käväsin kokkailemassa mutta nyt kun ruoka on hautumassa ja sauna lämpiämssä niin olen taas takasMihin työ hävisitte?
Ok, se lahja on tänään tehty joten on aika tuore.käväsin kokkailemassa mutta nyt kun ruoka on hautumassa ja sauna lämpiämssä niin olen taas takas
happy hunting, olkoon jahtien jumalat suopeitaOk, se lahja on tänään tehty joten on aika tuore.
Mutta nyt painun suihkuun. 18.00 aikaan pitää olla jo jossain muualla.
Kävin panssarivaunulla ajelemassa hetkisenMihin työ hävisitte?
mä olen luullut että mirrit arvostaa mahdollisimman suuria palojaHMH mulle sanottiin että on kissojen ja koiran piloille hemmottelua jos kisuille ostin possun paistipaloja ja koiralle mahalaukkua :O
Tosin jouduin yhdelle kissalle vielä viipaloimaan ne palat kun hän ei syö niin isoja paloja :snotty:
Ei tuo mein eläkeläinen enää oo niin ison peräänmä olen luullut että mirrit arvostaa mahdollisimman suuria paloja
Iso Auts!Hyvää uutta vuotta! Tupa täynnä vieraita ja viemäri tukossa keväällä piti aloittaa putkiremppa ja routa oli kääntänyt lyttyyn putkea niin että hädintuskin menee läpi mitään..
no ootko nyt läpikotaisin puhdas?Hetken koneella..
Juuh, valmiina radalle.no ootko nyt läpikotaisin puhdas?
Oikein ihanaa, hauskan hubaisaa baanailtamaa sinulle :kiss:!Juuh, valmiina radalle.
Hmm, läpikotaisin puhdas..Juuh, valmiina radalle.
Kiitos :kiss:Oikein ihanaa, hauskan hubaisaa baanailtamaa sinulle :kiss:!
Ainahan sitä on, kun on käynyt suihkussa.Hmm, läpikotaisin puhdas..
Jammaile munkin puolesta ja fiilistele huolella ! ...mulla on kintut ihan muusina, kun rymysin tuolla halvennusmyynneissä ja niin kevyt olotilakin ...onneksi ei taloudelliset huolet paina !Kiitos :kiss:
Ei sitä aina tiedäAinahan sitä on, kun on käynyt suihkussa.
No, oisit paljastanu kaiken
Ei sitä aina tiedä