Lilith Le Nuit
Ei ole kokovartalo peiliä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27790121:No, oisit paljastanu kaiken
Ei ole kokovartalo peiliä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27790121:No, oisit paljastanu kaiken
Kiitos samoin :wave:!Mutta hyt heippa ja mukavaa iltaa kaikille! :wave:
Kameroissa on nykyään itselaukaisijat, joten peilejä ei tarvita :attn:Ei ole kokovartalo peiliä.
Miten jollain voi olla noin huono lukutaitoMiten jollain voi olla noin SAIRAS musiikkimaku... Viittaan tällä nyt nimimerkkiin fanipala. Suurlähettiläitä ja Mambaa.............................................................................
Täh?Kerroppas lisää..Kävin panssarivaunulla ajelemassa hetkisen
No sitä vähän pelkäsinkin, mies räikyttää samaa peliä..joka päivä kun pitää voitto saada kuulemma joka tankille :headwall:
Näin se on, toisaalta kun pelaa maltilla niin saa sen voiton parissa matsissa ja ei se kannatte montaa tankki kehittää yhtäaikaaNo sitä vähän pelkäsinkin, mies räikyttää samaa peliä..joka päivä kun pitää voitto saada kuulemma joka tankille :headwall:
PEEEERRRKELEEE!!!!! Mä vihaan tota peliä!!!!!! |O
Miksi ihmeessä :OPEEEERRRKELEEE!!!!! Mä vihaan tota peliä!!!!!! |O
perässä kaikki tullaan, joku lähempänä ja joku kauempana :hug:kiitokset onnitteluista vaikka ei tää vanheneminen nyt niin kivaa ole
:xmas: :snotty:Ruutikselle hyvää synttäripäivää! :kiss:
tuo fami vähän varasti minun idean tästä videosta mutta laitan silti kun tää on niin kiva
Mitään en ole ottanut ainakaan vielä.Huomenta tilhit! Ootte känässä tänään saletisti.
mä heräsin jo 6.45 *lällällää*En mä herännytkään aamulla kun kello soi :ashamed: Mutta kympiltä soi puhelin niin oli pakko nousta ja repiä muksuki ylös sängystä. Ulos pitäis lähtee jos pääsis hyvissä ajoin päikkäreille, mut en oo vielä aamukahvejakaan saanu alas
Kuka tulee leikkiin meän hienoon lumilinnaan? Noh, anyone?
Mene ihmeessäSellanenko ois suunnitelma mullaki oli viikko sit ajatuksis sama et uutena vuotena sit mut nyt iski vaan olotila et en jaksa...onha mul sanottu et voin mennä yhel tutul istuksimaan mutta en tiiä jaksanko,ne nyt ei minnekkään lähde,perheellisiä kun ovat.Vaikka yleensä kun on pari juonu niin mieli saataa yllättäen muuttua,tuo vesisade ei vaan inspaa yhtään.
:wave: :kiss:Helöyh kaikki, piiiitkästä aikaa
Hyvää uudenvuoden aattoa kaikille!!!
Ruutis, onnea kovasti! Tuli sitten 30v vihdoin plakkariin sullekki:kiss:
Vähän sama kuin autorata ja naisen rinnat, molemmat tarkoitettu lapsille mutta iskät leikkii
Minkäs tilasit?Jee tilasin itelleni puhelimen Kohta tulee mummo lapsenvahdiksi ja joudun menemään töitöi. Pitäisköhän mennä tekeen lumiukolla naama nyt kun muksu nukkuu eikä yritä kaataa sitä :xmas:
:hug:Jahas, kuume nousee joten taidampa painua pehkuun. Viettäkää kiva uusvuos ja varokaa niiden rakettien kanssa. (varsinkin niiden omavalmisteisien).
:hug::heart::kiss:
Mulla on pitkät sääret muuten en kyllä kovinkaan näyttelykelponen ole :xmas:Sellainen pitkäsäärinen pohjoismaalainen rotukissa, jolla hyvä krop.. siis ruumiinrakene oikein näyttelykelpoinen.. Luonteeltaan lempeä, mutta kuitenkin saisi olla tietynlaista tempperamenttia ja pientä seikkailunhalua kuitenkin uskollinen vain yhdelle rapsuttelijalle
söpö karvaturri :heart:
Hörökorvakoira jännittää ku paukkuu.. Helvetin kakarat kun eivät osaa kelloa!!