The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei kaikille, minä tulin töistä juuri ja meinasin saada pienen sydänkohtauksen kun käännyin kotikadulle. Joku järjen jättiläinen oli opettamassa lapselleen että raketteja kuuluu ampua keskellä autotietä :kieh: Vittu.

Nyt lähdetäänkin perheen voimin ihailemaan raketteja ulos :) Ja tökkäämään porkkanan mun lumiukkoon, se on ihan selvästi puutteessa vailla nenää.
Ei juma! :headwall:
 
kahvikirahvi
Ja me oltiin puolitoista tuntia ulkona, kyllä oli pikkumies onnessaan ja ihmeissään kun sai katsella raketteja. Se osotteli niitä innoissaan ja mölisi jotain omaa kieltänsä :D Käytiin samalla vähän leikkipuistossa ja pulkkailemassa.
Onpa ollu oikeesti kivan rauhallinen uudenvuoden ilta, ja maailman ihanin poika seurana :heart:

Loppuiltana on ohjelmassa miehenpuolikkaan kanssa katsoa Jadesoturi suklaan, popkornin ja parin sihijuoman kera :) Nii, ja aattelin tehä banaanipirtelöäkin kun on uudenvuoden munakkaat ja perunasalaatit syöty :D

Ja mä saan kuulemma huomenna nukkua vielä pitkään, joten varautukaa sitten olemalla täällä yöllä pitämässä mulle seuraa!! :LOL:
 
kahvikirahvi
Tulipa ulkoiltua heti kunnolla, pari lumiukkoa ja lumilyhtyjä rakenneltu :D Tulihan nuot raketitkin jo ammuttua.
Mäkin ammuin raketteja!! Kaikki 4 mitä ostin :D Ja käytin suojalaseja niinkun fiksut käyttää :p

Tässä ois meidän päivän aikaansaannokset:




Tai no linna kyllä tehtiin eilen, mutta rakennettiin noita "torneja" korkeammaksi ja laitettiin valoa ikkunaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Yöh, tulipa syötyä..hyi että..vielä pitäis jaksaa pyöriä suihkuun ja sit äkkii nukkumaan mikäli paukkeelta pystyy. Joku kuuluu paukuttelevan rakettejaan meijän parkkipaikalla..
 
Professional Griefer
Oi, mitä lyhtyjä, Aries :)

Mä tänään kävin miettimäät, et isä teki aina sellasia jäälyhtyjä. Et ämpärissä jäädytti vettä... mut mites se sai siihen keskelle sen rakosen, minne tuikattiin sitte tuli? :D Miten sellanen tehdään, tietääkö joku?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Oi, mitä lyhtyjä, Aries :)

Mä tänään kävin miettimäät, et isä teki aina sellasia jäälyhtyjä. Et ämpärissä jäädytti vettä... mut mites se sai siihen keskelle sen rakosen, minne tuikattiin sitte tuli? :D Miten sellanen tehdään, tietääkö joku?
Siis laitetaan ämpäriin vettä ja mun käsittääkseni se vesi vaan jäätyy niin että sinne jää se rako. Äiti teki kans niitä joka talvi kun olin penska, enkä muista et se ois muutaku kipannu ne ämpärit ympäri ja tuikannu tuleen :D
 
Professional Griefer
Siis laitetaan ämpäriin vettä ja mun käsittääkseni se vesi vaan jäätyy niin että sinne jää se rako. Äiti teki kans niitä joka talvi kun olin penska, enkä muista et se ois muutaku kipannu ne ämpärit ympäri ja tuikannu tuleen :D
Aa okei :D Liian yksinkertaista siis tajuttavaksi. Nice.
Joo sit ne kipattiin ympäri ja sinne alle asetettiin tuikku. Oli hienoja :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä