<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Vilijonkka: Tuossa väripaketissa lukee "keskivaalea kuparikulta" ja yllättävän samanlainen väri tuli ku kuvassaki. Miehen veli totes, että porkkana, mutta kyllä tää musta enempi on ruskee. :D Alta edelleen on mustat. Tykkään kyllä tosi paljo, tää onnistu odotuksia paremmin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
buffy, paljon onnea!! :):flower:

maimai, ihanaa että sait hyviä uutisia :)

emmp, hirmu kiirus tuli tehä omalle tukallekin jotain. Kuulostaa hyvältä siun uus tukka :)

on eilisen negan aiheuttama masis meni nopeesti ohi, mutta edelleenkin jänniä tuntemuksia kropassa. eilen ja tänään ihmeellistä vihlontaa ja pistelyä alavatsassa molemmilla puolilla, nännit edelleen hellät, en muista että koskaan olis ollu ja nyt toista viikkoo. menkkaoireita ei niin minkäänlaisia. ootellaan. kai se pitää testata joskus ensi viikolla vielä uudestaan jos sama olo tila jatkuu.
 
Tää liittyis mukaan esikoishaaveiluihin:

ralliruutu..................23................kp 28/28-32.......................yk 1

Lapsihaaveita takana jo vuosia, nyt ensimmäinen yritys meneillään. Välillä on hirveen vahva tunne tärpistä (vaikka ei sitä onnea uskoisi kyllä omalle kohdalle näin vähällä yrittämisellä) ja välillä taas tuntuu, että ei tässä tiineitä olla vielä :D
 
buffylle onnea!! :flower:

Niiulle myös, kyllä uusi auto on aina kiva vaikka ei "virallisesti" uusi olisikaan ;) Nimimerkillä autokuumetta pukkaa.. :D

ralliruutu, tervetuloa mukaan! :)

Ja kiva että maimai sai hyviä uutisia, nyt peukut ja varpaat pystyyn ;)

(.) Täällä hiljaiseloa, mies on työpaikkakunnallaan ja minä yksin pidän tupaa pystyssä.. Yksinäistä : / Kp 20 tai jotain, tätiä odotellessa.. Vahvasti sellanen fiilis että tästä kierrosta ei mitään "hyötyä". Foolihappoa ja Gelee Royalia tilattu eilen, toivottavasti tulis pian!
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 25.10.2012




kaiku<3.................. 22...............kp 69/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 50/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 49/31-36......................yk 12
Slallu........................25................kp 35/28?............................yk1
Ninni_90.....................22................kp 30/30.......................yk 3




ralliruutu..................23...................kp 29/28-32.......................yk 1
Fiinaliina.....................22................kp 28/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 28/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 28/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 27/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 23/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 20/26.......................yk 9
Ensimmäinen.............28....................kp 20/?......................yk1





miss_piggy................31................kp 17/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 14/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 11/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 11/30-38..........................TJOT
pantera...................19.................kp 10/27-28...........................yk 3



empp......................21.................kp 5/30................................yk 7
buffy......................23..................kp 5/28...............................yk 7




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 8
Hydrangea dpo 5



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10
Piimis 17.10.2012 yk 4


 
Slallu: On se kyllä kiva välillä jotain hiuksille tehdä, saa melko helposti kuitenkin ulkonäköä piristettyä. :) Ite mietin kauan, että leikkaanko vai mitä näille teen, mutta tähän värjäykseen oon nyt kyllä tyytyväinen. :)

Naapurin tyttö: Voi ei.. Koita pärjätä.:hug:
 
Huomenta tytöt! Ja iso kiitos kaikille onnitteluista :) Noh, ehkä me ei ihan heti naimisiin mennä mut kihloihin nyt kuitenkin. Mulla ois kyllä kamala himo mennä naimisiin mut jos outtas ainaki ens kesään :)
Btw,mulla menee tämä kierto penkin alle ku mies lähtee maanantaina sinne Intiaan :|
Ei minua kyllä suuremmin haittaa, oon niin onnellinen tästä kosintahommasta :) En parempaa miestä vois itelle löytää.
Ihan pakko kertoa, että pesin yöllä töissä uunia ja mulla oli suojakäsineet käessä van nyt on kämmenet ja käsivarret täynnä palorakkuloita. Oisko voinu olla, että se aine on menny hanskojen läpi ja polttanu ihon. Ihan yhenäkkiä rupesi kuumottamaan käsiä ja otin sitte hanskat pois niin käet ihan punasena ja palaneen näkösiä.. Auts!
 
Vilijonkka ei ollut sen kummemmin puhetta, kun tosiaan sitä kunnon virallista yritystä on vasta kesäkuusta lähtien, se eka puol vuotta oli vähän silleen, et tervetuloa vaan vauva jos haluat. Mut sit tosiaan sanoi, et jos ei sitte vuoden sisään kun on yrittämistä ollut nniiin voidaan alkaa ottaa verikokeita ja tutkia miehen sperma jne. Mut tosiaan toivonettei tarvii niin pitkälle mennä. Aika vähän oon joutunut käyttään yksityisen palveluita, oli varmaan toka kerta... Niin ymmärrän kyllä, että nillä jotka lapsettomuutta lähtee hoitamaan yksityisellä niin mietittyttää se raha. Arvotkasta oli jo tuo gynellä käynti. Mut hyvä mieli, että kävin :)

Hydra juu mä luulen,et se ovis on sieltä tuloillaan, ku ovistesti oli vähän tummempi ku eilen.. Eli voiskohan jo tän viikon aikana olla... Tää kierto taitaa olla sellanen, että masussa on koko kierron jotain tuntemuksia... Muistaaksi pari keirtoo sitte oli kans vähän saman tyyppistä, et koko kierron oli jotain tuntemuksii.

empp kuulostaa kivalle sun uudet hiukset :)

slallu oi, kuulostaa niin sille, että ois tärppi käynyt .Täti pysyköön poissa ja plussa pärähtököön testiin!

ralliruutu tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja yrittämään. Pikaista tärppiä toivon myös sinne!

Naapurin tyttö :hug: voi harmistuksen harmistus Toivotaan, että uus tärppi tulee mahdollisimman pian heti perään <3 Nää on aina niitä ikäviä hetkiä, ku haluis sanoo jotain, mutta ehkä halaus riittää. Seuraavalla kerralla vahvempi yksilö tarrautuu kiinni!

byffy Voi ei, kuulostaa aika hurjalle tuo käsien palaminen. Toivottavasti ei kovin kipeät ole. Nyt ehkä ois syytä työpaikalle hankkia uudet hanskat. Ja harmistus, että nyt mene kierto hukkaan Onko miehesti pitkään siellä työmatkalla?
 
Naapurin tyttö, voi ei! :'( :hug: Toivoin niin, että vihdoin olisit saanut sen oman pikkuisen. Toivottavasti pian tärppäisi uudestaan ja pysyisi mukana loppuun asti. Voimia uuteen yritykseen.

ralliruutu, tervetuloa tännekin keskustelemaan. :wave:

maimai83, mä oon tähän mennessä oppinut, että noista nippailuista en voi päätellä yhtään mitään, kun tää mun kroppa on niin kummallinen. Yleensä ne alkaa menkkojen loputtua ja jatkuu seuraavien alkuun. Yritä sitten niistä päätellä jotain.

buffy, kuulostaa kyllä hurjalta tuo käsien palaminen. Itse käytän aina tuplahanskoja hurjempia kemikaaleja käsitellessä ja tarkistan myös, että kyseinen hanskamateriaali sopii sille kemikaalille. Jotkut kemikaalit meinaan menee perushanskoista läpi. Toivottavasti oli vaan joku tilapäinen ärtyminen. Harmi, jos seuraava kierto menee teiltä ohi.

ON: Täällä kp 20. Vielä pitäis vuodon pysyä ainakin sen 4 päivää poissa. Lääkäri sanoi, että kierron pitää olla ainakin sen 24 päivää, että voin seuraavassa aloittaa anazolit. Sokerirasitukseenkin pitäis vissiin varata aikaa. Lääkäri sanoi, että kun pco:seen usein liittyy noi insuliiniongelmat, niin sokeriarvot olisi hyvä tarkistuttaa. Jos niissä on jotain ongelmaa ja ei pelkillä anazoleilla tärppää, niin sitten otetaan metmorfiini avuksi.
 
Hydrangea Toivotaan, että täti pysyy tarvittavan ajan poissa! :)

Buffy Ikävältä kuulostaa tuo käsien palaminen. Nyt vaan bepanthenii/muita rasvoja näppeihin! Meillähän oli just tällainen hutikierto kun mies oli oviksen aikaan työmatkalla, mutta vaikka aluksi ärsytti jättää kierto väliin niin nyt huomaan, että se tekikin ehkä ihan hyvää :) Sai hyvin rentoutua näistä vauvahommista eikä tullut ajateltua asiaa liikoja.

Naapurin tyttö Tosi suuret voimahalaukset sinne! :hug: Olisin todella toivonut teille jo pysyvää pienokaista. Toivotan isosti tsemppiä uuteen yritykseen!

Ralliruudulle Tervetuloa!!

Täällä aamu alkaa päivittelyllä: Kp 1/27-31, yk 4.

Mulle voi myös tänään päivittää iäksi 26 vuotta :D Jee!
 
Naapurin tyttö, voi kun ikäviä uutisia :'( Tsemppiä teille ja toivotaan uutta tärppiä mahd.pian! Ainakin tiedät että pystyt raskautumaan, ens kierrossa sitten masussa suotuisammat olot pienelle!

Buffylle isot onnittelut kihlauksen johdosta :heart: Häiden suunnittelu on kyllä ihanaa!!

Ralliruutu Paljon tervetuloa! :flower:

ON: Tänne sais nyt täti tulla ja NOPEAAN, kp paukkuu vaan. ja eilen taas testasin negan. Mitä mä teen? Mun pitäis varmaan soittaa sinne gynelle että mitäis pitäis tehä.. Mulla noita Teroja oottamassa seuraavaa kiertoa, tietääkö joku et voisko ne vaikka nyt aloittaa niin tulisko sit menkat ja pääsis uuteen kiertoon? Ärsyttävää että ei vielä mitään merkkejä kierron tasaantumisesta ja pillerit lopetin jo viime helmikuussa :kieh: Ja ultrassa oli kaikki hyvin (ei pcota) mikä vois selittää pitkiä kiertoja....
 
Viimeksi muokattu:
maimai hienoa, että sain noin hyviä uutisia gyneltä :p eiköhän se tärppi sieltä jo kohta tule ;)

buffy WAU, onnea älyttömästi kihlauksen johdosta!!!! :heart:

Niiu hassua, oot tasan saman ikänen kun mun paraskaverini..silläkin tänää 26vee synttärit :) Paljon onnea!!!


Babyfever ja tähtönen 5+3
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö Eikä!! Monen monta :hug: sinne! Olen sanaton. Paljon jaksamisia sinne ja toivon kovasti, että teillä tärppää pian uudestaan!!

Niiulle Paljo, paljon onnea!:flower:

Ralliruudulle tervetulotoivotukset!

Hydrangea: sullahan on siis viralliset jännäpäivät ihan ovella, kumpa, kumpa se täti pysyi sieltä (ja täältä ;)) poissa! Mun pitäis vielä jaksaa n. viikko piinailla, huihui..ehkä ens torstain paikkeilla pitäis tädin kolkutella ovea...kierto ei oo ihan säännöllinen ollu ja nytkin oli niitä ovisoireita niin monen monta päivää, et ota siitä sitte selvää, mikä se tarkalleen oli...viimeset nippailut tais olla viikko sitte to...ei auta :D On tää aina niin kutkuttavaa...minkäänlaisia oireita ei siis oo, mut toivon et olisinki sellanen plussaaja, olle oireet tulee vasta plussan jälkeen. Mieskin niin kovasti yrittää silitellä ja kuulostella masua, niinku siitä jotain merkkejä irti sais :LOL:

Henrietta: minä en noista teroista hirmusti tiedä, mutta semmonen käsitys mullakin on, että ne edesauttais tädin tuloa!? joten hyvä jos sulla on jo niihin resepti niin jospa apu olisi lähellä :) Onneksi täällä on muita viisaampia, jotka osaa sua auttaa.

Maimai Toivotaan kovasti, et teillä tosiaan pian tärppäis, ettei ei tarvis tommosia jatkoja miettiä, tsemit ovikset metsästykseen!!
 
