<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Naapurin tyttö laita vaan mut rktt:hen :p Ja mitä ihmettä, minä kyllä nään tuossa ylimmässä selvän haamun/viivan paikan!?!! Ja kahdessa muussakin näkyy pientä!?! :p peukkuja sille, että se alkais vahvistumaan siitä!!!! Elä luovuta vielä!!! ;)
No kun ite kanssa näen niissä viivat, mutta en saanut kunnon kuvaa, tummentamalla sain tänne näkyviin... mutta oon asennoitunut niin että ei tärpännyt vieläkään... en ainakaan pety moneen kertaan...
 
Tein äsken vielä CB plussan eli sen uusitun version ja olen nyt kaksi kertaa tässä kierrossa testannut sillä jo en oo saanut turhaa pystyviivaa, nyt tuli tällainen:



Ja negatiivinakin se näkyy:



Toivon että tuosta vahvistuu... rupesin miettimään kun en oo dpo:sta täysin varma että jos ei ookkaan 11-13 vaan vois olla vähemmänkin... eikös 11 pitäs jo näkyä kunnon plussa?

Toivoa näyttäisi vielä olevan :) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 15.10.2012

UUSI VIIKKO, UUDET KUJEET ;)



kaiku<3.................. 22...............kp 59/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 40/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 39/31-36......................yk 12
Naapurin tyttö...........28................kp 35/29-?........................yv 10
Piimis.......................24................kp 34/31-36.......................yk 4






Babyfever1...............26................kp 28/31.............................yk 12
pantera...................19.................kp 27/27.............................yk 2
buffy.........................23................kp 26/28.......................yk 6
Slallu........................25................kp 25/30?............................yk1
empp.........................21................kp 25/30-35..................yk 6




Fiinaliina.....................22................kp 18/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 18/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 18/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 17/29-35..................yk 8
Miuyy.......................21................kp 13/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 10/26.......................yk 9




miss_piggy................31................kp 7/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 4/30-44?..................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 1/33........................yk 5
eläväinen................19................kp 1/30-38..........................TJOT
Marpa.....................24...............kp 1/30...........................yk 9




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Naapurin tyttö dpo ??12-14??
Pantera dpo 12-14
buffy dpo 11
empp dpo 7



HAAMUJENGI/RKTT

Babyfever1 14.10.2012 yk 12 (dpo 11)


TAUSTALLA KUUMEILEE
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)


 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö myöskin näen haalean plussan :p jeejee!! Nyt suuresti peukkuja sinne, et vahvistuis vauhilla :) :kiss: ja ei todellakaan pakosti vielä dpo11 näy mitää, ku se riippuu niin siitä paljon sitä raskaushormoonia on kerennyt vasta erittymään!!! ;) ihana jännäillä yhdessä!!

KAIKKI MUKAAN PLUSSA-AALTOON!!!!!! ;)
 
miss_piggy
SIIS MITÄ HELVETTIÄ??!?!

kp 7 ja mulla alkoi TAAS MENKKAVUOTO! :O Nyt en tajua...pistääkö nuo Gelee Royalet kropan sekasin???? Muuta selitystä en kestä. Verta tuli aamulla paperiin heti oikein kunnolla.
 
miss_piggy, outoa! Eikai mullakin toi viimeisin vuoto olis ollu jotain Gelee Royalesta johtuvaa... Tai en kyllä usko, kun siihen aukkarin jälkeen osu... Mutta kuulemma pco:ssa tollaset välivuodot ei ole kauheen harvinaisia. Ainakin niin mulle sanottiin, kun tuosta aukkarin jälkeisestä soittelin. Pöh, toivottavasti loppuis nyt sulla heti alkujaan! Ei oo kivaa saada useita menkkoja peräkkäin.

ON: Tänään ja eilen tikutettu ovista. Suht vahvaa viivaa on jo tullu. Mietinkin, onko tästä nyt tulossa sellainen kierto, että näyttää koko ajan lähes plussaa, mutta sitä varsinaista plussaa ei kuitenkaan tuu. Ärsyttää, kun tuo Anazolien aloituskin nyt siirtyi ainakin yhdellä kierrolla eteenpäin.
 
Johan niitä plussia alkaa satelemaan!!! Onnea hirmuisesti Babyfever1!!! Plussasi olet ansainnut :) Pienelle ihmisen alulle tsemppiä ja liimaa matkaan!

Naapurintytölle viivan vahvistumista!

Omaa napaa: ei näy menkkoja ei... Taitaa tulla taas pitkä kierto, olis vaan pitäny alottaa ne terolutit jo tässä kierrossa mut aattelin et jos kuitenkin tulis lyhyempi kierto ku näytti lyhenevän kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Babyfever oi miten ihanaa! Luin yhen viestin mistä ymmä'rsin sun testannen plussan... Sit oli pakko tulle heti ettiin sitä kuvaa :) Oon tosi ilonen sun puolesta! <3 <3 <3

Anteeksi, että nyt en muuten lueskele, ku tulin vaan päivitteleen listalle tietoja...
elikkäs NP mulle saapi laitella yllättäen KP1/33 ja yk5 Sellasta täällä. Pe illalla oli jo vähän pientä ja samoin lauantaina ja eilen, mut tää päivä on nyt sitte se kunnon päivä... Ja sitten..
JEstas mikä yö. Onneks sain nukkua aamulla pitkään... Tuli ihan teiniajat mieleen, ku yöllä herää järkyttävään vatsakipuun eikä kipu ota talttuakseen sitten millään :/ Kaks tuntia tuli oltua hereillä, joista viimisen puol tuntii kuumassa suihkussa.. Särkylääkettäkin meni ihan urakalla... Mitähän tästä päivästä mahtaakaan tulla, apua! Särkylääkkeet pakattu ja ennaltaehkäsevästi otettukkin!

Sen verran voin mainita, että mulla on kans onneks hyvät välit siskojen kanssa <3 Kahtotaan jos ehtisin illalla tulla lukemaan teen muidenkin jutut. Tiedä vaikka siellä ois ollut muillakin plussan poikasta <3
 
Minä näen myös NT:N testissä haamun. Toivottavasti noi uudet testit on parempia kuin vanhat..onko jollain kokemuksia jo niistä? Kumpa pian lähtisi vahvistumaan niin ei tarvisi sitte enää jossitella :)!

Maimaille Voi, noi menkkakivut on kyllä niin syvältä :( tsemiä päivään, toivottavasti pysyvät lääkkeillä kurissa!

ON: Täällä ovistesti vahvistuu vahvistuu, mut ei vieläkää plussa...höh, tulee taas piiitkä kierto. Kumpa tulis ennen to ku kun lähden siskon luo piitkäksi viikonlopuksi ilman miestä...no etukäteistalletuksia on kyllä tehty erittäin ahkerasti...talletetaan pankkiin varmuuden vuoksi ;) Niin ja siskoista puhuttiin, mulla kans 2 pikkusiskoa. Oon aina ollu semmonen äitihahmo niille..varsinki pienemmälle, johon on ikäero 8v. Nyt kun ikää on tullu molemmille, toi 8v:n ikäero ei enää tunnu paljolta ja välit lähenee koko ajan syvällisemmiksi..Toinen on 3v nuorempi ja hyvin läheiset välit, tietää tästäkin "hankkeesta" kaiken ;)
 
Oma napailen nyt täällä alkoi menkkakivut jotka juilii polviin asti, mutta vuotoa ei vieläkään. Edelleen siis tulee välillä pyyhkiessä. Tosin tänä aamuna tuli pyyhkiessä aika kirkkaan punasta. Luulen, että tänään alkaa uusi kierto, mutta edelleenkään en ole varma. Ärsyttävää tällainen epävarmuus, kun ei tajua mitä omassa kehossa tapahtuu.
 
Täällä täti saapui aamulla tuli pientä vuotoa ja nyt sitten jo ihan kunnolla eli saa päivittää kp1/30-38
Sitä vaan ihmettelen, että kierrot näin venyy :(
Täytyy vaan toivoo että ensi kierrossa sitten tärppäis. Toisaalta on hyvä että tässä kierrossa ei vielä tärpännyt, saan nyt ainakin varmuudella hoidettua koulun loppuun ja on suunnitelmissa sekin, että jos ei kevääseen mennessä tärppää niin ehkä jätetään yrittäminen hetkeksi ja ruvetaan häitä suunnitteleen :D
Minä olen sanonut että en mene naimisiin jos olen raskaana :D Olen sitä mieltä että omia häitä pitää saada juhlia ja juoda :DD
 
Eläväinen Onneksi täti tuli sitten ja toivotaan ensi kierrosta sitten sitä THE kiertoa. Ootteko millon menossa naimisiin? Onko päivä jo päätetty?

Me kans viime keväänä pohdittiin, että jos ei syksyyn mennessä oo tärpänny niin katotaan häät sitten alta pois ja jatketaan sitten yrittämistä. Ensi heinäkuussa olisi pitänyt olla häät, mutta siirrettiin niitä nyt sitten hamaan tulevaisuuteen, kun ei haluttu jättää tätä yrittämistä tauolle, kun näin hankalaksi on osottautunut tuo lapsen saanti.

Teille toivon parempaa onnea matkaan! :) Nyt vaan uuteen kiertoon sitten.
 
Marpa Häistä ei oo kauheesti vielä suunnitelmia. Muuta kun että aika pienet häät. Päivää ei olla päätetty mutta ollaan puhuttu, että jos tässä vuoden sisään suunnilleen jos ei tärppää ennen sitä. Ja ei haluta mitään kirkko häitä, että ihan siviili vihkiminen ja sitten pienet sisäpiirin juhlat toden näköisesti.
 
Tervetuloa uusille ja onnittelut plussanneille! <3

Tsemppiä miraselle ja muille pahan mielen kohdanneille :hug:

Olen käynyt lukemassa välillä, mutta jättänyt kommentoinnin ja osallistumisen vähemmälle, kun olen koittanut stressiä saada purettua ja koulutehtävien kasaantumista välttää.

Viimekierrossa oli ovulaatio kp 16 ja nyt kp13 ja limailua. En viime kierrossa kiinnittänyt huomiota liman alkamiseen, mutta uskoisin että ovis on taas piakkoin tulossa. Greippimehua olen silloin tällöin juonut, mutta muut poppakonstit jääköön tältä kierrolta.

Joku kysyi, että onko kerrottu vauvahaaveista muille niin itse olen kertonut parille kaverille, joista toisen kanssa yhdessä kuumeiltiin ja häneltä tärppäsi ekasta kierrosta. Toinen kaveri ei itse yritä vielä ja hän on kovasti neulomassa jo vaatteita tulevalle vauvalle.

Oli myös puhetta vauvakamojen hankinnasta. Me ollaan koitettu kirppiksiltä kattoa turvakaukaloa, joka sopis meidän autoon ja kestovaippoja. Kestovaippoja on pari mukaan tarttunut kun on ollut niin edullisia.
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
miss_piggy no johan on :O mut epäilisin, et gelee royalit pistäs kierron noin sekasin, kun sen pitäis vaan tukea sitä!! :/ ja en kyllä oo lukenutkaan koskaan mitään tuollaista! Toivotaan, et olis vaan väärähälyytys! :)

Hydra toivottavasti se ovis kohta vahvistuisi :p

Henrietta kiitos :) oletko jo testannt kuitee, ettei mikään ole kasvamassa? ;)

maimai kiitos kovasti!!! Mii ool sou häpi :rolleyes: Mutta kamalat kivut sulla ollu :( voi ei!! Toivotaan, et pian loppuvat!! Ja iso pahoittelu tädistä :(

Vilijonkka peukut, että se ovis kurvaa pian kylään ennen torstaita ;) hyvä mahis kuitee, kun on 3 päivää aikaa ja jos nyt jo vahvistumaan päin :p

Marpalle niin isot peukut, et vihdoin se uusi kierto pyörähtäisi käyntiin!!! :heart: siis meinasiks, et jos ei tässä vuoden aikana tärppäis, ni sit pidätte ne häät enskesänä? Vai et jos ei kohta ala tärppää, ni sit pidättekii ne häät? :)

eläväinen pahoittelut tädistä, mutta jos se oli koulun kannalta parempi, niin kai sit ehkä hyvä?! :D ja ihanaa, ku sulla jo noin tiedossa omat häät :heart: itsekkään en malta odottaa milloin saan tanssia omissa häissäni :) ja itse samaa mieltä, et en kyl haluis olla raskaana omissa häissä, et kyllä nyt ainakin shampanjan kilistely kuuluu päivään!! :) oon kyllä muutamaan otteeseen tässä yrittäessä sanonut miehelle, et haluun olla kyllä kihloissa ennen lapsen syntymää ja eilisen plussan jälkeekin jotaa saman tyyppistä sivulauseessa vihjailin! Eli kovasti kyllä odottelen nyt millohan mua kosastais ;) TOIVOTTAVASTI ainakin!!! :D

(.) Omaa napaa taas (ylläri), sori, ku on aika oma napa painotteinen ollut tää vuorokausi, mut ei oikee oo ollut päässä yhtään mitään muuta kun tää plussa :D olisin halunnut vastailla aikaisempiakin viestejä, mut pää löi niin tyhjää, et ei pystynyt :D sori :( mut täällä odottelu jatkuu.....tässä väliaikatietoja: ! Mut jotenkin nyt vaan yrittää hieman rajoittaa tätä innostusta koko ajan, kun kovasti stressaan keskenmenoa :( oon myös harkinnut varhaisultraa..mut soitan ensin ke tai to neuvolaan ja kysyn ultrataanko siellä siinä ensikäynnillä..ja jos ei, ni sit kyl varmaa menen yksityiselle, koska en kyllä millään malta odotella sinne vko 12 saakka, et onko kaikki ok :( Tänään koulussa sain hirveen naurukohtauksen ja melkee aloin itkemään kun nauratti niin paljon, vedet vaan valui silmistä :D mut saattoi myös johtua siitä, et nukuin viime yönä jotaa 4 tuntii :( pyöri vaan kaikki vauva-ajatukset niiin mielessä, et ei toivoakaan saada aikasemmin unta!! Toivottavasti tämä tästä helpottaa, ku törkeet univelathan tässä muuten tulee... Aattelin pitää koulusta pari vapaata tällä viikolla, et saan nukuttuu pitkää ja selvitettyy kaikki neuvola ymsyms. asiat, et sit oikeesti voisin keskittyä siihen nukkumiseen ja koulun käyntiinkin :D Mie muuten varmaan oon täällä kirjottelees vielä siihen asti, et menkat on jääny ja neuvolat varattu, mut sit siirryn joko meidän jatkoryhmäät, tai sit kesäkuun odottajiin tai sit vaa pidän pienen huilitauon oikeesti tästä kaksplussasta :D mut niin kun on ennenkin nähty, ni en varmasti pysy poissa :D mut varmasti täällä vielä käyn teitä ihania katsomassa ja jännäämässä tuloksia :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon koko päivän jännänny että koskakohan babyfever tulee laittaan tota digitestikuvaa tänne :D ja nythän se täällä on! Jipppiiii! Toivotaan että mies tajuais vihjailut ja alkais kosintaa suunnittelemaan. Voin vaan kuvitella ettei paljon nukuta :D mut koitahan nyt äippä nukkua, vauva ei tykkää jos äiti ressaa :D hihi. Ja sun ei saa jättää meitä, vaan käy aina ilmottelees meillekin olostas ja raskauden etenemisestä! Mun tulee ikävä <3
 
Fiinaliina :D hahaa! Oli se kyl aika jännä aamulla tehdä toi testi, heräsin sen takia 45 aikasemminkii (klo 6:30), ku mies halus kans nähdä mitä testi sanoo, ennen ku töihin lähtee! :p Yritetään joo kovasti olla stressaamatta, mut en edes erota, onko tää stressiä vai vaan jotaa jännitystä :D koko ajan vaa mahanpohjassa kihelmöi :D Ja ehdottomasti tulen myös omia kuulumisia kertoilee teille jos kerta kiinnostaa :D ja tulee myös omalla tavalla ikävä tätä teidän kanssa jännäilyä...ja kova ikävä myös tulee teitä :heart: :hug: mutta on kyl aika helpottavaa, kun vihdoin se ainanen tikutus ja omanlainen jännitys ja MENKAT on nyt ohi vähään aikaa :D huh, ei tätä vaan periaatteessa vieläkään tajua!!!!! Ehkä sit kun neuvolassa on käynyt ja kun sen jälkeen ajateltiin kertoa perheelle ja parhaimmille kavereille tästä, niin vasta tajuaa tän todellisuuden!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fiinaliina
maimai83 ja eläväinen, pahoittelut menkoista. :hug: Toivottavasti Marpalla oliskin vaan väärä hälytys ja täti pysyis poissa. :hug:

Babyfever, ihanaa toi sun innostuneisuus, hih. :) Toivottavasti sun ukko nyt kosasis, olis kyllä hyvä syy. Tippa linssissä myös täällä ihailen tuota sun digitestiä. Itelläkin olis tuollainen jo jemmassa, mutta eipä ole vielä tarvetta ollut. Tällaiset uutiset nostaa aina pienen toivonkipinän myös itsessä. Luomuovikseen en tässäkään kierrossa jaksa uskoa, mutta voihan sitä aina vaan omaksi kiusaksi tikutella. :D Jos sitten ens kierrossa saisin kanssa tuon tekstin testiin, kun pääsen aloittaan Anazolit. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
miss_piggy
Babyfever: Oisko tää sitte jotain ylimäärästä vuotoa, en tiä ku mulla ei oo ennen tullu mitään välivuotoja... Mistä lie sitte johtuu.. Kaiketi nyt lasketaan sitte kuitenki että mulla on menossa se kp 7, jos nää nyt vaan jostain syystä venyy nää menkat..
 

Yhteistyössä