Erilaiset äidit...vittu, mä olen sanaton!

Status
Viestiketju on suljettu.
Katekismus
En jaksa enään kahlata koko ketjua läpi, mutta joku taas kerran valitti, että pakko laittaa lapsi päiväkotiin alle 3-vuotiaana,kun ei oo varaa jäädä kotiin...
Se on kyllä aivan oma valinta..Jokaisella on siihen varaa, se on aivan varmasti mahdollistettu tässä maassa...
Se on ihan siitä kiinni, mikä ihmiselle itselleen on tärkeetä ja ykkössijalla: lapsi, vai materia ;)
 
"Johanna"
[QUOTE="Sarana";27445280]Eli kiellät, että nykyinen miehesi oli eronne aikana jo kihlannut toisen naisen, joka kuultuaan, että olettekin edelleen "yhdessä" (eli mies pani molempia ja väitti sinulle, että käy äidillään yms vaikka kävi kihlatullaan) heitti hänet pihalle ja hän palasi sinun luoksesi?[/QUOTE]

Tämä "kihlattuko" sulle näin kertoi? Tämä sama nainen joka aneli, että otan eron hän vaikka maksaa xD sama joka ehdotti, että voisin muuttaa pois maasta jotta mieheni olisi vain hänen? Sekö tyyppi? Mä tiesin kyl ihan kaiken mitä mies touhuaa. Mä annoin siihen luvan olinhan mä hänet jättäny. Tää tyhmä "kihlattu" tulee sitten vaan päinnaamaa kertomaan miten asiat on mm tämän väitetyn kihlauksen suhteen? Mulla ei ole salaisuuksia ja ollaan miehen kans puhuttu kaikesta avoimesti sen jälkeen.

Ihme, että mies palas mun luo kaiken sen paskan jälkee mitä MINÄ tein. Joten mieheni ei todellakaan pettänyt mua vaan haki laastarin kostoks mulle.
 
Näitä keskusteluja luettuani en aio kyseistä ohjelmaa edes katsoa vaikka sen tallensin. Ja kuka aikuinen ihminen tuntee tarvetta levitellä perheensä asioita julkisesti! Ajattelis nyt ees lapsia jos ei itseään. Paskaa sataa niskaan ihan varmasti ja kaikkia tyydyttäviä vastauksia ei tule löytymään.
:headwall:
 
"Johanna"
[QUOTE="Sarana";27445280]Eli kiellät, että nykyinen miehesi oli eronne aikana jo kihlannut toisen naisen, joka kuultuaan, että olettekin edelleen "yhdessä" (eli mies pani molempia ja väitti sinulle, että käy äidillään yms vaikka kävi kihlatullaan) heitti hänet pihalle ja hän palasi sinun luoksesi?[/QUOTE]

Ainiin ja vielä lisäys voin kertoa päivämäärän, koska tämä "kihlattu sai tietää, että odotan viidettä lastamme" sen jälkeen hän roikkui kuin iilimato miehessäni ruinaten minua päästämään irti. Vasta sitten tajusi hävinneensä, kun huomasi ettei miehellä ole aikomustakaan hakea eron kakkosvaihetta kunhan leikkii. Joten ei todellakaan mennyt noin kun kuvailit. (Heitti pihalle kun sai tietää musta)

Olen kyllä hyvin järkyttynyt edelleen mueheni toimista. En olisi uskonut hänen kykenevän toimimaan noin, mutta menneet on menneitä ja mulle tollanen oli nuorena normaalia eikä nytkään avioiitto ole mun osalta ollu ollenkaan selvää joten se hänelle suotakoon, että päätti antaa mun maistaa omaa lääkettäni. Se vahvisti meidän suhteen ja poisti vanhatkin ongelmat mitkä vaikutti eroamiseeni :) olen siis kiitollinen tälle säälittävälle takertujalle. Sain jälleen taistella,kilpailla ja voitin. Sen lisäks sain ihan uudenlaisen paremman miehen joka ei varmasti ikinä mua petä. Miks pettäis? Oishan voinu valita sen toisen, mut valitsi mut <3
 
"vieras"
Johanna hyvä, vaikutat herttaiselta ja mukavalta ihmiseltä.
Annan pienen vinkin, et ole millään tavalla velvollinen vastailemaan henkilökohtaisista asioista täällä haaskalintuporukalle. Jätä omaan arvoonsa nuo utelut, aina löytyy anonyymeja ihmisiä pilkkaamaan ja etsimään jokaisen pienenkin virheen minkä teet vastauksissakin ja meno vaan yltyy.
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, ihania pieniä lapsia teillä talo täynnä :)
 
  • Tykkää
Reactions: WhiteSnow
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä