Sanottaisiinko jotain POSITIIVISTA Erilaisten Äitien Eteläniemien perheestä? :)

• Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Täällä on pyörinyt melkoisen negatiivinen ketju, ja ajattelin että mitäs, jos yritettäisiin myös löytää heistä jotakin hyvää, koska sitäkin aivan varmasti on? :)

Minä voin aloittaa:
Lapset vaikuttivat onnellisilta ja vanhemmat vaikuttivat rakastavan lapsiaan. On myös hienoa, että mummo on lastenlastensa - ja tietysti omien lastensa - arjessa kiinteästi mukana. Se on todella ihana asia! :)

"Ruisleipä"
No kauniita lapsia ja kivat nimet kaikilla, tykkäsin etenkin tästä viimeisimmästä, Vanillesta. Tosi kaunis ja hyvällä tavalla erikoinen nimi. Perhe oli rohkea ja vaikutti ihan tyytyväiseltä elämäänsä. Ihanan paljon lapsia :)

"vieras"
Hoitopöytä oli ihanan värinen, ja ihmeen siisti koti heillä oli. Tuntuu että meillä on paljon sotkuisempaa vaikka lapsia puolet vähemmän ;) Johanna vaikutti iloiselta ihmiseltä, ja sellaiselta aidolta. Enhän minä häntä tunne, mutta vaikutti ettei vedä mitään roolia tai peittele mitään, niin kuin moni muu tekee. Esimerkiksi juuri tuo toimeentulotukihomma. Minusta on hienoa, että asioista voidaan puhua niiden oikeilla nimillä, vaikken siis samaa mieltä itse välttämättä olisikaan. Ihania lapsia.

"vieras"
Vanhemmilla oli kyllä asenne kohdallaan, itse stressasin aluksi esikoisen sormiväreillä läträilyistäkin... se on tosin karsiutunut nyt pois, kun ollaan siirretty ne värileikit kylppäriin vahakankaan päälle (kun ei lähde paljaalta lattialta pois). Ihailtavaa, kunpa itsekin pystyisin tuohon :)

juuuu
Sitten se kun ostivat lohta kalatiskistä. Ihan ekana tuli itsellenikin mieleen, että eikö tuo ole vähän kallista, mutta sitten ajattelin että hienoa että ostavat lapsille terveellistä(kin) ruokaa vaikka rahat tiukalla. Ja saattaahan se lohi olla edullistakin tarjouksessa.

Yhteistyössä