Raskaudet ja lapset on kyllä ehkä maailman surkeimpia tekosyitä ylipainolle.Sanompa vielä yhden
Toisessa ketjussa haukuttiin Johannan ulkonäköä. Laskekaapa kuinka kauan on ollut raskaana sen jälkeen kun täytti 15v?? Missä välissä hän olisi kerinnyt esim laihduttamaan? Monet lihoavat jo yhdessä raskaudessa. Johanna on synnyttänyt kuusi lasta, siis KUUSI lasta.
Montako 26 vuotiasta tällä palstalla on, joilla on edes 3-4 lasta??
Haukutaan vaan eikä yhtään mietitä syitä, että miksi toinen ehkä on ylipainoinen.
Kaunis kasvoiltaan Johanna on nytkin (nuoruuden kuvista näkee hyvin miltä näytti hoikempana)
Itse painoin KAHDEN lapsen jälkeen liki 90 kiloa. NYT kun nuorinkin on jo 9v olen saanut laihdutettua 65 kiloon. Ei se ulkonäöstä huolehtiminen oo kaikille se tärkein juttu.
Todellakin, raskauksia ja lapsia on turha syyttää ylipainosta.Raskaudet ja lapset on kyllä ehkä maailman surkeimpia tekosyitä ylipainolle.
Johannan paino mua ei tosin yhtään häiritse. Omani hieman.
Ei se 30kg tule ihan pelkästään raskaudesta, kyllä ne on suurinosa syömällä tullutmutta jos oikeesti on tullut melkein heti uudelleen raskaaksi, missä välissä laihdutat? joillekkin voi tulla 30kg raskauden aikana.
Itse sain ensimmäisen 19v. Lapset syntyneet kolme ensin parin vuoden välein ja kolme viimeistä 1,5-2 vuoden välein. Vain kahdessa tuli vähemmän kiloja 9 ja 14kg ja muissa 20-22kg. Se on myös siitä kiinni mitä syö, kuinka usein ja annoskoot. Herkutella pitää tottakai mutta normaalirajoissa ja normaali kellonaikoina, ei illalla. Ja liikkua pitää, ei jämähtää kotiin makoilemaan sohvalle katsomaan telkkua kun lapset leikkii/nukkuu tai istumaan nettiin.mutta jos oikeesti on tullut melkein heti uudelleen raskaaksi, missä välissä laihdutat? joillekkin voi tulla 30kg raskauden aikana.
Raskaus näkyy toisilla kropassa ja toisilla ei. Itsekkin teiniäiti ja kyllä mun kroppa meni piloille jo ekan raskauden aikana. Rintoja mulla ei oo koskaan ollutkaan, nekin menetin kun imetin jo 16 vuotiaana, eikä mulla sillon vielä ollu ees tissit kunnolla kehittyneet.
No kyllä mä ainakin lihosin raskaana helpommin kuin nyt. Mättäsin 2 VUOTTA menemään ihan mitä mieleeni juolahti. Söin ja söin, karkkia, pullaa, kebabbia jne jneEi se 30kg tule ihan pelkästään raskaudesta, kyllä ne on suurinosa syömällä tullut
No mä oon 25 ja mulla on kolme lasta,nuorin on nyt puolitoistavuotias.. pitäskö vielä olla jotain raskauskiloja vai? Yli vuosi synnytyksen jälkeen..?Sanompa vielä yhden
Toisessa ketjussa haukuttiin Johannan ulkonäköä. Laskekaapa kuinka kauan on ollut raskaana sen jälkeen kun täytti 15v?? Missä välissä hän olisi kerinnyt esim laihduttamaan? Monet lihoavat jo yhdessä raskaudessa. Johanna on synnyttänyt kuusi lasta, siis KUUSI lasta.
Montako 26 vuotiasta tällä palstalla on, joilla on edes 3-4 lasta??
Haukutaan vaan eikä yhtään mietitä syitä, että miksi toinen ehkä on ylipainoinen.
Kaunis kasvoiltaan Johanna on nytkin (nuoruuden kuvista näkee hyvin miltä näytti hoikempana)
Itse painoin KAHDEN lapsen jälkeen liki 90 kiloa. NYT kun nuorinkin on jo 9v olen saanut laihdutettua 65 kiloon. Ei se ulkonäöstä huolehtiminen oo kaikille se tärkein juttu.
Totta. Suurin osa on paskoja äitejä kun käyvät töissä tai opiskelevat ammattia,siinähän jää lapset ihan heitteille.No kyllä mä ainakin lihosin raskaana helpommin kuin nyt. Mättäsin 2 VUOTTA menemään ihan mitä mieleeni juolahti. Söin ja söin, karkkia, pullaa, kebabbia jne jne
15 kiloa lihoin, kumma juttu miten raskaana tuo sama luku tulee vaikka söisi ihan normaalisti. Jopa enemmän
Mut niin se vaan menee. Pienellä aikavälillä kun lapsia saa niin taatusti se näkyy myös kropassa. On tällä palstalla varmaan muitakin ylipainoisia? Jännä miten SIIHENKIN puututtiin, ollaan sossupummeja JA ylipainoisia JAJAJAJA... Palstalaisten mukaan Johannalla oli aivan kaikki pielessä. Voin melkein veikata, ettei suurinosa palstalaisista ole yhtä hyvä äiti mitä Johanna.
Ei sitä voikaan verrata Vastasin tuolle joka kysyi että montako 26-vuotiasta täällä on kellä on edes 3 tai 4 lasta. Eiköhän toi oo kiinni ihan henkilöstä. Geenit,ruokailutottumukset,liikunta ym. ym.. työkavereina on lestadiolaisia joilla on ihan näpsäkkä kroppa kahdeksan lapsen jälkeen. Jotkut lösähtää jo yhdestä. Ei näistä tiiäJohanna on 26 ja sillä on KUUSI lasta...
Voitko oikeesti verrata?
Mistä sä tiedät kuinka lihava Johanna on ollut vaikka 1,5 v sitten??
Oikeesti? Ette oo tosissanne, kaikki mitä telkkarissa kerrotaan on pelkkä totuus ja ainoa totuus??
No jos mä lopetan tän kiehumisen nyt ärsyttää vaan kun toista haukutaan, ulkonäöstä elämäntapaan..
No enhän mä sanonu muuta kuin ihmettelin vaan että onko se joku normi että yli vuosi synnytyksestä ois vielä RASKAUSKILOJA? Eihän ne sillon kai enää raskaudesta johdu. Mulle on ihan sama paljon kukakin painaa,ei se mua liikuta. Tosin palstalla taitaa olla vakio että syy ei koskaan ole itsessä vaan aina se johtuu sairaudesta/vammasta/ympäristöstä/muista ihmisistä/geeneistä.Ja muutenkin kannattais pitää turpansa ihan noin muutenkin kiinni toisten ulkonäköön liittyvissä asioissa. KUKAAN palstalainen ei tiedä, vaikka ylipainoisella olisi jokin sairaus. Kukaan ei tiedä, vaikka sillä naapurin "rumalla" vauvalla olisi jokin sairaus.
Mä oon niin täynnä tätä palstaa kohta, kun aina haukutaan vaikkei oikeasti tiedetä asiasta sen enempää.
No jos oikeesti on jotenkin silminnähden lässähtänyt raskauden vuoksi niin peiliin saa katsoa.no nimenomaan. Mä läsähdin ainakin. Nyt oon tällainen laiha läski. Tissit roikkuu tyhjinä pusseina. Vatsanahka roikkuu, kun se repesi niin pahasti.
Jos joku tulis mun ulkonäköä haukkumaan, niin haistattaisin sille pitkät.
Joillekkin teineille joskus sanoinkin kun huutelivat jotain, että mulla oli sun ikäisenä jo lapsi, väännäppä yksi niin katotaan miltä sä sit näytät
Saamattomuus? Se että saa teininä lapsen ja kroppa ei sitä kestä... no just joo..No jos oikeesti on jotenkin silminnähden lässähtänyt raskauden vuoksi niin peiliin saa katsoa.
Voi juma, että onkin ärsyttävää kun pistetään lapsen saannin piikkiin oma saamattomuus.
onko sulla ollut 6raskautta 10 vuoden aikana?Raskaudet ja lapset on kyllä ehkä maailman surkeimpia tekosyitä ylipainolle.
Johannan paino mua ei tosin yhtään häiritse. Omani hieman.
Miten ei kestä? Ja miten se vaikuttaa myöhempään kuntoon?Alkuperäinen kirjoittaja just näin;27455711:Saamattomuus? Se että saa teininä lapsen ja kroppa ei sitä kestä... no just joo..