The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Mä laitoin kellon soimaan et herättäis aiemmin, yleensä nukutaan muksun kans puoli kymmeneen-kymmeneen asti. Siinä jääki sit päikkärit väliin ja illalla on sit jo ihan ylikierroksilla koko napero eikä suostu nukkumaan. Tai sitten se venyttää päikkärit liian myöhäseks ja illalla ei sitten väsytä. Josko sitä koittais jonkun rytmin saada tännekin.
Mä muistan ton kun nuo oli pieniä, päikkärit oli ihan pakolliset ei sitä menoa muuten jaksanut :D
 
Sangria
Päikkärit on ihan ehdottomat, ongelma on vaan ku koskaan tajua laittaa kelloa soimaan ja nukutaanki pitkään :D En muuten tajuakaan missä välissä se on noin hyvin alkanu yöt nukkumaan, pah. Onneks on herätyskello :)

Minkä ikäsiä muksuja sulla on?
No hyvä et hää nukkuu hyvin yöt nyt kuiteski, noi oli sellaisia yökukkujia sinne 3v asti kaikki :D mun muksut on 13v 11v 8v ja 5v ikäset :) et kokemusta löytyy :D

mä taidan mennä tonne sänkyyn nukkuu tai leikkii tai jotain jos vaikka nukahtais :p hyvät yöt :kiss:
 
Hyvää uudenvuoden aattoa kaikille :) :hug: :kiss:

Ihanaa synttäriä ruutikselle :kiss: :flower:

Mä luin sen ykkösosan eilen loppuun ja sitä kakkososaakin 200 sivua... :ashamed:

En vaan pysty lopettaan sitä lukemista ku alotan... Mut ehkä mä en tänää ota sitä kirjaa kätee ollenkaa :D
 
IhanaValo
Sain joulupukilta ihanaa paksua lankaa, josta tekis mieli jonkinlainen huivi tehdä mutten oo löytnyt sopivaa ohjetta niin aloin virkkaamaan siitä sit jonkinlaista vilttiä tms. tiiä mitä tuosta tulee..:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä