kahvikirahvi
Mulla on kello soimassa 8.30, ei se mun uniin vaikuta mutta ainakin ipanan päivärytmiä helpottaa Mä pärjään vähemmilläkin unilla.ei se sitten mitään auta...
Mulla on kello soimassa 8.30, ei se mun uniin vaikuta mutta ainakin ipanan päivärytmiä helpottaa Mä pärjään vähemmilläkin unilla.ei se sitten mitään auta...
Mä muistan ton kun nuo oli pieniä, päikkärit oli ihan pakolliset ei sitä menoa muuten jaksanutMä laitoin kellon soimaan et herättäis aiemmin, yleensä nukutaan muksun kans puoli kymmeneen-kymmeneen asti. Siinä jääki sit päikkärit väliin ja illalla on sit jo ihan ylikierroksilla koko napero eikä suostu nukkumaan. Tai sitten se venyttää päikkärit liian myöhäseks ja illalla ei sitten väsytä. Josko sitä koittais jonkun rytmin saada tännekin.
No ois seki parempi kuin nukkua yli 12 niinkuin tänää :ashamed:ei se sitten mitään auta...
Päikkärit on ihan ehdottomat, ongelma on vaan ku koskaan tajua laittaa kelloa soimaan ja nukutaanki pitkään En muuten tajuakaan missä välissä se on noin hyvin alkanu yöt nukkumaan, pah. Onneks on herätyskelloMä muistan ton kun nuo oli pieniä, päikkärit oli ihan pakolliset ei sitä menoa muuten jaksanut
No hyvä et hää nukkuu hyvin yöt nyt kuiteski, noi oli sellaisia yökukkujia sinne 3v asti kaikki mun muksut on 13v 11v 8v ja 5v ikäset et kokemusta löytyyPäikkärit on ihan ehdottomat, ongelma on vaan ku koskaan tajua laittaa kelloa soimaan ja nukutaanki pitkään En muuten tajuakaan missä välissä se on noin hyvin alkanu yöt nukkumaan, pah. Onneks on herätyskello
Minkä ikäsiä muksuja sulla on?
[video=youtube;wHhcrTBTrh8]http://www.youtube.com/watch?v=wHhcrTBTrh8[/video]
Hyvää onnea :kiss:kiitokset onnitteluista vaikka ei tää vanheneminen nyt niin kivaa ole
kauheesti onnea muru :kiss:kiitokset onnitteluista vaikka ei tää vanheneminen nyt niin kivaa ole
piristy nyt, on sentäs uudenvuodenaatto, ota tsih :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27787660:Päivää
Huoooomenta!Tilulilulei ja huomenta kaikille!