mie vaan mietin
Johanna, sun kannattaisi nyt yrittää pikkaisen paremmin hillitä tunteita kun kirjottelet, varsinkin kun käytät monia eri nimiä. Sama kirjoitustyyli jokaisessa viestissä ja kaikki on harmaina kirjoitettu. Lähetysajat tyyliin 19:20, 19:21, 19:22, 19:24, 19:29. Lisäksi onko ihan tuntematon asia sinulle että muutkin tajuaa että harmaana saa valita minkä nimimerkin haluaa ja kirjoitella vaikka tuhannella eri "tarinalla". Minäkin voin olla ap. (viidentuhannen lapsen äiti) tai "vieras" tai "juu" tai "joo" tai "pööö". Ilmiselvää kuitenkin että sinähän se siellä kirjoittelet kannustavia viestejä itsellesi.. Kaikki negatiiviset kommentit mollataan (yllätysyllätys) HARMAANA ja ei montaa minuuttia vastausten välillä.Sori, mutta en ole Johanna. Voin siitä pistää vaikka pääni pantiksi. Olen vain eräs, joka katsoi ohjelman, luki sen jälkeen Kaksplussaa ja totesi, että jotain positiivistakin kaivattaisiin. Johanna on kirjoitellut tänne ilmeisesti nimimerkillä "Johanna", ja minä taas en ole täällä muilla kuin nimellä "ap." esiintynyt.
Minulla ja Johannalla on se ero, että minulla on viiden (tai siis kuusihan hänellä niitä oli, kun esikoinen lasketaan mukaan) lapsen sijasta kaksi, ja olemme mieheni kanssa eronneet, joten hoidan heidät totaalisesti yksin. Tähän aikaan päivästä pienempi lapsista nukkuu ja toinen kokoaa palapeliä tuossa vieressä, joten minulla on aikaa tulla käymään tällä palstalla.
Vietä hetki vauvasi kanssa mieluummin.