Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
Joo en mäkään ymmärrä miten noita voi verrata.

Tämä ap laittaa nyt korkkarit vaan jalkaansa työpäivän jälkeen, meikkaa sen tunnin veskin peilin edessä (kauniisti huom.) ja kipsuttelee illan sitten huulen pielet ylöspäin ja illalla sekstailee täysillä eikä sillä samalla ankealla kaavalla jossa ei ole mitään yllätyksellistä.

Sitten voidaan jo alkaa vähän vertailemaankin.
ja totta kai samalla hoitaa sen arjen pyörityksen eli lapsille ruokaa, iltatoimet ja nukkumaan + kodin puhtaanapito, pyykkihuolto ym.
 
"vieras"
Ihmetyttää nämä kommentit, joissa korostetaan sitä ettei tarvitse näyttää hyvältä miehiä varten. Tottakai omalla pukeutumisella ja meikillä halutaan näyttää hyvältä. Eikä tämä koske vain naisia, sillä ihan yhtälailla mies laittautuu näyttääkseen hyvältä naisia varten.

Hyvältä näyttäminen ei kuitenkaan ole sama kuin seuran hakeminen. Se on normaalia viestimistä itsestä ulospäin, aivan kuten vaikka kohteliaat käytöstavat. Kyllä voit unohtaa käytöstavat, mutta ne tuntuvat silti muista mukavilta. Sama asia laittautumisen kanssa. Voit kulkea jätesäkissä ja viljo-verkkareissa, mutta mielyttävämpää kanssaihmisille on jos et kuitenkaan niin tee.

Laittautumisella ei myöskään tarkoiteta seksuaalisuuden ylikorostamista. Ei täydessä tällingissä lähikaupassa asioiminen osoita hyvää makua. Mutta tästäpä ei olekaan kysymys. Jokainen itse henkilökohtaisesti vetää sen rajan, mikä on kauniiksi laittautumista ja mikä menee jo yli. Toisaalta myöskään täysi laittautumattomuus ei osoita mielestäni hyvää makua ihmiseltä.

On myös äärimmäisen feminististä ajattelua sanoa, että ”mä en halua näyttää hyvältä miehille”. Sama koskee taas asiaa toisinpäin. Kyllä miehetkin haluavat näyttää hyviltä naisia varten ja ei – se ei edelleenkään tarkoita seuranhakua. Ääriesimerkki on armeija, jossa miesten kesken edes kasarmilla ei ole mitään syytä näyttää hyvältä. Harvempi siellä hiuksiaan kampaa ja puolittain likaisissa vaatteissa kuljetaan. Annas olla kun lomille lähtö tulee eteen. Joka jätkä siistiytyy ja pistää tuoksua niskaan.

Se miksi ”tantat” pilkkaavat ”siideripissiksiä” juontaa juurensa samaan lähtökohtaan. Kyseiset tantat haluaisivat itsekin näyttää hyvältä ja kateus miesten huomiosta saa heidät hermostumaan. ”Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista” –sanonta pätee tässä erinomaisesti.
Kenelle se on epämiellyttävää jos liikun kaupungilla siisteissä farkuissa,trenssitakissa ja matalapohjaisissa kengissä? Onko joku täällä sanonut että haluaa näyttää RUMALTA tai KULAHTANEELTA? Mun mielestä tässä on ollut lähinnä kyse siitä etteivät naiset koe velvollisuudekseen pynttäytyä kuin barbienukke jokapäiväisessä elämässä tuntemattomien miesten silmää miellyttääkseen. Se kun ei nykyään enää tunnu riittävän että on siisti,puhdas ja huoliteltu. Vain korkokengät,tekotukka ja vahva iltaehostus ovat tarpeeksi tyydyttämään kanssaeläjiemme silmännälän lähi-Siwassa.
 
"vieras"
Ok, vaimosi muuttui näin. Entäpä sinä? Kerrotko, miten sinä olet muuttunut/et ole muuttunut samaan aikaan?
Mä mietin tätä kans että onko tuon viestin kirjoittaja jämähtänyt itse jonnekin kahdenkymmenen vuoden päähän? "Menossa poikien kanssa" yms. yms. Tuleeko se jotenkin yllätyksenä että elämä muuttuu ja ihmiset sen mukana?

Sitten kun mies itse on ryppyinen ja housuunkuseva pappa jossain vanhustenkodissa niin tuskin kukaan pikkupimu enää silloin tulee tissejä siihen eteen heiluttelemaan siideripäissään. Eikö silloin olisi mukavampaa että vieressä on se oma rakas ihminen joka rakastaa sellaisenaan loppuun asti eikä istu jossain keskustelupalstalla jauhamassa miten se ukko haisee niin eltaantuneelle ja muistikin sillä heittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Viikate
Harvoin tulee kaupungilla/ihmisten ilmoilla kiinnitettyä huomiota silmiinpistävän arkisesti ja huolimattomasti pukeutuneisiin naisiin. Vastaan tulee äitejä lapsineen säänmukaisissa ja kauniissa vaatteissa, kasvoilla yleensä kevyt ehostus ja lapsilla vähän parempaa kaupunkivaatetta. Kun taivaalta rätkii räntää tiistai-iltapäivänä, ei taida herkästi tulla kenenkään mieleen lähteä lykkimään rattaita siinä ykköstakissa ja korkosaappaissa, hiukset laitettuina ja naama täydessä ehostuksessa.

Missä niitä rumasti ihmisten ilmoille pukeutuvia suomalaisäitejä on? Ei ole näillä kulmilla missään tapauksessa yleinen näky... Leikkipuistoonkin lähtiessä ovat kaikki katsoneet vähän peiliin.
 
"vieras"
Onko jonkun miehen mielestä ihan oikeasti hyvännäköistä jos pitkällä naisella on korkeat korot? Että jos se nainen tulee juttelemaan niin mies joutuu katsomaan yläviistoon?
 
"vieras"
Harvoin tulee kaupungilla/ihmisten ilmoilla kiinnitettyä huomiota silmiinpistävän arkisesti ja huolimattomasti pukeutuneisiin naisiin. Vastaan tulee äitejä lapsineen säänmukaisissa ja kauniissa vaatteissa, kasvoilla yleensä kevyt ehostus ja lapsilla vähän parempaa kaupunkivaatetta. Kun taivaalta rätkii räntää tiistai-iltapäivänä, ei taida herkästi tulla kenenkään mieleen lähteä lykkimään rattaita siinä ykköstakissa ja korkosaappaissa, hiukset laitettuina ja naama täydessä ehostuksessa.

Missä niitä rumasti ihmisten ilmoille pukeutuvia suomalaisäitejä on? Ei ole näillä kulmilla missään tapauksessa yleinen näky... Leikkipuistoonkin lähtiessä ovat kaikki katsoneet vähän peiliin.
Mä luulen, että nämä miehet tässä ketjussa oikeasti tarkottaa sitä, että pitää olla täyställingit päällä. Varsinkin kun verrataan venäläisiin ja virolaisiin naisiin, joista suurempi osa kuin suomalaisista kulkee joka paikassa korkokengissä ja turkiksissa.

Tosin, kyllä mä ainakin näen usein ruokakaupassa naisilla ja miehillä verkkareita, tuulipukuja. Asia ei vain haittaa mua millään tavalla. Kaupungilla taas harvemmin näkee tuolla tavalla pukeutuneita.
 
puoliksi venäläinen
Olen seurannut tätä ketjua jo eilisestä lähtien ja koko ajan odottanut, että milloin joku sanoo ensimmäisenä ääneen tämän vertaamisen venäläisen ja suomalaisen naisen välillä. Olen itse puoliksi venäläinen isän puolelta ja puoliksi suomalainen äitini puolelta. Ikää on 24 vuotta ja opiskelen Helsingin Yliopistossa. Ja olen siis nainen. Siinä siis taustatiedot minusta.

En voi ensinnäkään olla sanomatta, että venäläisen naisen vertaaminen huoraan on mielestäni loukkaavaa ja rasistinen näkemys. Huoralla tarkoitan laajempaa kontekstia, kuin pelkkä prostituutio. Venäläisestä naisesta ajatellaan edelleenkin karrikoidusti rasistisen kaavan mukaisesti onnenonkijana, joka vain etsii itselleen vanhan, lihavan, mutta varakkaan elättäjän. Näin ei ole! Toivon että tällaisesta rasistisesta ajattelumallista voitaisiin jo luopua.

Venäläsessä kulttuurissa sukupuolet ja sukupuoliroolit ovat vahvemmin esillä. Nainen haluaa näyttää naiselta ja mies mieheltä. Maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä tuodaan esiin pukeutumisella ja käytöksellä. Nainen hoitaa enemmän kotitöitä ja miehelle kuuluu käytännössä kaikki vähänkin fyysistä voimaa tarvitsevat hommat. Venäjällä esimerkiksi nainen ei koskaan kanna itse kauppakassiaan, jos hänellä on mies ostoksilla mukana. Nainen odottaa että hänelle avataan ovet ja annetaan hänen mennä ensin.

Suomalainen nainen on käsittänyt tasa-arvon yleistäen niin, että sukupuoliroolit on ajettava alas. Ei saa olla miesten- ja naisten töitä. Miehen on tehtävä perinteisiä naisten töitä ja nainen puolestaan jopa kerskailee sillä, miten tuli itse vaihdettua talvirenkaat autoon. Venäläinen nainen ei puolestaan kehtaisi koskaan kertoa moista, saati sitten rehvastella sillä. Sama sukupuolettomuus näkyy suomalaisessa katukuvassa myös pukeutumisen osalta. Naiset kokevat olevansa tasa-arvoisempia saadessaan näyttää "jätkämäiseltä".

Miesten kauneusihanteet ovat monikansallisesti hyvin yhtenevät. Hoikkaa vartaloa, suuria silmiä, tasaista ihoa pidetään kauniina lähes kaikissa kulttuureissa. Kärjistetysti voidaan myös sanoa, että mitä enemmän nainen myös eroaa miehestä, sitä feminiinisemmäksi ja kauniimmaksi hänet koetaan. Esimerkkinä lyhyet kynnet, hiukset ja kengänkorot ovat miehisempiä, kuin pitkät vastaavat. Eroja yksilöiden mieltymyksissä toki on, mutta nyt puhun yleisellä tasolla.

Vihaisuus, negatiivisuus ja jopa agressio tällaisia naisia kohtaan on myös ymmärrettävää. He saavat enemmän huomiota miehiltä, mikä on tietenkin "minulta pois". Silti tällaisten naisten haukkuminen, huorittelu tai tyhmänä pitäminen ei mielestäni ole enää asiallista. Etenkin jos kulttuuriero nähdään negatiivisena leimana, se täyttää mielestäni rasismin ominaispiirteet. Jokaisella on Suomessa oikeus pukeutua ja näyttää miltä itse haluaa. Miesten huomiosta kateellisten pitäisi mennä itseensä, eikä pilkata muita.

Vieläkin vaikeammaksi tämän asian tarkastelun tekee se, että suomalaisessa kulttuurissa kateus on tabu. Kukaan ei ole kenellekään kateellinen. Se on Suomessa aina lähtökohta. Jos naapurilla on komea auto tai työkaveri on minua kauniimpi, niin näitä ei saa tuoda esille. Kateelliseksi nimittäminen on tässä maassa pahin loukkaus, sitten huorittelun.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
"heh"
Mä veikkaan että nämä ketjun eri nimimerkeillä pyörivät "miehet" on yksi ja sama henkilö eli ap itse :) Yrittää pönkittää omaa hataraa "miehisyyttään". Ei voi muuta kuin miettiä, mikä meni äiti-suhteessa noin pahasti pieleen...

Päättömältä, kunnon mieheltä, olisi kiva saada kommenttia tämän pellen jorinoihin tai pitäisikö sanoa nalkutukseen :D
 
[QUOTE="heh";27289599]Mä veikkaan että nämä ketjun eri nimimerkeillä pyörivät "miehet" on yksi ja sama henkilö eli ap itse :) Yrittää pönkittää omaa hataraa "miehisyyttään". Ei voi muuta kuin miettiä, mikä meni äiti-suhteessa noin pahasti pieleen...

Päättömältä, kunnon mieheltä, olisi kiva saada kommenttia tämän pellen jorinoihin tai pitäisikö sanoa nalkutukseen :D[/QUOTE]

olen jo kertonu ettei tuo ole mies vaan joku iltojansa piristävä tylsistynyt kotirouva. :D
 
"heh"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27289627:
olen jo kertonu ettei tuo ole mies vaan joku iltojansa piristävä tylsistynyt kotirouva. :D
Miten pahoin pelkään että tällä kotirouvalla roikkuu jotain ylimääräistä jalkojen välissä :( Ainiin muutes, olen tulossa niille kulmille... pitää pitää silmät auki tällä kertaa ;)
 
[QUOTE="heh";27289693]Miten pahoin pelkään että tällä kotirouvalla roikkuu jotain ylimääräistä jalkojen välissä :( Ainiin muutes, olen tulossa niille kulmille... pitää pitää silmät auki tällä kertaa ;)[/QUOTE]

olis pitäny laittaa lainausmerkit tuohoin rouva sanaan. :rolleyes:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja puoliksi venäläinen;27289593:
Olen seurannut tätä ketjua jo eilisestä lähtien ja koko ajan odottanut, että milloin joku sanoo ensimmäisenä ääneen tämän vertaamisen venäläisen ja suomalaisen naisen välillä. Olen itse puoliksi venäläinen isän puolelta ja puoliksi suomalainen äitini puolelta. Ikää on 24 vuotta ja opiskelen Helsingin Yliopistossa. Ja olen siis nainen. Siinä siis taustatiedot minusta.

En voi ensinnäkään olla sanomatta, että venäläisen naisen vertaaminen huoraan on mielestäni loukkaavaa ja rasistinen näkemys. Huoralla tarkoitan laajempaa kontekstia, kuin pelkkä prostituutio. Venäläisestä naisesta ajatellaan edelleenkin karrikoidusti rasistisen kaavan mukaisesti onnenonkijana, joka vain etsii itselleen vanhan, lihavan, mutta varakkaan elättäjän. Näin ei ole! Toivon että tällaisesta rasistisesta ajattelumallista voitaisiin jo luopua.

Venäläsessä kulttuurissa sukupuolet ja sukupuoliroolit ovat vahvemmin esillä. Nainen haluaa näyttää naiselta ja mies mieheltä. Maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä tuodaan esiin pukeutumisella ja käytöksellä. Nainen hoitaa enemmän kotitöitä ja miehelle kuuluu käytännössä kaikki vähänkin fyysistä voimaa tarvitsevat hommat. Venäjällä esimerkiksi nainen ei koskaan kanna itse kauppakassiaan, jos hänellä on mies ostoksilla mukana. Nainen odottaa että hänelle avataan ovet ja annetaan hänen mennä ensin.

Suomalainen nainen on käsittänyt tasa-arvon yleistäen niin, että sukupuoliroolit on ajettava alas. Ei saa olla miesten- ja naisten töitä. Miehen on tehtävä perinteisiä naisten töitä ja nainen puolestaan jopa kerskailee sillä, miten tuli itse vaihdettua talvirenkaat autoon. Venäläinen nainen ei puolestaan kehtaisi koskaan kertoa moista, saati sitten rehvastella sillä. Sama sukupuolettomuus näkyy suomalaisessa katukuvassa myös pukeutumisen osalta. Naiset kokevat olevansa tasa-arvoisempia saadessaan näyttää "jätkämäiseltä".

Miesten kauneusihanteet ovat monikansallisesti hyvin yhtenevät. Hoikkaa vartaloa, suuria silmiä, tasaista ihoa pidetään kauniina lähes kaikissa kulttuureissa. Kärjistetysti voidaan myös sanoa, että mitä enemmän nainen myös eroaa miehestä, sitä feminiinisemmäksi ja kauniimmaksi hänet koetaan. Esimerkkinä lyhyet kynnet, hiukset ja kengänkorot ovat miehisempiä, kuin pitkät vastaavat. Eroja yksilöiden mieltymyksissä toki on, mutta nyt puhun yleisellä tasolla.

Vihaisuus, negatiivisuus ja jopa agressio tällaisia naisia kohtaan on myös ymmärrettävää. He saavat enemmän huomiota miehiltä, mikä on tietenkin "minulta pois". Silti tällaisten naisten haukkuminen, huorittelu tai tyhmänä pitäminen ei mielestäni ole enää asiallista. Etenkin jos kulttuuriero nähdään negatiivisena leimana, se täyttää mielestäni rasismin ominaispiirteet. Jokaisella on Suomessa oikeus pukeutua ja näyttää miltä itse haluaa. Miesten huomiosta kateellisten pitäisi mennä itseensä, eikä pilkata muita.

Vieläkin vaikeammaksi tämän asian tarkastelun tekee se, että suomalaisessa kulttuurissa kateus on tabu. Kukaan ei ole kenellekään kateellinen. Se on Suomessa aina lähtökohta. Jos naapurilla on komea auto tai työkaveri on minua kauniimpi, niin näitä ei saa tuoda esille. Kateelliseksi nimittäminen on tässä maassa pahin loukkaus, sitten huorittelun.
Ne sukupuoliroolit eivät ole mitään biologian määräämiä pakollisuuksia. Se on kulttuuri, joka määrää naisen pukeutumaan kauniisti ja miehen huoltamaan autoa. Minkä takia Suomessa näistä ollaankin päästy jo osittain eroon, koska Suomessa on saavutettu oikeaa tasa-arvoa.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja puoliksi venäläinen;27289593:
Olen seurannut tätä ketjua jo eilisestä lähtien ja koko ajan odottanut, että milloin joku sanoo ensimmäisenä ääneen tämän vertaamisen venäläisen ja suomalaisen naisen välillä. Olen itse puoliksi venäläinen isän puolelta ja puoliksi suomalainen äitini puolelta. Ikää on 24 vuotta ja opiskelen Helsingin Yliopistossa. Ja olen siis nainen. Siinä siis taustatiedot minusta.

En voi ensinnäkään olla sanomatta, että venäläisen naisen vertaaminen huoraan on mielestäni loukkaavaa ja rasistinen näkemys. Huoralla tarkoitan laajempaa kontekstia, kuin pelkkä prostituutio. Venäläisestä naisesta ajatellaan edelleenkin karrikoidusti rasistisen kaavan mukaisesti onnenonkijana, joka vain etsii itselleen vanhan, lihavan, mutta varakkaan elättäjän. Näin ei ole! Toivon että tällaisesta rasistisesta ajattelumallista voitaisiin jo luopua.

Venäläsessä kulttuurissa sukupuolet ja sukupuoliroolit ovat vahvemmin esillä. Nainen haluaa näyttää naiselta ja mies mieheltä. Maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä tuodaan esiin pukeutumisella ja käytöksellä. Nainen hoitaa enemmän kotitöitä ja miehelle kuuluu käytännössä kaikki vähänkin fyysistä voimaa tarvitsevat hommat. Venäjällä esimerkiksi nainen ei koskaan kanna itse kauppakassiaan, jos hänellä on mies ostoksilla mukana. Nainen odottaa että hänelle avataan ovet ja annetaan hänen mennä ensin.

Suomalainen nainen on käsittänyt tasa-arvon yleistäen niin, että sukupuoliroolit on ajettava alas. Ei saa olla miesten- ja naisten töitä. Miehen on tehtävä perinteisiä naisten töitä ja nainen puolestaan jopa kerskailee sillä, miten tuli itse vaihdettua talvirenkaat autoon. Venäläinen nainen ei puolestaan kehtaisi koskaan kertoa moista, saati sitten rehvastella sillä. Sama sukupuolettomuus näkyy suomalaisessa katukuvassa myös pukeutumisen osalta. Naiset kokevat olevansa tasa-arvoisempia saadessaan näyttää "jätkämäiseltä".

Miesten kauneusihanteet ovat monikansallisesti hyvin yhtenevät. Hoikkaa vartaloa, suuria silmiä, tasaista ihoa pidetään kauniina lähes kaikissa kulttuureissa. Kärjistetysti voidaan myös sanoa, että mitä enemmän nainen myös eroaa miehestä, sitä feminiinisemmäksi ja kauniimmaksi hänet koetaan. Esimerkkinä lyhyet kynnet, hiukset ja kengänkorot ovat miehisempiä, kuin pitkät vastaavat. Eroja yksilöiden mieltymyksissä toki on, mutta nyt puhun yleisellä tasolla.

Vihaisuus, negatiivisuus ja jopa agressio tällaisia naisia kohtaan on myös ymmärrettävää. He saavat enemmän huomiota miehiltä, mikä on tietenkin "minulta pois". Silti tällaisten naisten haukkuminen, huorittelu tai tyhmänä pitäminen ei mielestäni ole enää asiallista. Etenkin jos kulttuuriero nähdään negatiivisena leimana, se täyttää mielestäni rasismin ominaispiirteet. Jokaisella on Suomessa oikeus pukeutua ja näyttää miltä itse haluaa. Miesten huomiosta kateellisten pitäisi mennä itseensä, eikä pilkata muita.

Vieläkin vaikeammaksi tämän asian tarkastelun tekee se, että suomalaisessa kulttuurissa kateus on tabu. Kukaan ei ole kenellekään kateellinen. Se on Suomessa aina lähtökohta. Jos naapurilla on komea auto tai työkaveri on minua kauniimpi, niin näitä ei saa tuoda esille. Kateelliseksi nimittäminen on tässä maassa pahin loukkaus, sitten huorittelun.
Tämä oli hyvä teksti. Loistavaa, että venäläisistä naisista löytyy yksilöitä, jotka ovat kauniita, älykkäitä ja itseään arvostavia. Juuri tätä minäkin olen peräänkuuluttanut. Sellaisesta naisesta voisin olla ylpeä.

Minusta(kin) on aika ironista, että monet suomalaiset naiset kyllä kouluttautuvat aika korkealle, mutta ovat käytöksessään ja tapakulttuurissaan hyvin kritiikittömiä ja ajattelun tasoltaan ainakin internetissä kehnohkoja ja yksisilmäisiä. Tasa-arvotulkintoja ei kyseenalaisteta, koska ollaan ihan tyytyväisiä. Tämä ei vain yksinkertaisesti ole älykäs eikä hienostunut mindset näin laajemmin asioita tuntevan näkökulmasta. Pidän myös kerrassaan törkeän rasistisena joidenkin suomalaisnaisten asenteita ulkomaalaisia naisia kohtaan. Sellainen umpimielisyys on erittäin rumaa ja kolhoa.

Minun on vaikea ymmärtää, miksi naisellisuus on niin ikävä tai sanotaanko varottava asia suomalaisnaisille. Kärpäsen paskan verran naisia koko maailmassa ajattelee näin. Kuvitteletteko todella olevanne älykkäitä ajattelussanne? Ajattelusta paistaa läpi tolkuton yksinkertaisuus ja keskinkertaisuus, Niskavuoren Emäntä ja Justiina jatkavat elämäänsä aina vain, joka on lähes absurdia. Kukaan ei ilmeisesti ole opettanut teitä kritisoimaan tai radikalisoimaan suomalaisia naisasianaisia tai naisajattelua. :)

Asettakaa kyseenalaiseksi tämä vulgaari yksinkertaisuus, sovinistinen asennoituminen omaan ethokseenne, jossa kritisointi on kielletty, rasismi, jota tunnette ulkomaalaisia naisia kohtaan ja yleinen tapakulttuurinne ja ajattelutapanne. Tehkää vallankumous, joka alkaa yksilön valinnoilla ja halulla olla tottelematta yhteisöä. Vaikka yhteisönne painostaa teitä olemaan miesmäinen, kieltäytykää, olkaa rohkeita. Muuten jatkatte elämistä tässä samassa limbossa hamaan tulevaisuuteen.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27289753]Ne sukupuoliroolit eivät ole mitään biologian määräämiä pakollisuuksia. Se on kulttuuri, joka määrää naisen pukeutumaan kauniisti ja miehen huoltamaan autoa. Minkä takia Suomessa näistä ollaankin päästy jo osittain eroon, koska Suomessa on saavutettu oikeaa tasa-arvoa.[/QUOTE]

Väärin. Biologisuus määrittelee sukupuolta yhdessä kulttuurin ohella. Suosittelen lukemaan enemmän mm. feminististä kirjallisuutta ja historiaa.
 
Onko muita joita ärsyttää suuresti se ku "miehen" mielestä kaikkien naisten pitääs olla samasta muotista tehtyjä. Aiva ku hän olis ainoa joka täs maailmas saa määritellä mikä on naisellista ja seksikästä.
 
talvisin tuolla Lapin hiihtokeskuksissa pyöriskelee aika paljon venäläisiä

tavallisin venäläispariskunta on sellainen jossa mies on selkeästi vanhempi ja usein pyylevä ja nainen nuorempi, hoikka ja oikein nätiksi laittautunut
 
rietas
Alkuperäinen kirjoittaja puoliksi venäläinen;27289593:
Venäjällä esimerkiksi nainen ei koskaan kanna itse kauppakassiaan, jos hänellä on mies ostoksilla mukana. Nainen odottaa että hänelle avataan ovet ja annetaan hänen mennä ensin.
Oletko huomannut, että nämä ihan perusasiat on melko monella suomalaismiehellä hukassa? En sano, että kaikilla, mutta monella.

Ja aika monji suomalaismies kyllä murahtaisi "paljonko tuo maksoi, mistä tuohon riitti rahat" jos vaimo tulisi shoppailemasta uusi turkki päällään.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"vieras"
[QUOTE="mies";27289792]Väärin. Biologisuus määrittelee sukupuolta yhdessä kulttuurin ohella. Suosittelen lukemaan enemmän mm. feminististä kirjallisuutta ja historiaa.[/QUOTE]

Totta kai määrittelee. Mutta se ei määritä sitä, että nainen käyttää meikkiä ja mies korjaa autoa. Nämä ovat täysin kulttuurista opittuja asioita.
 
"vieras"
Siis oikeasti miten tuo "mies" voi väittää, että hän on niin fiksu kun hänen mielestään on vain yksi tapa olla nainen ja me joiden mielestä jokainen nainen voi omanlaisensa ja silti kaunis ollaan vaan liian yksinkertaisia tajuamaan mitään? :D
 
No kyllä mun mielestä. Mies ny vain haluaa kaikkien olevan samasta muotista ja hän päättää mikä on kauneutta, naisellista ja seksikästä. Ketut muiden mielipiteillä.
Mutta loppupelissä niinhän jokainen tässä(kin) ketjussa tekee, tuo esille omia mielipiteitään. On nimerkillä "mies" muutama hyväkin pointti, ja ainakin hän yrittää keskustella.
 
Keittiönoita
Taas tästä keskustelusta: kuten sanoitte, olen luuseri, pelle, pihi ja persaukinen. Mutta vaikka itsestä on kiva keskustella, niin tämä keskustelu ei liittynyt minuun.

Palataan asiaan: voisiko joku kommentoida asiallisesti vertaustani esimerkiksi itä-eurooppalaisiin naisiin? Eli kun heillä on enemmän kotitöitä ja vähemmän rahaa, niin miksi he ovat yleisesti ottaen naisellisempia? Onhan suomalainen nainenkin sitä yleensä nuorena kyllä, mutta miksi heistä tulee tuulipukuisia ja juuri tuollaisia vihaa, katkeruutta ja pahaa oloa kantavia tanttoja?!
Koska he tarvitsevat yleensä puolison, jotta elintaso olisi edes kutakuinkin siedettävällä tasolla. Suomessa nainen voi opiskella, mennä töihin ja elättää itse itsensä ja lapsensa, jos mies haluaa alati nuorentuvan vaimon.

*muoks* Lisään vielä, että suomalaiseen kulttuuriin kuuluu kannustaa tyttölapsia käymään kouluja ja opiskelemaan itselleen hyvän ammatin, jotta ei sitten aikuisena tarvitse olla taloudellisesti riippuvainen kenestäkään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä