Tykkäsin ohjelmasta ,vaikka tuli jo katsoessa mieleen että ohjelman leikanneet tekijät olis voineet jättää pois joitakin juttuja sekä kertoa että ei Perhe Eteläniemi ole ikuisesti sossun asiakkaita olleet....
Olen itse saanut kateellista supinaa osakseni selän takana, kun pakosta sossun asiakkaiksi jouduttiin.
Maiilma on täynnä kateellisia ihmisiä,
monikohan Eteläniemen perhettä "kadehtinut" haluaisi olla heidän mokkasiineissaan?
Ittellä myös onviisi lasta, eka syntyi juuri 18v täytettyäni
ja kotoa ei ollut mitään kunnon elämisen mallia, ei edes säännöllistä vuorokausirytmiä koska yksinhuoltajaäitini oli vuorotöissä ja teki joulupyhätkin töitä kun oli tehtaalla seisokki.Siivoojamuija oli.
Perhe kasvoi ja rakastuneita oltiin ja välillä riideltiin ja lähes vihattiinkin oisiamme.Normaaliahan se kun on vuosikymmeniä aviossa.....
Lapset hodin kotona ainakin 3-vuotiaiksi, olin välillä töissä hanttihommissa,kas kun ammattikoulu jäi kesken kiinnostuksen vähyyden vuoksi silloin 17-vuotiaana
Kautta rantain sain myös kuulla että olemmekin sosiaalipummeja.
Joo, kävin sitten ammattikoulun 2-vuotisen linjan aikuisopiskelijana kun lapset oli jo osa pesästä lentäneet.
Pätkätöitä tein siihen asti kunnes sairastuin Tules-sairauteen joka pakotti sairaseläkkeelle.
Nyt sitten ole omalla eläkkeellä toimeentuleva, en tarvii sossua.
Viidestä lapsesta tuli innokkaita koulunkävijöitä .paitsi kuopus joka karkaili koulusta..
Muut kävi ammattikoulun ja yksi enemmänkin ,töissä ovat ja yhdellä on oma firma joka työllistää
hänen lisäksi pari muutakin työntekijää.
Semmoiia lapsia tuli siitä"sosiaalipummiperheestä"; D
Uskon että tämä nuoripari E hommaa itselleen ammatit ja saa töitä,
Ovat ihan hyvä esimerkki tässä pikkasen lapsivihamielisessä yhteiskunnassa,
lapsiahan ne politiikotkin kuulemma tahtos tehtävän enemmänkin,
jottei tulevaisuudessa pitäs hankkia työvoimaa runsaasti Suomen ulkopuolelta
Eteläniemen perheelle kaikkea hyvää elämässä eteenpäin, ja kadehtijat vois käsi sydämellä miettiä, ihanko oikeesti haluais vaihtaa heidän töppösiinsä?
Ohjelman tekijöille pieni tukistus:
älkää tehkö sellasia ohjelmia joissa esitätte kohteen vääristeltynä ja totuudenvastaisena.
BTW
n mulla 8 lapsenlasta, vanhin jo aikuinen ja menee kohta armeijaan.Nuorin konttaa
Veronmaksajia on Suomeen tuotettu,
vaikka vuosikymmeniä sitten "sosiaalipummeiksi" jotkut haukkuivatkin.
Tietämättömyys asian oikeasta laidasta saa aikaan kaikenlaisia luulotteluja
ja kateelliset pakahtuvat naama vihreänä sappeensa,
vaikka oikeesti heillä ei ole mtn kadehdittavaa.
Tehkääs itte perästä ;D