The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="TINKU";27670473]No vittu jos joku esittää minua ni helevetti se rupee korpeemaan! Mut aito tinku ei esittele palstalla mitään ruumiin osia. kyllä mä tiesin et harmaana ollessa joku idiootti saattaa esittää minua mutta silti!

Eikö se rakkautuminen maksa jotakin..vai?[/QUOTE]
ei :D
 
[QUOTE="TINKU";27670473]No vittu jos joku esittää minua ni helevetti se rupee korpeemaan! Mut aito tinku ei esittele palstalla mitään ruumiin osia. kyllä mä tiesin et harmaana ollessa joku idiootti saattaa esittää minua mutta silti!

Eikö se rakkautuminen maksa jotakin..vai?[/QUOTE]

Maksaa 50€, annan sulle yyveenä tilinron!:D
 
[QUOTE="TINKU";27670473]No vittu jos joku esittää minua ni helevetti se rupee korpeemaan! Mut aito tinku ei esittele palstalla mitään ruumiin osia. kyllä mä tiesin et harmaana ollessa joku idiootti saattaa esittää minua mutta silti!

Eikö se rakkautuminen maksa jotakin..vai?[/QUOTE]

no kyllä mä ainakin erotan aidon tinkun feikistä

ei maksa mitään se rakastuminen
 
[QUOTE="tinku";27670486]mä oon jo ihan kännissä ni kirjotan jo nimmarinkin isolla![/QUOTE]

Aijjai, sähän oot ihan vailla itsesuojeluvaistoa sit;):p
 
[QUOTE="tinku";27670501]mä en niin tyttöseksitä välitä mut voiko maksaa luonnoss :D?[/QUOTE]

Luontovisa käy oikein mainiosti!:p
 
Just olin kirjottamassa että musta laatikko, vaikka asensin uuden mozillan, se chrome on jotenki töx töx, ei istu mulle, mut kai sekin tottumuskymysys. Huoh!:mad:
Täytyy tsekkailla flashp. vielä.
:kiss:

Mä en tyksiny uudesta mozzillasta, versio 18 beta jotain.... Chrome toimii ihan jees. Mulla on toisella näytöllä chrome auki, toisella firefox.

näinhän se taisi olla, täähän on kepsiksen eli the boobsmänin oma ketju

ottakaapa leidit Metiksestä mallia
Emmä enää...

Vilautus!
kahvikirahviakaa nähäny.

Paheksun, mä myöhästyin
 
[QUOTE="tinku";27670538]minuu vähän epäilyttää mut ehkä se siitä...jos ruutis tulee pitää kädestä:D[/QUOTE]

pidän pidän, en tosin uskalla vannoa että mun kädet pysyis kurissa

yleensä ne ei pysy
 
[QUOTE="tinku";27670538]minuu vähän epäilyttää mut ehkä se siitä...jos ruutis tulee pitää kädestä:D[/QUOTE]

Käsi kädessä käsi siellä se kädessä se siellä, kliseitä Tinkuvinkun makuun:D
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä