Onnellisia ihmisiä
Tyytyväinen perhe, siisti koti, avointa ja rehellistä oloa. Ainoa joka pisti korvaan, oli isän haluttomuus työelämään, jos kaikki ajattelisivat näin, mitä tapahtuisi?
ja oon samaa mieltä. Ei oo mulla varaa.tosi kiva pesukone.
Avointa ja rehellistä? Sossusta yritetään nyhtää kierukkaa myöten kaikki, sekö on sun mielestä ihanaa ja onnellista? Ja kiva varmaan sillä isoveljellä, kun äippä pukkaa sisaruksia, mutta ei voi sitä hoitaa. Todella onnellista...Alkuperäinen kirjoittaja Onnellisia ihmisiä;27445394:Tyytyväinen perhe, siisti koti, avointa ja rehellistä oloa. Ainoa joka pisti korvaan, oli isän haluttomuus työelämään, jos kaikki ajattelisivat näin, mitä tapahtuisi?
Oliks tää nyt sarkasmia?Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27445425:No se äiti oli ainakin niin kaunis ja ihana.
Mäkin mietin, et ei ne 6 lastakaan saa vielä ihmistä rupsahtamaan välttisAlkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27445425:No se äiti oli ainakin niin kaunis ja ihana.
No minä pystyn, kun katteli ja kuunteli niitä vanhempia.Mun mielestä kaupassa käynti kohtaukseen oli vaan otettu sellasia klippejä tai lasten vaan annettu hetkellisesti juosta...En pysty kuvitteleen, et ne antaisi lasten juosta esim. kaupan ulkopuolella parkkipaikalla
Oliko ne jotain sun tuttuja vai oletko kenties itse tuo loisäiti? Vai onko sun mielestä oikeasti hyvä juttu, että työtävieroksuvat löytää toisensa ja alkaa yhdessä tehdä kaikkensa vältelläkseen niitä töitä ja saadakseen tukia?Eikö tää osaltaan kerro siitä, että oikeat ihmiset ovat menneet yhteen?
EI, joku mättää genettisesti jos kaikki lapset ovat sairata tavalla tai toisella.Eikö tää osaltaan kerro siitä, että oikeat ihmiset ovat menneet yhteen?
En tunne perhettä, mut silti mua kauhistuttaa se, et miten kaikki täällä hyökkää niitten kimppuun. Et tuntuu kuin ette antaisi niile mitään ihmisarvoa tms....Tuntuu, et jotkut suorastaan toivoo niille pahaa, vaikka eikö olisi parempaa toivoa hyvää: että tuo mies saisi töitä jolla voisi kantaa vastuunsa perheen elatuksesta ja olla avuksi sekä hyödyksi myös yhteiskunnalle???Oliko ne jotain sun tuttuja vai oletko kenties itse tuo loisäiti? Vai onko sun mielestä oikeasti hyvä juttu, että työtävieroksuvat löytää toisensa ja alkaa yhdessä tehdä kaikkensa vältelläkseen niitä töitä ja saadakseen tukia?
Joopa, mutta kun ei aikuisia ihmisiä voi hyysätä ja ymmärtää maailman loppuun asti. Joskus on vaan annettava kritiikkiä ja otettava vastuuta.En tunne perhettä, mut silti mua kauhistuttaa se, et miten kaikki täällä hyökkää niitten kimppuun. Et tuntuu kuin ette antaisi niile mitään ihmisarvoa tms....Tuntuu, et jotkut suorastaan toivoo niille pahaa, vaikka eikö olisi parempaa toivoa hyvää: että tuo mies saisi töitä jolla voisi kantaa vastuunsa perheen elatuksesta ja olla avuksi sekä hyödyksi myös yhteiskunnalle???
Eihän se mies HALUA töitä. Ihan eri asenne olis mullakin, jos mies oikeasti haluais tehdä jotain elantonsa eteen, mutta kun ei halua, niin sori, ei heru kyllä sääliä.En tunne perhettä, mut silti mua kauhistuttaa se, et miten kaikki täällä hyökkää niitten kimppuun. Et tuntuu kuin ette antaisi niile mitään ihmisarvoa tms....Tuntuu, et jotkut suorastaan toivoo niille pahaa, vaikka eikö olisi parempaa toivoa hyvää: että tuo mies saisi töitä jolla voisi kantaa vastuunsa perheen elatuksesta ja olla avuksi sekä hyödyksi myös yhteiskunnalle???