Sanottaisiinko jotain POSITIIVISTA Erilaisten Äitien Eteläniemien perheestä? :)

• Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
"äitiiii"
Muo ihmetytti kans ensin se, miks vanhin poika on edelleen huostassa? Mut puhelun perusteellaa ei taida pojalla ja äidillä olla minkään sortin sidettä toisiinsa =/ Ja tuli kurja olo pojan puolesta kun äiti soittaa ja jauhaa et taas tulee uus vauva. Johan se ton ikäsesestä pojasta on kiva kuulla et ite on pois oman äidin luota, mut silti kokoajan pukkaa uutta lasta..

Ja raskauksia on tosiaan turha syyttää ylipainosta, maailman turhin tekosyy =D Ja hei haloo sinä ketä sanoit et jos vaikka lihoo 30kg! Kerroppa miten raskaus saa sut lihoomaan 30kg, tiiliskiviäkö synnytät? =D

ei jumankauta
Voi huh.. fb:ssä johanna meinas et vauva vois mennä äidille et hän sais siivottua rauhassa, ja sit kun äiti vastas et just nyt oon kipee enkä varmaan jaksa hoitaa vauvaa ni tää järjenjättiläinen vastaa et kipeenähän mäki sitä hoidan!

Hei ihanko totta? Äitien tehtävä yleensä on hoitaa lapsiaan oli sitten kipeenä tai ei.. Isoäitien tehtävä se ei enää ole!

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
Tuli sellainen fiilis että paikkaa uusilla vauvoilla sitä tyhjyyttä mitä esikoisen menettäminen aiheutti. Se puhelu esikoiselle oli ahdistava, "miltä susta tuntuu kun meille tulee taas uusi vauva" tms.

Professional Griefer
[QUOTE="mä vain";27461563]Ei se makaroni ja vaalea leipä lihota, jos ei syö liikaa tai lisänä vedä kermaista kastiketta, oivariinia
ja juustoa.[/QUOTE]

Se pitää nälkää huonommin loitolla, joten on syötävä useammin jos ei halua elää kurnivan vatsan kanssa.

"mä vain"
Se pitää nälkää huonommin loitolla, joten on syötävä useammin jos ei halua elää kurnivan vatsan kanssa.
Kyllä mulla ainakin makaroni pitää nälän kauemmin loitolla kuin salaatti..

Oleellinen kohta oli ehkä toi 'jos ei halua elää kurnivan vatsan kanssa'. Ihmiset ei siis siedä nälkää
ollenkaan, heti kun on pienikin näläntunne, niin kiskaistaan ruokaa. Kyllä siinä lihoo, vatsalaukku kasvaa ja
alkaa haluamaan ruokaa yhä useammin.

"vieras"
[QUOTE="mä vain";27461795]Kyllä mulla ainakin makaroni pitää nälän kauemmin loitolla kuin salaatti..

Oleellinen kohta oli ehkä toi 'jos ei halua elää kurnivan vatsan kanssa'. Ihmiset ei siis siedä nälkää
ollenkaan, heti kun on pienikin näläntunne, niin kiskaistaan ruokaa. Kyllä siinä lihoo, vatsalaukku kasvaa ja
alkaa haluamaan ruokaa yhä useammin.[/QUOTE]

Miksi pitäisi sietää näläntunnetta? Syö useasti ja pieniä annoksia niin ei siinä tarvitse nälässä kärvistellä. Ja kyllä mulla ainakin joku kanasalaatti pitää nälän paljon paremmin kuin läjä makaroonia jossa on ketsuppia päällä.

Utelias2222
Johanna olisi raskaana uudelleen, kuten yhdellä vauvapalstalla sanotaan? Onko totta?
En itse oikein halua uskoa.

Lapset olivat oikein suloisia ja muutoinkin vaikuttivat ihan kivalle porukalle, MUTTA Johannan kannattaisi hommata kunnon ammatti ja duunia, koska jossakin vaiheessa todellisuus iskenee kasvoille ja lujaa! Vanhempana on niin paljon hankalampaa hakea/ saada töitä

Johanna olisi raskaana uudelleen, kuten yhdellä vauvapalstalla sanotaan? Onko totta?
En itse oikein halua uskoa.

Lapset olivat oikein suloisia ja muutoinkin vaikuttivat ihan kivalle porukalle, MUTTA Johannan kannattaisi hommata kunnon ammatti ja duunia, koska jossakin vaiheessa todellisuus iskenee kasvoille ja lujaa! Vanhempana on niin paljon hankalampaa hakea/ saada töitä
En mä usko,että ois raskaana.
Sen perusteella mitä itse fb puhunut. :)

5xäiti
Tykkäsin ohjelmasta ,vaikka tuli jo katsoessa mieleen että ohjelman leikanneet tekijät olis voineet jättää pois joitakin juttuja sekä kertoa että ei Perhe Eteläniemi ole ikuisesti sossun asiakkaita olleet....

Olen itse saanut kateellista supinaa osakseni selän takana, kun pakosta sossun asiakkaiksi jouduttiin.
Maiilma on täynnä kateellisia ihmisiä,
monikohan Eteläniemen perhettä "kadehtinut" haluaisi olla heidän mokkasiineissaan?

Ittellä myös onviisi lasta, eka syntyi juuri 18v täytettyäni
ja kotoa ei ollut mitään kunnon elämisen mallia, ei edes säännöllistä vuorokausirytmiä koska yksinhuoltajaäitini oli vuorotöissä ja teki joulupyhätkin töitä kun oli tehtaalla seisokki.Siivoojamuija oli.

Perhe kasvoi ja rakastuneita oltiin ja välillä riideltiin ja lähes vihattiinkin oisiamme.Normaaliahan se kun on vuosikymmeniä aviossa.....
Lapset hodin kotona ainakin 3-vuotiaiksi, olin välillä töissä hanttihommissa,kas kun ammattikoulu jäi kesken kiinnostuksen vähyyden vuoksi silloin 17-vuotiaana ;)

Kautta rantain sain myös kuulla että olemmekin sosiaalipummeja.
Joo, kävin sitten ammattikoulun 2-vuotisen linjan aikuisopiskelijana kun lapset oli jo osa pesästä lentäneet.
Pätkätöitä tein siihen asti kunnes sairastuin Tules-sairauteen joka pakotti sairaseläkkeelle.

Nyt sitten ole omalla eläkkeellä toimeentuleva, en tarvii sossua.:D

Viidestä lapsesta tuli innokkaita koulunkävijöitä .paitsi kuopus joka karkaili koulusta..
Muut kävi ammattikoulun ja yksi enemmänkin ,töissä ovat ja yhdellä on oma firma joka työllistää
hänen lisäksi pari muutakin työntekijää.
Semmoiia lapsia tuli siitä"sosiaalipummiperheestä"; D

Uskon että tämä nuoripari E hommaa itselleen ammatit ja saa töitä,
Ovat ihan hyvä esimerkki tässä pikkasen lapsivihamielisessä yhteiskunnassa,
lapsiahan ne politiikotkin kuulemma tahtos tehtävän enemmänkin,
jottei tulevaisuudessa pitäs hankkia työvoimaa runsaasti Suomen ulkopuolelta :D

Eteläniemen perheelle kaikkea hyvää elämässä eteenpäin, ja kadehtijat vois käsi sydämellä miettiä, ihanko oikeesti haluais vaihtaa heidän töppösiinsä?

Ohjelman tekijöille pieni tukistus:
älkää tehkö sellasia ohjelmia joissa esitätte kohteen vääristeltynä ja totuudenvastaisena.
BTW:eek:n mulla 8 lapsenlasta, vanhin jo aikuinen ja menee kohta armeijaan.Nuorin konttaa :D

Veronmaksajia on Suomeen tuotettu,
vaikka vuosikymmeniä sitten "sosiaalipummeiksi" jotkut haukkuivatkin.

Tietämättömyys asian oikeasta laidasta saa aikaan kaikenlaisia luulotteluja
ja kateelliset pakahtuvat naama vihreänä sappeensa,
vaikka oikeesti heillä ei ole mtn kadehdittavaa.
Tehkääs itte perästä ;D

"Johanna"
Alkuperäinen kirjoittaja 5xäiti;27601767:
Tykkäsin ohjelmasta ,vaikka tuli jo katsoessa mieleen että ohjelman leikanneet tekijät olis voineet jättää pois joitakin juttuja sekä kertoa että ei Perhe Eteläniemi ole ikuisesti sossun asiakkaita olleet....

Olen itse saanut kateellista supinaa osakseni selän takana, kun pakosta sossun asiakkaiksi jouduttiin.
Maiilma on täynnä kateellisia ihmisiä,
monikohan Eteläniemen perhettä "kadehtinut" haluaisi olla heidän mokkasiineissaan?

Ittellä myös onviisi lasta, eka syntyi juuri 18v täytettyäni
ja kotoa ei ollut mitään kunnon elämisen mallia, ei edes säännöllistä vuorokausirytmiä koska yksinhuoltajaäitini oli vuorotöissä ja teki joulupyhätkin töitä kun oli tehtaalla seisokki.Siivoojamuija oli.

Perhe kasvoi ja rakastuneita oltiin ja välillä riideltiin ja lähes vihattiinkin oisiamme.Normaaliahan se kun on vuosikymmeniä aviossa.....
Lapset hodin kotona ainakin 3-vuotiaiksi, olin välillä töissä hanttihommissa,kas kun ammattikoulu jäi kesken kiinnostuksen vähyyden vuoksi silloin 17-vuotiaana ;)

Kautta rantain sain myös kuulla että olemmekin sosiaalipummeja.
Joo, kävin sitten ammattikoulun 2-vuotisen linjan aikuisopiskelijana kun lapset oli jo osa pesästä lentäneet.
Pätkätöitä tein siihen asti kunnes sairastuin Tules-sairauteen joka pakotti sairaseläkkeelle.

Nyt sitten ole omalla eläkkeellä toimeentuleva, en tarvii sossua.:D

Viidestä lapsesta tuli innokkaita koulunkävijöitä .paitsi kuopus joka karkaili koulusta..
Muut kävi ammattikoulun ja yksi enemmänkin ,töissä ovat ja yhdellä on oma firma joka työllistää
hänen lisäksi pari muutakin työntekijää.
Semmoiia lapsia tuli siitä"sosiaalipummiperheestä"; D

Uskon että tämä nuoripari E hommaa itselleen ammatit ja saa töitä,
Ovat ihan hyvä esimerkki tässä pikkasen lapsivihamielisessä yhteiskunnassa,
lapsiahan ne politiikotkin kuulemma tahtos tehtävän enemmänkin,
jottei tulevaisuudessa pitäs hankkia työvoimaa runsaasti Suomen ulkopuolelta :D

Eteläniemen perheelle kaikkea hyvää elämässä eteenpäin, ja kadehtijat vois käsi sydämellä miettiä, ihanko oikeesti haluais vaihtaa heidän töppösiinsä?

Ohjelman tekijöille pieni tukistus:
älkää tehkö sellasia ohjelmia joissa esitätte kohteen vääristeltynä ja totuudenvastaisena.
BTW:eek:n mulla 8 lapsenlasta, vanhin jo aikuinen ja menee kohta armeijaan.Nuorin konttaa :D

Veronmaksajia on Suomeen tuotettu,
vaikka vuosikymmeniä sitten "sosiaalipummeiksi" jotkut haukkuivatkin.

Tietämättömyys asian oikeasta laidasta saa aikaan kaikenlaisia luulotteluja
ja kateelliset pakahtuvat naama vihreänä sappeensa,
vaikka oikeesti heillä ei ole mtn kadehdittavaa.
Tehkääs itte perästä ;D

Miehellä on ammatti ja vuosien työkokemus, kunhan lomautuksia ei enää satele niin takuulla saa oman ammattinsa töitä jollei aio uutta ammattia opiskella :)

Itse en todellakaan tiedä mitä alaa lähtisin tosissani opiskelemaan. Olen itsekkin tehnyt pätkätöitä nuorempana ja jo teininä hoisin lapsia kesätyökseni jne.

Ohjelma antoi kyllä väärän kuvan, mutta kun tarkemmin miettii se antaa just sen kuvan minkä katsoja haluaa nähdä. Jos elämä on mustavalkoista se antaa mustavalkoisen kuvan.

P.S en ole raskaana :) vastaus sille joka kyseli

"vieras"
[QUOTE="hmm";27446092]Itse olen isosta sossupummiperheestä ja 100 kertaa mielummin olisin syntynyt Eteläniemen perheeseen. Alkoholi ja väkivalta näyttävät puuttuvan ja ovat varmasti hyviä vanhempia jotka rakastavat lapsiaan. Kyllähän ne ehtii vielä töitä tehdä nuoria kun ovat.[/QUOTE]

Näinpä! :)

Yhteistyössä