin kovaa et se haittais nukkumista..: /
 
Kävin lääkärissä ja "joudun" olla :whistle: lauantaihin asti saikulla :snotty:
Joku virusperäinen tauti, ei onneksi mitään angiinaa tms.
Nuhaa, yskää ja kurkku kipeä ollut jo lauantaista asti. Juon just lämmintä mehua kera hunajan :p
 
Hei taas tännekin, nyt on käyty vähän kahvittelemassa ja shoppailemassa, uuden puhelimenikin sain noudettua :p
Nyt ois lapselle uudet käsineet ja pipo (niitähän ei siis oo vielä kymmentäkään paria), pari paitaa ja pöksyt (niitähän ei oo siis valmiiks kaappia täynnä) :D Itelleni löysin vaan paidan ja neljä pakettia sukkia! Mutta ne oli hyviä löytöjä. Nyt on taas shoppailukiintiö täynnä hyyyyyyyyvin pitkäksi aikaa :D
Oon varmaan outo nainen kun vihaan laukkuja, korkkareita ja shoppailua.
Täällä toinen :)
Enkä mä tarvi korkkareita, pituutta ihan sopivasti muutenkin :D

Tai en nyt voi sanoa että vihaan shoppailua mutta en mielelläni sitä tee.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä