En katsonut ohjelmaa, mutta keskustelua olen seurannut mielenkiinnolla! Eikös me juuri pari päivää takaperin sovittu, että ihan kuka tahansa voi olla lievästi kehitysvammainen, eikä sen vuoksi kenenkään tekemisiä enää voi arvostella :xmas:
En ees kattonu koko ohjelmaa, mut tää kommentti kerto jo kaiken oleellisen"En saanut kerättyä rahaa hormonikierukkaan, mutta ostetaanpa tämmönen avaruuspesukone."
Sinäkö sen päätät mikä on nimi? Ihan yhtä lailla kaikki nimet ovat vain eri tavujen yhdistelmiä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27437081:Eihän toi oo nimi, edes sana.
ihana se mies! 5 synnytksen kokemuksella vetää, oikeesti ihana!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27437073:Haha toi mies vaan näppäili puhelinta ja kysyy "ootko kunnossa".
Toinen vastaa ettei oo ja mies totee "siltä sä näytätki,siltä sä kuulostatkin" ja näppäilee vaan.
Ihanaa synnytystä..
sama täällä. en osaa suivaantua siitä ett saavat jotain rahaa jolla elättävät jotenkuten perheensä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27437008:Muakin nuorempana moinen nyppi, mutta sitten ajattelin, että meillä jokaisella on oikeus elää noin. Ja kun totesin, että mä en halua elää noin, niin lakkasi nyppimästäkin. Ei mua kukaan pakota käymään töissä, ihan vapaaehtoisesti - ja hyvin itsekkäistä syistä - niin teen.
Kattelitteko kun se soitti sille vanhimmalle lapselleen suht uudella iphonella? Rahaa ei ole hormonikierukkaan mutta uuteen kalliiseen puhelimeen kyllä?"En saanut kerättyä rahaa hormonikierukkaan, mutta ostetaanpa tämmönen avaruuspesukone."
Akaatti sulle pari tavua VA-JAK-KISinäkö sen päätät mikä on nimi? Ihan yhtä lailla kaikki nimet ovat vain eri tavujen yhdistelmiä.
Olette te niin hienoja ihmisiä, te muiden haukkujat.Akaatti sulle pari tavua VA-JAK-KI
Ja mulle syy harkita kaupparyhmän vaihtoaJa nyt tuli se syy, miksi en käy Prismassa
taivaastapa hyvinkin. jumalahan ne pellot ja metsät luonut, ennen vanhaan vanhin poika sai tilan, muut lämmintä kättä.Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;27437106:Ja mistä on tullut raha metsiin/peltoihin/osakkeisiin? Harvemmin tippunut taivaasta. Logiikkasi mukaan omaisuuden siirtäminen sukupolvelta toiselle on arveluttavaa?
Taisit siis löytää sen avustettavan köyhän perheen.Kivanoloisia ihmisiä. Jos heidät tuntisin, niin uskoisin tulevani hyvin toimeen heidän kanssaan. Vaikuttavat mukavalta perheeltä ainakin minun mielestäni.