Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ihan kun olisi omaa kertomustaan lukenut. Meillä siideripissiksestä tuli tosiaankin tantta. Tarina menee tässä elämässä näin:

Asuimme pienemmällä paikkakunnalla Suomessa. Iida (nimi muutettu) oli pienen paikkakunnan prinsessa. Eli hänet tunnettiin hyvin tyylitietoisesta pukeutumisesta, seksikkyydestä ja siitä että hän tykkäsi juhlia. Aloimme seurustella Iidan ollessa 19v kun tapasin hänet baarissa. Mitä enemmän opin häntä tuntemaan, sitä paremmin huomasin miten tärkeää hänelle on näyttää hyvältä. Iida tykkäsi juoda drinkkejä, siis viinaa toisinsanoen. Seksi oli hyvää ja sitä oli usein. Eikä se ollut mitään pimeässä peiton alla. Iida oli varmasti monen miehen päiväuni. Hän olisi saanut kenet olisi halunnut. Hän valitsi minut, onneksi vai onnettumuudeksi... sitä välillä nyt mietin.

Meni aikaa, menimme naimisiin ja saimme 2 lasta. Yhtäkkiä jotain tapahtui vaimolleni. Hän lopetti lähes kokonaan meikkaamisen, leikkautti itselleen polkkatukan ja vaatteet vaihtuivat löysiin lötkyihin. Korkokenkiä ei kaapissa enää taida edes olla, on vain jotain "ballerinoja". Eli mun silmiini ne on tavalliset rumat tossut. Jos hame joskus päälle vahingossa eksyykin, niin sen alle pitää laittaa jokut "lekkinssit". Eli mun silmiini vajaamittaiset paksut sukkahousut. Painoa alkoi tulemaan lisää ja naama alkoi jotenkin punottamaan. En tiedä johtuuko se meikkaamisen lopettamisesta vai suklaan tuomista finneistä. Ihan sama.

Persoona muuttui. Alkoi kyttääminen mun juomisesta ja poikien kanssa menemisistä. En juo liikaa, mutta vähäkin on nykyään liikaa. Jos saunan jälkeen ottaa toisen pintin olutta, niin saa kuulla "miks sun pitää aina juoda?". Juoko Iida sitten itse vielä drinkkejä? Heheheh :D Sen päivän kun vielä näkisi. Iloista nousuhumalaa ei sillä ole enää koskaan. No miten se seksielämä? Niin anteeksi mikä? Niin joo, kyllähän meillä lauantaisaunan jälkeen pimeessä peiton alla. Vanhat seksilelut se heitti muuton aikana roskiin, "ettei lapset vaan nää". Kiitti, mä sanoin.

Olen ottanut aiheen sata kertaa keskusteluun. Tuloksetta. Ei jaksa, ei ole aikaa, mua ei vaan huvita... Sitten kun kysyin tästä kulttuurierosta, niin vastauksena tulee vihainen "no hae sitten itelles huora virosta". Mä tulkitsin ton omalla tavallani. Onko se auttanut? Tilapäisesti joo, mutta eihän se elämää muuksi muuta.

Mutta pakko kyllä sanoa, että kaikkien naisten kohdalla näin ei ole. Kaverillani vaimo on tosi huoliteltu ja kaunis edelleen ja ikää yli 40v. On tässä jotain perää, siis tässä stereotypiassa, mutta ihan jokaiseen se ei onneksi ole yleistettävissä.
Kuvailet niin kauniisti vaimoasi, että en yhtään ihmettele, ettei hän ole enää sinusta kiinnostunut.
 
"Sanna"
Ihan kun olisi omaa kertomustaan lukenut. Meillä siideripissiksestä tuli tosiaankin tantta. Tarina menee tässä elämässä näin:

Asuimme pienemmällä paikkakunnalla Suomessa. Iida (nimi muutettu) oli pienen paikkakunnan prinsessa. Eli hänet tunnettiin hyvin tyylitietoisesta pukeutumisesta, seksikkyydestä ja siitä että hän tykkäsi juhlia. Aloimme seurustella Iidan ollessa 19v kun tapasin hänet baarissa. Mitä enemmän opin häntä tuntemaan, sitä paremmin huomasin miten tärkeää hänelle on näyttää hyvältä. Iida tykkäsi juoda drinkkejä, siis viinaa toisinsanoen. Seksi oli hyvää ja sitä oli usein. Eikä se ollut mitään pimeässä peiton alla. Iida oli varmasti monen miehen päiväuni. Hän olisi saanut kenet olisi halunnut. Hän valitsi minut, onneksi vai onnettumuudeksi... sitä välillä nyt mietin.

Meni aikaa, menimme naimisiin ja saimme 2 lasta. Yhtäkkiä jotain tapahtui vaimolleni. Hän lopetti lähes kokonaan meikkaamisen, leikkautti itselleen polkkatukan ja vaatteet vaihtuivat löysiin lötkyihin. Korkokenkiä ei kaapissa enää taida edes olla, on vain jotain "ballerinoja". Eli mun silmiini ne on tavalliset rumat tossut. Jos hame joskus päälle vahingossa eksyykin, niin sen alle pitää laittaa jokut "lekkinssit". Eli mun silmiini vajaamittaiset paksut sukkahousut. Painoa alkoi tulemaan lisää ja naama alkoi jotenkin punottamaan. En tiedä johtuuko se meikkaamisen lopettamisesta vai suklaan tuomista finneistä. Ihan sama.

Persoona muuttui. Alkoi kyttääminen mun juomisesta ja poikien kanssa menemisistä. En juo liikaa, mutta vähäkin on nykyään liikaa. Jos saunan jälkeen ottaa toisen pintin olutta, niin saa kuulla "miks sun pitää aina juoda?". Juoko Iida sitten itse vielä drinkkejä? Heheheh :D Sen päivän kun vielä näkisi. Iloista nousuhumalaa ei sillä ole enää koskaan. No miten se seksielämä? Niin anteeksi mikä? Niin joo, kyllähän meillä lauantaisaunan jälkeen pimeessä peiton alla. Vanhat seksilelut se heitti muuton aikana roskiin, "ettei lapset vaan nää". Kiitti, mä sanoin.

Olen ottanut aiheen sata kertaa keskusteluun. Tuloksetta. Ei jaksa, ei ole aikaa, mua ei vaan huvita... Sitten kun kysyin tästä kulttuurierosta, niin vastauksena tulee vihainen "no hae sitten itelles huora virosta". Mä tulkitsin ton omalla tavallani. Onko se auttanut? Tilapäisesti joo, mutta eihän se elämää muuksi muuta.

Mutta pakko kyllä sanoa, että kaikkien naisten kohdalla näin ei ole. Kaverillani vaimo on tosi huoliteltu ja kaunis edelleen ja ikää yli 40v. On tässä jotain perää, siis tässä stereotypiassa, mutta ihan jokaiseen se ei onneksi ole yleistettävissä.
Voi poikapolo. Etkä ole vielä huomannut, että SINULLA olisi peiliin katsomisen paikka? Mietipä, mitä sinä olisit voinut tehdä toisin naisesi ja perheesi hyväksi, jotta et nyt olisi tässä tilanteessa.
 
"Vieras"
En todellakaan jaksanut kahlata läpi kaikkia sivuja, mutta aloituskirjoituksesta jäi mietityttämään miten voi olla pikkudarra, jos ei juo?

Eipä ole itsellään tullut juotua ja yöelämässä remuttua nuoruuden mallia muistuttavastikaan, mutta toisaalta on aina korkokengät, pitkät hiukset (joihin ei lisäkkeitä tarvita, luonnontuuheat) ja meikkiä harvoin, muuta lahjakkaasti tuo mies valehtelee, että kaunis ja kiva olisin.
 
rietas
Jaa jaa. Kyllähän kumppanin etsimisvaiheessa piti pyntätä ja laittaa itseään, yrittäen erottua muista "kilpasisarista". Voisiko asiaa ajatella niin, että kun kumppani on löytynyt, se pynttäämättömyys osoittaa tavallaan kiintymystä kun ei koe tarpeelliseksi erottua ja hakea muiden miesten huomiota?

No joo, voihan sitä pynttäytyä vaikkei sitä muuta seuraa olisi hakemassakaan... mutta kuitenkin?
 
[QUOTE="Sanna";27289013]Voi poikapolo. Etkä ole vielä huomannut, että SINULLA olisi peiliin katsomisen paikka? Mietipä, mitä sinä olisit voinut tehdä toisin naisesi ja perheesi hyväksi, jotta et nyt olisi tässä tilanteessa.[/QUOTE]

no kerro sinä kun tiedät. :confused:
 
rietas
Hän lopetti lähes kokonaan meikkaamisen, leikkautti itselleen polkkatukan ja vaatteet vaihtuivat löysiin lötkyihin.

Painoa alkoi tulemaan lisää ja naama alkoi jotenkin punottamaan. En tiedä johtuuko se meikkaamisen lopettamisesta vai suklaan tuomista finneistä. Ihan sama.

Persoona muuttui. Alkoi kyttääminen mun juomisesta ja poikien kanssa menemisistä.

Iloista nousuhumalaa ei sillä ole enää koskaan. No miten se seksielämä? Niin anteeksi mikä?
Ok, vaimosi muuttui näin. Entäpä sinä? Kerrotko, miten sinä olet muuttunut/et ole muuttunut samaan aikaan?
 
"Sanna"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27289046:
no kerro sinä kun tiedät. :confused:
Johan olen kertonut.

Iida taisi olla melko pettynyt myös omaan 'saaliiseensa' siinä vaiheessa, kun lapsia alkoi tulla. Ukko jäi seksilehtiä plaraavan teinipojan asteelle ja kuvittelee, että naisen elämäntehtävä on vain hänen viihdyttämisensä.

Jos perheen haluaa pitää koossa, niin sillion on molempien vanhempien tasapuolisesti osallistuttava arjen pyörittämiseen. Ei siitä mitään tule, jos toinen (tai pahimmassa tapauksessa molemmat) jatkaa kännäilyjä ja seuraava päivä menee pikkudarrassa. Kuka silloin huolehtii lapsista? Lapset tarvitsevat puhtaita ja sopivan kokoisia vaatteita, ruokaa, sopivasti virikkeitä, hampaiden harjausta, lukemista, ulkoulua, harrastuksia, yövalvomisia, lääkärillä käyntejä jne. jne. Tätähän nämä vastuuttomat ääliöukot eivät ymmärrä.

Kun vaimo on ollut tästä kaikesta päävastuussa ja kiitokseksi tulee pelkkää valitusta, niin eipä ole ihmekään, ettei siinä ehdi/jaksa pitää huolta itsestään. Kaupan päälle vielä katkeroituu, kun joutuu tuollaisen idioottiukon kanssa arkensa jakamaan.
 
rietas
[QUOTE="Vieras";27289129]Johan tuo kertoi, ihan on samanlainen kuin ennen, mitään kehitystä ei ole tapahtunut, elämän suurin ilo on känni :)[/QUOTE]

Niinpä. Ja pariskunta on kuitenkin nykyään perhe. Kyllä siinä pakostakin jotain muuttuu. Ja jos ukko ei muutukaan siinä vaiheessa ollenkaan, niin tarviiko tosiaan ihmetellä, miksei se vaimo -jonka on pakko vastuu lapsista kantaa, yksin ilmeisesti- ei viitsi, jaksa, ehdi ja halua panostaa itseensä saati jaksa miellyttää miestään millään lailla?! Peesaan sannaa kyllä tässä niin kauan kunnes tuo mies itsestään muuta (parempaa) kertoo.
 
"vieras"
Taas tästä keskustelusta: kuten sanoitte, olen luuseri, pelle, pihi ja persaukinen. Mutta vaikka itsestä on kiva keskustella, niin tämä keskustelu ei liittynyt minuun.

Palataan asiaan: voisiko joku kommentoida asiallisesti vertaustani esimerkiksi itä-eurooppalaisiin naisiin? Eli kun heillä on enemmän kotitöitä ja vähemmän rahaa, niin miksi he ovat yleisesti ottaen naisellisempia? Onhan suomalainen nainenkin sitä yleensä nuorena kyllä, mutta miksi heistä tulee tuulipukuisia ja juuri tuollaisia vihaa, katkeruutta ja pahaa oloa kantavia tanttoja?!
Se johtuu tasa-arvosta. Itä-Euroopassa naiset eivät käy töissä. Eivätkä kouluttaudu. Heidän elämäntehtävänä on hankkia rikas mies, joka voi elättää loppuelämän. Ja tietysti silloin pitää laittautua, ettei se mies jätä. Suomessa taas naiset kouluttautuvat, tekevät töitä ja hankkivat itse oman elantonsa. Lyhyesti sanottuna heillä on elämässä muutakin kuin miesten miellyttäminen.
 
Heh hauska juttu
Mitä tapahtuu naiselle iän myötä? Ravintolat ja baarit ovat täynnä "siideripissiksiä", jotka ovat vimosen päälle meikattuna ja huoliteltua. He suorastaan tihtuvat seksiä. He nauravat, ovat iloisia ja heistä heijastuu positiivisuus. He haluavat myös juoda, päihtyä ja pitää hauskaa miesten kanssa.

Kun siideripissis vanhenee tai varsinkin tulee äidiksi, hän muuttuu täysin.
Suomessa pitää naisella olla kuravaatteet päällä ja ulkoilla lasten kanssa vesisateessa ja loskassa. Sinnekö pitäis laittaa korkkarit jalkaan ja sotamalaaus joka valuisi sadeveden mukana? Heh.
 
[QUOTE="Sanna";27289117]Johan olen kertonut.

Iida taisi olla melko pettynyt myös omaan 'saaliiseensa' siinä vaiheessa, kun lapsia alkoi tulla. Ukko jäi seksilehtiä plaraavan teinipojan asteelle ja kuvittelee, että naisen elämäntehtävä on vain hänen viihdyttämisensä.

Jos perheen haluaa pitää koossa, niin sillion on molempien vanhempien tasapuolisesti osallistuttava arjen pyörittämiseen. Ei siitä mitään tule, jos toinen (tai pahimmassa tapauksessa molemmat) jatkaa kännäilyjä ja seuraava päivä menee pikkudarrassa. Kuka silloin huolehtii lapsista? Lapset tarvitsevat puhtaita ja sopivan kokoisia vaatteita, ruokaa, sopivasti virikkeitä, hampaiden harjausta, lukemista, ulkoulua, harrastuksia, yövalvomisia, lääkärillä käyntejä jne. jne. Tätähän nämä vastuuttomat ääliöukot eivät ymmärrä.

Kun vaimo on ollut tästä kaikesta päävastuussa ja kiitokseksi tulee pelkkää valitusta, niin eipä ole ihmekään, ettei siinä ehdi/jaksa pitää huolta itsestään. Kaupan päälle vielä katkeroituu, kun joutuu tuollaisen idioottiukon kanssa arkensa jakamaan.[/QUOTE]

ok. toi oli siis sun mies josta on kyse. :D
 
"Vieras"
Mitä tapahtuu naiselle iän myötä? Ravintolat ja baarit ovat täynnä "siideripissiksiä", jotka ovat vimosen päälle meikattuna ja huoliteltua. He suorastaan tihtuvat seksiä. He nauravat, ovat iloisia ja heistä heijastuu positiivisuus. He haluavat myös juoda, päihtyä ja pitää hauskaa miesten kanssa.
!
Aika monella perheenisällä tulisi itku silmään, jos vaimo haluaisi pitää hauskaa miesten kanssa baarissa.
 
hehehe
[QUOTE="Vieras";27289250]Aika monella perheenisällä tulisi itku silmään, jos vaimo haluaisi pitää hauskaa miesten kanssa baarissa.[/QUOTE]


No älä! Iloisa nousuhumalaa huoravaatteet päälle ja kännijatkoille! Sillä välin mies hoitaa äitin perään itkeviä lapsia kotona ja katuu miksi ehdottikaan vapaa-iltaa! LOL
 
miehen mieli
[QUOTE="Sanna";27289117]Ukko jäi seksilehtiä plaraavan teinipojan asteelle ja kuvittelee, että naisen elämäntehtävä on vain hänen viihdyttämisensä.[/QUOTE]

VAIN miehen viihdyttäminen?! Ei kai nyt se elämän ainoa tehtävä ole. Mutta jos se ei ole tehtävälistalla ollenkaan, niin se on ongelma. Sama koskee tietenkin myös toisinpäin.

[QUOTE="Sanna";27289117]Jos perheen haluaa pitää koossa, niin sillion on molempien vanhempien tasapuolisesti osallistuttava arjen pyörittämiseen.[/QUOTE]

Ja pointtisi oli? Väitinkö että näin ei olisi, vai teitkö vain omia johdatelmiasi?

[QUOTE="Sanna";27289117]Lapset tarvitsevat puhtaita ja sopivan kokoisia vaatteita, ruokaa, sopivasti virikkeitä, hampaiden harjausta, lukemista, ulkoulua, harrastuksia, yövalvomisia, lääkärillä käyntejä jne. jne. Tätähän nämä vastuuttomat ääliöukot eivät ymmärrä.[/QUOTE]

Aivan! Kiitos kun nyt kerroit. Enpä ollutkaan tullut tuota ikinä ajatelleeksi. Ja näihän se on, että jos lapset tarvitsevat hampaiden harjausta, niin ei äiti saa hyvältä näyttääkään. Totta tosiaan... mitäköhän siitä vielä tulisikaan?

[QUOTE="Sanna";27289117]Kun vaimo on ollut tästä kaikesta päävastuussa ja kiitokseksi tulee pelkkää valitusta...[/QUOTE]

Niin justiinsa. Sanoinkohan mä jossain vaiheessa, että vaimo on meillä päävastuussa.. hmm... kait mä sit sanoin. Ja argumenttina se että vaimo sanoo että arjen pyörittäminen on niin raskasta, ettei jaksa näyttää hyvältä... se on sama kun mies vetäis pullon viinaa illassa, ku on niin rankkaa töissä.
 
rietas
Ja näihän se on, että jos lapset tarvitsevat hampaiden harjausta, niin ei äiti saa hyvältä näyttääkään.

Niin justiinsa. Sanoinkohan mä jossain vaiheessa, että vaimo on meillä päävastuussa.. hmm... kait mä sit sanoin.

se on sama kun mies vetäis pullon viinaa illassa, ku on niin rankkaa töissä.
Niin, muutahan ne lapset ei vaadikaan kuin hampaiden harjausta :D

Vastuunjaosta et tosiaan kertonut mitään. Senpäs haluaisinkin kuulla: miten se on teillä jaettu? Sä käyt myös kaverien kans ottamassa huikkaa -miten vaimo, milloin hän pääsee samoin tekemään ja kuka lapset silloin hoitaa?

Ja tuo viimeinen lauseesi... eipä tuohon tarvitse kommentoida mitään. Aika osuva, kertoo sinusta yllättävän paljon.
 
säälittävää
Nämä valittajat on just näitä kakaroita, jotka on mokanneet kun ovat tulleet isiksi kun eivät itse edes osaa tai halua aikuistua.

He ovat näitä jotka netissä etsivät pettämisseuraa ja vonkaavat ja ruinaavat seksiä, salasuhteita. Ehkä jopa käyvät huorissakin?
 
"Sanna"
Ja argumenttina se että vaimo sanoo että arjen pyörittäminen on niin raskasta, ettei jaksa näyttää hyvältä... se on sama kun mies vetäis pullon viinaa illassa, ku on niin rankkaa töissä.
Ei muuten ole sama asia. Hyvältä näyttäminen tietää pelkästään lisätöitä. Kännääminen taas ei.

Pelkästää tämä lause kertoo sen, ettet tiedä lapsiperheen arjen pyörittämisestä yhtään mitään.
 
pakko kommentoida
Mutta mitä, jos mies on osittain "syyllinen" naisen tantta-akaksi muuttumisesta???

Meillä mies kehuu kauneuttani, kun aamulla herään kirjaimellisesti rähmät poskilla. Toistuvasti sanoo, etten meikkiä kaipaa, jne. Lisäksi hän jaksaa aina nauraa naisia, jotka eivät "uskalla olla oman itsensä näköisiä". Rehellisesti sanottuna minä jopa syytä välillä häntä siitä, etten pahemmin jaksa enää laittautua... Haluaisin, että minua kehuttaisin kun olen nähnyt asian eteen vaivaa, en kun olen tukka pystyssä ja rähmät silmissä. :D
 
LOLLERI
Ihan kun olisi omaa kertomustaan lukenut. Meillä siideripissiksestä tuli tosiaankin tantta. Tarina menee tässä elämässä näin:

Asuimme pienemmällä paikkakunnalla Suomessa. Iida (nimi muutettu) oli pienen paikkakunnan prinsessa. Eli hänet tunnettiin hyvin tyylitietoisesta pukeutumisesta, seksikkyydestä ja siitä että hän tykkäsi juhlia. Aloimme seurustella Iidan ollessa 19v kun tapasin hänet baarissa. Mitä enemmän opin häntä tuntemaan, sitä paremmin huomasin miten tärkeää hänelle on näyttää hyvältä. Iida tykkäsi juoda drinkkejä, siis viinaa toisinsanoen. Seksi oli hyvää ja sitä oli usein. Eikä se ollut mitään pimeässä peiton alla. Iida oli varmasti monen miehen päiväuni. Hän olisi saanut kenet olisi halunnut. Hän valitsi minut, onneksi vai onnettumuudeksi... sitä välillä nyt mietin.

Meni aikaa, menimme naimisiin ja saimme 2 lasta. Yhtäkkiä jotain tapahtui vaimolleni. Hän lopetti lähes kokonaan meikkaamisen, leikkautti itselleen polkkatukan ja vaatteet vaihtuivat löysiin lötkyihin. Korkokenkiä ei kaapissa enää taida edes olla, on vain jotain "ballerinoja". Eli mun silmiini ne on tavalliset rumat tossut. Jos hame joskus päälle vahingossa eksyykin, niin sen alle pitää laittaa jokut "lekkinssit". Eli mun silmiini vajaamittaiset paksut sukkahousut. Painoa alkoi tulemaan lisää ja naama alkoi jotenkin punottamaan. En tiedä johtuuko se meikkaamisen lopettamisesta vai suklaan tuomista finneistä. Ihan sama.

Persoona muuttui. Alkoi kyttääminen mun juomisesta ja poikien kanssa menemisistä. En juo liikaa, mutta vähäkin on nykyään liikaa. Jos saunan jälkeen ottaa toisen pintin olutta, niin saa kuulla "miks sun pitää aina juoda?". Juoko Iida sitten itse vielä drinkkejä? Heheheh :D Sen päivän kun vielä näkisi. Iloista nousuhumalaa ei sillä ole enää koskaan. No miten se seksielämä? Niin anteeksi mikä? Niin joo, kyllähän meillä lauantaisaunan jälkeen pimeessä peiton alla. Vanhat seksilelut se heitti muuton aikana roskiin, "ettei lapset vaan nää". Kiitti, mä sanoin.

Olen ottanut aiheen sata kertaa keskusteluun. Tuloksetta. Ei jaksa, ei ole aikaa, mua ei vaan huvita... Sitten kun kysyin tästä kulttuurierosta, niin vastauksena tulee vihainen "no hae sitten itelles huora virosta". Mä tulkitsin ton omalla tavallani. Onko se auttanut? Tilapäisesti joo, mutta eihän se elämää muuksi muuta.

Mutta pakko kyllä sanoa, että kaikkien naisten kohdalla näin ei ole. Kaverillani vaimo on tosi huoliteltu ja kaunis edelleen ja ikää yli 40v. On tässä jotain perää, siis tässä stereotypiassa, mutta ihan jokaiseen se ei onneksi ole yleistettävissä.

Onneksi en ole "Iida".

"Iidalla" on paska "mies" (lue: henkisesti teiniksi jäänyt poika aviomiehenä)
 
"vieras"
Ihmiset muuttuu ajan kanssa. Harvaa kiinnostaa enää 30-40-vuotiaana se kännääminen ja muut asiat mitkä kiinnostivat 20-vuotiaana. Ongelma muodustuu siitä kun kuitenkin parisuhteen halutaan kestävän koko elämän. Ihmiset harvoin muuttuvat samalla tavalla, samaan aikaan. Toista vielä kiinnostaa bilettäminen, toista ei.
 
LOLLERI
[QUOTE="hmmm";27288549]Mä en nyt tajua mikä tässä on ongelmana.

1.Ap on kyllästynyt omaan vaimoonsa joka ei ole naisellinen.
2.Virossa/Venäjällä näitä ihanian naisellisia naisia olisi.
3. Suomessa on mahdollisuus ottaa avioero
4. Viroon pääsee vaikka joka päivä helposti ja halvalla.

Ja siltikin ap kokee ilmeisesti parhaaksi tavaksi valittaa valittamistaa mammapalstalla. Ja se jos mikä, ei ole seksikästä eikä viehättävää.[/QUOTE]


 
"vieras"
[QUOTE="Sanna";27289300]Ei muuten ole sama asia. Hyvältä näyttäminen tietää pelkästään lisätöitä. Kännääminen taas ei.

Pelkästää tämä lause kertoo sen, ettet tiedä lapsiperheen arjen pyörittämisestä yhtään mitään.[/QUOTE]

Niinpä. Enemmänkin voisi verrata, että se on sama kuin mies töiden jälkeen sanoisi, että ei hän enää jaksa remontoida taloa. Ja tämä on hyvin ymmärrettävää.
 
"vieras"
[QUOTE="Sanna";27289300]Ei muuten ole sama asia. Hyvältä näyttäminen tietää pelkästään lisätöitä. Kännääminen taas ei.

Pelkästää tämä lause kertoo sen, ettet tiedä lapsiperheen arjen pyörittämisestä yhtään mitään.[/QUOTE]

Niin ja nouseeko mies sen kännäämisen jälkeen tekemään lapsille aamupuroa kuuden jälkeen???
 
LOLLERI
[QUOTE="Sanna";27289300]Ei muuten ole sama asia. Hyvältä näyttäminen tietää pelkästään lisätöitä. Kännääminen taas ei.

Pelkästää tämä lause kertoo sen, ettet tiedä lapsiperheen arjen pyörittämisestä yhtään mitään.[/QUOTE]


Joo en mäkään ymmärrä miten noita voi verrata.

Tämä ap laittaa nyt korkkarit vaan jalkaansa työpäivän jälkeen, meikkaa sen tunnin veskin peilin edessä (kauniisti huom.) ja kipsuttelee illan sitten huulen pielet ylöspäin ja illalla sekstailee täysillä eikä sillä samalla ankealla kaavalla jossa ei ole mitään yllätyksellistä.

Sitten voidaan jo alkaa vähän vertailemaankin.
 

Yhteistyössä