ok
En oo katsonut, mutta toivottavasti ko. tyypille myönnetään sossusta se kierukka! Muuten tuskin hankkii. Mieluummin tosin sterilisaatio.
Miksi ihmettelet nimeä? Onko se sinulta pois tai sinun päätettävissä minkä nimen kukin antaa lapselleen?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27436956:Jasminelja?!
Tilipäivä, lomat ja lomarahat, sairaskassaetuudet <3Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27437008:Muakin nuorempana moinen nyppi, mutta sitten ajattelin, että meillä jokaisella on oikeus elää noin. Ja kun totesin, että mä en halua elää noin, niin lakkasi nyppimästäkin. Ei mua kukaan pakota käymään töissä, ihan vapaaehtoisesti - ja hyvin itsekkäistä syistä - niin teen.
Tehdään varmasti, puhuu paskaa jos väittää että ei tehdä.Järjetöntä että jos sterilisaatiota ei tehdä tuon ikäisille vaikka lapsia on jo tuollainen lauma :O
entä sinä itse? miten sinun työtilanne?Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä oon;27436955:Ajatelkaa, tässä minä idiootti stressaan että löytääkö mieheni, matalapalkka-alan duunari, lisää töitä vai pitääkö mennä luukulle... ja osa vaan porskuttaa tyytyväisenä, kinuu pesukoneita ja tekee lapsia kun ei ole varaa vitosen kortsupakettiin. :O
Ja meille on siis jäänyt käteen sen verran, mitä sossun eläteille jäisi suunnilleen myös (vuokran jälkeen reilu tonni per 3 hlö).
Hoitaja sille sano ettei mielellään tehdä.Tehdään varmasti, puhuu paskaa jos väittää että ei tehdä.
Joo, ei tommonen elämä kyllä kuulu mun tavoitteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27437008:Muakin nuorempana moinen nyppi, mutta sitten ajattelin, että meillä jokaisella on oikeus elää noin. Ja kun totesin, että mä en halua elää noin, niin lakkasi nyppimästäkin. Ei mua kukaan pakota käymään töissä, ihan vapaaehtoisesti - ja hyvin itsekkäistä syistä - niin teen.
Eihän toi oo nimi, edes sana.Miksi ihmettelet nimeä? Onko se sinulta pois tai sinun päätettävissä minkä nimen kukin antaa lapselleen?