No ei sitten olis näkynyt paljetitAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27790121:No, oisit paljastanu kaiken
No ei sitten olis näkynyt paljetitAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27790121:No, oisit paljastanu kaiken
Ei juma! :headwall:Hei kaikille, minä tulin töistä juuri ja meinasin saada pienen sydänkohtauksen kun käännyin kotikadulle. Joku järjen jättiläinen oli opettamassa lapselleen että raketteja kuuluu ampua keskellä autotietä :kieh: Vittu.
Nyt lähdetäänkin perheen voimin ihailemaan raketteja ulos Ja tökkäämään porkkanan mun lumiukkoon, se on ihan selvästi puutteessa vailla nenää.
Ja huonosti käviAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27789047:Sieltä alkaa pikkuleijonien peli taas
Ruottinkielinen selostus, mut onneks äänet saa pois
http://www.hahasport.com/v-4/10/34/v-503582.html
Tossa linkkiä jos joku muuki haluu kattella
Tämä on hyvin tärkeä =)Sellainen pitkäsäärinen pohjoismaalainen rotukissa, jolla hyvä krop.. siis ruumiinrakene oikein näyttelykelpoinen.. Luonteeltaan lempeä, mutta kuitenkin saisi olla tietynlaista tempperamenttia ja pientä seikkailunhalua kuitenkin uskollinen vain yhdelle rapsuttelijalle
Mä vietin hetken aikaa kun luin noita viestejä Kuten ehkä huomasitteKuin moni viettää railakkaan uuden vuoden aaton palstalla?
Joo. Tai no mä ajoin vaan autolla ohi mutta jouduin pysähtymään että ne sai siinä rakettinsa räjäytettyä ja menivät tien sivuun Toivottavasti kuiten ei oo toivo menetetty eikä pojasta tuu yhtä urpo isona kun isästään, MUR!Ei juma! :headwall:
Mäkin ammuin raketteja!! Kaikki 4 mitä ostin Ja käytin suojalaseja niinkun fiksut käyttääTulipa ulkoiltua heti kunnolla, pari lumiukkoa ja lumilyhtyjä rakenneltu Tulihan nuot raketitkin jo ammuttua.
Minkä ikäsiä lapsia sulla on? Tosi kivoja lyhtyjä, taidankin väkerrellä tommosia huomenna jos on vielä hyvä keliEnnemmin lasten kanssa kotona viettämässä uuttavuotta kuin jossain kupia ottamassa
Tuossa muutama lumilyhty.
Aijaa.com - 11516142
Aijaa.com - 11516143
Aijaa.com - 11516144
Mulla on 4- ja 8-vuotiaat pojat.Minkä ikäsiä lapsia sulla on? Tosi kivoja lyhtyjä, taidankin väkerrellä tommosia huomenna jos on vielä hyvä keli
Siis laitetaan ämpäriin vettä ja mun käsittääkseni se vesi vaan jäätyy niin että sinne jää se rako. Äiti teki kans niitä joka talvi kun olin penska, enkä muista et se ois muutaku kipannu ne ämpärit ympäri ja tuikannu tuleenOi, mitä lyhtyjä, Aries
Mä tänään kävin miettimäät, et isä teki aina sellasia jäälyhtyjä. Et ämpärissä jäädytti vettä... mut mites se sai siihen keskelle sen rakosen, minne tuikattiin sitte tuli? Miten sellanen tehdään, tietääkö joku?
Aa okei Liian yksinkertaista siis tajuttavaksi. Nice.Siis laitetaan ämpäriin vettä ja mun käsittääkseni se vesi vaan jäätyy niin että sinne jää se rako. Äiti teki kans niitä joka talvi kun olin penska, enkä muista et se ois muutaku kipannu ne ämpärit ympäri ja tuikannu tuleen
AwMulla on 4- ja 8-vuotiaat pojat.
Mää siis elän tässä käsityksessä, en takaa että oon oikeassaAa okei Liian yksinkertaista siis tajuttavaksi. Nice.
Joo sit ne kipattiin ympäri ja sinne alle asetettiin tuikku. Oli hienoja
No meillä ei onneksi ole tällä hetkellä missään residenssissä pihaa taikka parveketta, niin ei pääse kokeilemaan ja pettymään..Mää siis elän tässä käsityksessä, en takaa että oon oikeassa
Toivotaan näin.Joo. Tai no mä ajoin vaan autolla ohi mutta jouduin pysähtymään että ne sai siinä rakettinsa räjäytettyä ja menivät tien sivuun Toivottavasti kuiten ei oo toivo menetetty eikä pojasta tuu yhtä urpo isona kun isästään, MUR!