Vilijonkka, ihana mies sulla. :) Mun mies kysy heti sen jälkeen, kun olin saanut hymynaaman testiin ja oltiin talleteltu, että koska oon sitten raskaana. :D Juu, oliskin se noin helppoa. En tiedä, onko tolta mieheltä jäänyt tässä jotain huomaamatta, kun joku tovihan tässä ollaan jo yritetty. :) Ootko tehnyt testaussuunnitelmaa? :) Mä en oikeen tiedä noitten mun kierron pituuksien mukaan koska vois testata, kun kierrot ollu luomusti mitä sattuu (primoilla/teroilla sen 26 päivää, niitä en nyt tässä kierrossa ottanut, kun lähes varma ovis, niin vuodon pitäis tulla ilmankin). Ajattelin, että yrittäisin malttaa mieleni ainakin sinne dpo 14 asti, jos täti ei yllätä ennen sitä. Mutta luonteeni tuntieni, luultavasti sählään tikkujen kanssa jo dpo 11-12 (ens ke-to) tienoilla. :D Sitä ennen en testaa, koska dpo 10 tienoille on tiedossa menoja, joten tuskin ehdin sillo testaileen ja sitä ennen tuskin mitään näkyykään. Toivottavasti täti pysyisi sielläkin poissa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tytölle suurensuuri :hug: , olen NIIN pahoillani!! :(

Niiulle synttärionnea!! :flower:

Hydrangealle ja Vilijonkalle tsemppiä piinailuun =)

Tää lähtee nyt nappaamaan ekat foolihapot ja Gelee Royalit, sit (tooooosi reippaana) töihin! :wave:
 
Hydrangea mutta kun mulle gyne määräs et mun kuuluis aloittaa ne terot kp 15, kp 24 asti ja toivottavasti kroppa sit tajuis alkaa ite lyhentää kiertoa normaaliks. Meneeköhän sit vielä enemmän sekaisin jos nyt aloitan ja sit tulee menkat niin aloitanko sit uudelleen kp 15???
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea: :LOL: on ne miehet niin sulosia, ku ne ei turhia murehdi, aina vaan jaksaa painaa yhtä positiivisesti, vaikka yk:ita kertyy koko ajan! Yritän kovasti olla testailematta kun vasta viikon päästä la, jos ei oo tätiä näkyny. Siinä vaiheessa tod.näk. menkat joa alkanu, mut jos ei niin teen testin kun mennään tupareihin ja halloween-bileisiin sillon...Vatsa ollu vähä sekasin 2pvää, toivottavasti meneepi pian ohi. Muuten olo on kyllä sinänsä ihan jees. Viikon päästä meillä on sitte todelliset piinat käsillä :D koitetaan kestää siihen saakka hosumatta ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Naapurin tyttö :hug: voi ei :( Toivottavasti pian saat uuden kyytiläisen joka pysyy mukana loppuun asti :hug:

Niiu Onnea :D

Tervetuloa Ralliruutu :)

ON ovistestit saapui :D parin päivän sisällä alan testaileen :D Toivottavasti bongaisin oviksen ja varmaan laitan kuvia tänne näytille ja kyselen mielipiteitä :D
 
miss_piggy
miss_piggy Ymmärrän kantasi ja mielipiteesi, mutta eikö tämän keskustelupalstan ja ketjun ideana ole, että täällä saa puhua kaikista tunteistaan, peloistaan ja ajatuksistaan. Ainakin itse olen ollut kiitollinen siitä, että täällä saa kysellä mieltä askarruttavia asioita ja puhua tunteistaan ja peloistaan. Mielestäni jokaisen tilanne, oli niitä kertoja 1 tai 11, ovat yksilöllisiä eikä kenenkään tilannetta pitäisi verrata toisten tilanteeseen ja kilpailla siitä kenellä on eniten oikeus surra lapsettomuutta.
Välillä vaan ei aina ymmärrä kaikkea mitä tänne kirjotetaan kun oma tilanne ei ole kovin häävi.
En sanonut että kenenkään ajatukset on vääriä, vaan tämä nyt oli taas MINUN henkilökohtainen tuntemukseni. Etenkin kun tietää, että itellä ei tosiaan oo kaikki kunnossa tuolla alapäässä, niin ei tämä mitenkään mieltä ylentävää oo. Joka kerta löytyy jotain uutta vikaa. Ja luulenpa että en raskaaksi ilman hoitoja edes tule. Kiertoja kierron perään, yritykset seuraa toisiaan, lääkitys ei auta.

Mulla kun tuo ikäkin painaa päälle, niin hankalammaks käy vuosi vuodelta :rolleyes:

Naapurin Tytölle pahoittelut..:hug: Kannattaa käydä jossain varmistamassa sitten että kaikki tulee ulos, että voi aloittaa uuden yrityksen...Tai ehkä jopa pieni tauko yrittämisestä tekisi hyvää...kerran jostain syystä keho reagoi noin. Tai sitten kunnon lääkitys ja hoitoihin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä