miss_piggy no johan on :O mut epäilisin, et gelee royalit pistäs kierron noin sekasin, kun sen pitäis vaan tukea sitä!! :/ ja en kyllä oo lukenutkaan koskaan mitään tuollaista! Toivotaan, et olis vaan väärähälyytys!
Hydra toivottavasti se ovis kohta vahvistuisi
Henrietta kiitos
oletko jo testannt kuitee, ettei mikään ole kasvamassa?
maimai kiitos kovasti!!! Mii ool sou häpi
Mutta kamalat kivut sulla ollu
voi ei!! Toivotaan, et pian loppuvat!! Ja iso pahoittelu tädistä
Vilijonkka peukut, että se ovis kurvaa pian kylään ennen torstaita
hyvä mahis kuitee, kun on 3 päivää aikaa ja jos nyt jo vahvistumaan päin
Marpalle niin isot peukut, et vihdoin se uusi kierto pyörähtäisi käyntiin!!! :heart: siis meinasiks, et jos ei tässä vuoden aikana tärppäis, ni sit pidätte ne häät enskesänä? Vai et jos ei kohta ala tärppää, ni sit pidättekii ne häät?
eläväinen pahoittelut tädistä, mutta jos se oli koulun kannalta parempi, niin kai sit ehkä hyvä?!
ja ihanaa, ku sulla jo noin tiedossa omat häät :heart: itsekkään en malta odottaa milloin saan tanssia omissa häissäni
ja itse samaa mieltä, et en kyl haluis olla raskaana omissa häissä, et kyllä nyt ainakin shampanjan kilistely kuuluu päivään!!
oon kyllä muutamaan otteeseen tässä yrittäessä sanonut miehelle, et haluun olla kyllä kihloissa ennen lapsen syntymää ja eilisen plussan jälkeekin jotaa saman tyyppistä sivulauseessa vihjailin! Eli kovasti kyllä odottelen nyt millohan mua kosastais
TOIVOTTAVASTI ainakin!!!
(.) Omaa napaa taas (ylläri), sori, ku on aika oma napa painotteinen ollut tää vuorokausi, mut ei oikee oo ollut päässä yhtään mitään muuta kun tää plussa
olisin halunnut vastailla aikaisempiakin viestejä, mut pää löi niin tyhjää, et ei pystynyt
sori
mut täällä odottelu jatkuu.....tässä väliaikatietoja:
! Mut jotenkin nyt vaan yrittää hieman rajoittaa tätä innostusta koko ajan, kun kovasti stressaan keskenmenoa
oon myös harkinnut varhaisultraa..mut soitan ensin ke tai to neuvolaan ja kysyn ultrataanko siellä siinä ensikäynnillä..ja jos ei, ni sit kyl varmaa menen yksityiselle, koska en kyllä millään malta odotella sinne vko 12 saakka, et onko kaikki ok
Tänään koulussa sain hirveen naurukohtauksen ja melkee aloin itkemään kun nauratti niin paljon, vedet vaan valui silmistä
mut saattoi myös johtua siitä, et nukuin viime yönä jotaa 4 tuntii
pyöri vaan kaikki vauva-ajatukset niiin mielessä, et ei toivoakaan saada aikasemmin unta!! Toivottavasti tämä tästä helpottaa, ku törkeet univelathan tässä muuten tulee... Aattelin pitää koulusta pari vapaata tällä viikolla, et saan nukuttuu pitkää ja selvitettyy kaikki neuvola ymsyms. asiat, et sit oikeesti voisin keskittyä siihen nukkumiseen ja koulun käyntiinkin
Mie muuten varmaan oon täällä kirjottelees vielä siihen asti, et menkat on jääny ja neuvolat varattu, mut sit siirryn joko meidän jatkoryhmäät, tai sit kesäkuun odottajiin tai sit vaa pidän pienen huilitauon oikeesti tästä kaksplussasta
mut niin kun on ennenkin nähty, ni en varmasti pysy poissa
mut varmasti täällä vielä käyn teitä ihania katsomassa ja jännäämässä tuloksia :heart: