Huh, etta taalla on taas tullut tekstia niin etta heikkopaista hirvittaa!
Anteeksi siis, etta olen ollut tosi surkea palstailija, en ole pihissyt sanaakaan viikkokausiin... Mutta jotenkin vain mulle sopii paremmin pysytella poissa palstoilta, koska olen aina ihan hermona, jos satun lukemaan, mita pahaa jollekulle toiselle on sattunut/riskina sattua. Mielenrauhan takia olen siis vain ollut omassa raskauskuplassani, sorry...
Haivahdys,
TanZZZku et al: makin olen keltarauhaslaakityksella (400mg x2/pv) ja mulle taas sanottiin taalla Englannissa, etta sen saa lopettaa vasta rv. 12:lla - ja seinaan. (Kortisonia taas otan 25mg/pv ja se pitaa lopettaa todella varovaisesti yli kahden viikon asteittaisella vahentamisella, myos alkaen rv. 12:sta.) Syyksi mulle sanottiin, etta VAIKKA keltarauhastuotannossa olisikin alussa ongelmia, istukka on tuohon mennessa jo taysin kehittynyt ja sen pitaisi tuottaa tuossa vaiheessa tarpeeksi progesteronia. Luultavasti kaikki on ollut ihan hyvin sen suhteen jo aiemmin, mutta jossei siita kerran haittaakaan ole, kylla mina niita "pussy bulletteja" sisuksiini tyonnan niin kauan kuin kasketaan... Olen nimittain aika hermona (myos) siita, mita kaikkea immuunijarjestelmani hylkii, kuten vaikka istukan hormonituotantoa.
Haivahdys: ei mullakaan kuuluneet sydanaanet ultrassa rv. 9+1, mutta onneksi sentaan kuvassa nakyivat vahvoina ja saannollisina. Kai kymppiviikosta eteenpain yleensa jo kuuluu...?
Tervetuloa,
Vienda! Ihana saada sinutkin tanne.
ON: Varmistusultra oli siis viime viikolla ja hyvin meni.
25-millinen papu oli perati nyt pari paivaa aikaansa edella! 9+3 sonografin laskujen mukaan, kun oikea pvm oli 9+1. Tosin kuva oli niin huono johtuen edessalymyavasta myoomastani, etten ihmettelisi, vaikka mittauksessa olisi siksi tullut parin millin heitto. Myoomani ei ollut kuitenkaan kasvanut sitten ekan ultran, joten siita ei kuulemma saa olla huolissaan.
Kerran olen nyt kaynyt neuvolassa, ja se oli tooosi pikainen toimitus. Ja olen rekisteroitynyt sairaalaan, jossa haluan synnyttaa, ja ilmeisesti loput neuvolakaynnit on siella.
Eka kerran sairaalaneuvolaan 12.12. (helppo muistaa, vaikkei olekaan klo 12).
En tieda, kehtaisiko oikeasti taalla mainostaa moista, mutta JOS jotakuta sattuisi kiinnostamaan, olen alkanut kirjoittaa tasta raskausihmeesta blogia... Vaikka on siina kylla muutakin hömppäpömppää Lontoossa asumisesta yms. JOS kukaan haluaa vilkaista, blogi loytyy Lilyn palstalta
Aika kypsä äidiksi - Blogi | Lily. Saa kommentoida!
Mulla on myos huono omatunto siita, miten helpolla olen selvinnyt tahan asti, silla mulla ei ole VIELAKAAN mitaan raskausoireita...! Laakarini veikkasi, etta se saattaa johtua napsimastani kortisonista, mutta eikos taalla ole muitakin kortisonikuurilaisia - onko teilla sitten ollut sama juttu, ei pahoinvointia, ei kipeita tisseja, ei jarkyttavaa vasymysta? (No okei, kortisoni aiheuttaa ylipirteytta, eli tuo vasymyksenpuute mennee sen piikkiin kylla.)
Hirmuisesti siis voimia niille, jotka kamppailevat kamalien oireiden keskella... Toivottavasti ihan kohta helpottaa.
t. Lumi & Hiutale 9+5