Erilaiset äidit...vittu, mä olen sanaton!

Status
Viestiketju on suljettu.
Keittiönoita
[QUOTE="Vieras";27437041]Tilipäivä, lomat ja lomarahat, sairaskassaetuudet <3

En minäkään osannut niitä arvostaa 26 v, mutta nyt osaan.[/QUOTE]
Just näin. Ja kaikki se, mitä palkalla voi tehdä. Työterveyshuolto, johon voi netin kautta varata ajan ja johon pääsee samana päivänä. Työsuhdematkakortti. Lounassetelit. Onhan näitä plussia työssäkäynnistä aika paljon :)
 
"jaahas"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27437008:
Muakin nuorempana moinen nyppi, mutta sitten ajattelin, että meillä jokaisella on oikeus elää noin. Ja kun totesin, että mä en halua elää noin, niin lakkasi nyppimästäkin. Ei mua kukaan pakota käymään töissä, ihan vapaaehtoisesti - ja hyvin itsekkäistä syistä - niin teen.
sama täällä. en osaa suivaantua siitä ett saavat jotain rahaa jolla elättävät jotenkuten perheensä.

kyllähän ne pahimmat yhteiskunnan lypsäjät ja verorahojen lypsäjät ovat ihan jossain muualla.

nämä jotka elävät sillä isosti, että eivät tee mitään, optiomiljonäärit ja osakemiljonäärit ja siitäkin saa suomessa rahaa, että laittaa metsät pakettiin tai pellot pakettiin... saa rahaa. omistamisesta.
 
pöpöpö
Hei, ohjelmahan oli siis ERILAISET äidit. Ymmärrystä erilaisuuden päälle ihmiset!

Peukut tälle perheelle, jolla on pokkaa omilla nimillään ja naamoillaan, näyttää palan elämäänsä muille. Peukku toiseen suuntaan teille nimettömästi toisten valintoja haukkuville nettikirjoittajille.
 
teisu harmaana
Ihan kamalaa katottavaa.. Huh huh sanon minä! Kyllä taas raivo nousee tuollaisia kohtaan ihan totaalisesti! Taitaa olla noilla vanhemmilla tosiaan elämänhallinta hukassa..
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
kröhöm
[QUOTE="jaahas";27437094]sama täällä. en osaa suivaantua siitä ett saavat jotain rahaa jolla elättävät jotenkuten perheensä.

kyllähän ne pahimmat yhteiskunnan lypsäjät ja verorahojen lypsäjät ovat ihan jossain muualla.

nämä jotka elävät sillä isosti, että eivät tee mitään, optiomiljonäärit ja osakemiljonäärit ja siitäkin saa suomessa rahaa, että laittaa metsät pakettiin tai pellot pakettiin... saa rahaa. omistamisesta.[/QUOTE]

Ja mistä on tullut raha metsiin/peltoihin/osakkeisiin? Harvemmin tippunut taivaasta. Logiikkasi mukaan omaisuuden siirtäminen sukupolvelta toiselle on arveluttavaa?
 
iut
Mä en osaa edes suuttua noitten toimista, kun niitten tyyli on jotenkin niin absurdi. Siis ajatusmaailma koskien rahan tulemista ja menemistä. Mä en tosiaan ikimaailmassa vaihtaisi noitten kanssa osia. Mua vaan säälittää tuo. Ja samalla olen onnellinen koulutuksestani, työstäni, miehestäni ja kaikesta elämässäni.
 
äiti-i
ja en tiedä näkivätkö kateuden vihreät silmäni väärin, mutta tais tuolla naisella olla iphonekin, ei sekään nyt halvimmasta päästä luureja ole... tai siis.. vois luulla ettei ole varaa sellaiseen jos täytyy sossussa käydä.
 
"mussu81"
Kaikkein eniten mua tässä ärsyttää se, että meillä Suomessa on parjon sellaisia jotka OIKEASTI tarvitsisi apua ja taloudellista tukea sairauden, puolison kuoleman, pitkäaikaistyöttömyyden tms. vuoksi, mutta eivät sitä syystä tai toisesta saa riittävästi. No eipä varmaan jos verorahat valuu tällaisten ihmisten elintason ylläpitoon siksi että mies ei VIITSI mennä töihin! ARG :/
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Keittiönoita
[QUOTE="jaahas";27437094]sama täällä. en osaa suivaantua siitä ett saavat jotain rahaa jolla elättävät jotenkuten perheensä.

kyllähän ne pahimmat yhteiskunnan lypsäjät ja verorahojen lypsäjät ovat ihan jossain muualla.

nämä jotka elävät sillä isosti, että eivät tee mitään, optiomiljonäärit ja osakemiljonäärit ja siitäkin saa suomessa rahaa, että laittaa metsät pakettiin tai pellot pakettiin... saa rahaa. omistamisesta.[/QUOTE]
Niinpä. Kun tuo oikeus on meillä jokaisella. Oma valintamme, jos emme sitä oikeuttamme halua käyttää. Muakin ohjelma lähinnä hymyilyttää. Ja mietin, että huh, musta ei olisi tuollaiseen elämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Vanna ja miauh
"jaahas"
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;27437106:
Ja mistä on tullut raha metsiin/peltoihin/osakkeisiin? Harvemmin tippunut taivaasta. Logiikkasi mukaan omaisuuden siirtäminen sukupolvelta toiselle on arveluttavaa?
taivaastapa hyvinkin. jumalahan ne pellot ja metsät luonut, ennen vanhaan vanhin poika sai tilan, muut lämmintä kättä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä