mä en niin tyttöseksitä välitä mut voiko maksaa luonnoss ?Maksaa 50, annan sulle yyveenä tilinron!
:kiss:no kyllä mä ainakin erotan aidon tinkun feikistä
ei maksa mitään se rakastuminen
No lupaan ettei semmosia näyEi ny haluis että tää ketju lähtee poistoon samantien, ni jos majavat ja tikkarit pysyis rajauksen ulkopuolella Muuten mulle olisi ihan se ja sama, joka päivä ei vaan viitsis aloittaa uutta ketjua
:kiss:Just olin kirjottamassa että musta laatikko, vaikka asensin uuden mozillan, se chrome on jotenki töx töx, ei istu mulle, mut kai sekin tottumuskymysys. Huoh!
Täytyy tsekkailla flashp. vielä.
Emmä enää...näinhän se taisi olla, täähän on kepsiksen eli the boobsmänin oma ketju
ottakaapa leidit Metiksestä mallia
kahvikirahviakaa nähäny.Vilautus!
minuu vähän epäilyttää mut ehkä se siitä...jos ruutis tulee pitää kädestäLuontovisa käy oikein mainiosti!
Joo, muutamat tömpsyt ni johan alkaa huuli lentäätää oli hyvä
Mä harkitsen vielä yhden kuvan vilauttamista, mutta taidan pyytää kepsikseltä lupaa kun se niin huolii tän ketjun säädyllisyydestä ja olemassaolevana pysymisestä.kahvikirahviakaa nähäny.
Paheksun, mä myöhästyin
yvnä vain jos ei muuten kehtaaMä harkitsen vielä yhden kuvan vilauttamista, mutta taidan pyytää kepsikseltä lupaa kun se niin huolii tän ketjun säädyllisyydestä ja olemassaolevana pysymisestä.
Kepsis, saako vilauttaa vielä vähän, joohan?
Mun luvalla saat! Ja pitääkin!Mä harkitsen vielä yhden kuvan vilauttamista, mutta taidan pyytää kepsikseltä lupaa kun se niin huolii tän ketjun säädyllisyydestä ja olemassaolevana pysymisestä.
...Kepsis, saako vilauttaa vielä vähän, joohan?
tottakai saat kun et tapa meidän ketjuaMä harkitsen vielä yhden kuvan vilauttamista, mutta taidan pyytää kepsikseltä lupaa kun se niin huolii tän ketjun säädyllisyydestä ja olemassaolevana pysymisestä.
*lähtee nyt jo tosissaan etsimään nitä ohjaksia*Käsi kädessä käsi siellä se kädessä se siellä, kliseitä Tinkuvinkun makuun
hiplaa minuu :snotty.pidän pidän, en tosin uskalla vannoa että mun kädet pysyis kurissa
yleensä ne ei pysy