Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
On tämä naisena ja äitinä eläminen melkoisen kimuranttia. Jos olet "siideripissis" pitkine rakennekynsineen, minihameineen ja ripsienpidennyksineen, olet arveluttava potentiaalinen horoperse. Jos olet käytännöllinen, puhtauteen ja siisteyteen panostava "perusmamma", olet kaiken hauskuuden ja seksikkyyden elämästäsi kadottanut tylsimys, joka saa anusaagimien naurut niskaansa. Jos olet hillityn tyylikäs ja aistillinen joka tilanteessa, olet pinnallinen pingottaja.
 
On tämä naisena ja äitinä eläminen melkoisen kimuranttia. Jos olet "siideripissis" pitkine rakennekynsineen, minihameineen ja ripsienpidennyksineen, olet arveluttava potentiaalinen horoperse. Jos olet käytännöllinen, puhtauteen ja siisteyteen panostava "perusmamma", olet kaiken hauskuuden ja seksikkyyden elämästäsi kadottanut tylsimys, joka saa anusaagimien naurut niskaansa. Jos olet hillityn tyylikäs ja aistillinen joka tilanteessa, olet pinnallinen pingottaja.
Älä unohda lyhythiuksista naista, tuota minäkuvaltaan vääristynyttä telaketjufemakkoa naiseudenvastustajaa.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27282720]Jälleen mustavalkoisuutta. Joudun kerta toisensa jälkeen pettyä palstanaisten ajattelun tasoon. :)

Se, että kulkee "vain niin hemaisevana kuin itse tunnen", ei kyllä tasan tarkkaan kerro mitään itsevarmuudesta tai aikuisuudesta kun taas tunteista se ei kerro ainakaan mitään kovin vastaanottavaista. Kyseessähän on enemmän pelkkää muilta opittujen kulttuurimeemien kierrätystä maustettuna itsekkyydellä ("v*tut muista, tässä mä oon!"). Alkeellista ja usein rumaakin.[/QUOTE]

Jos on tarpeeksi itsevarma, niin olkoon vaikka mikä pöröpää jätesäkki päällä, niin miehet lakoo, et vaan oo vielä sellaseen ilmestykseen törmmänny. T: N 45 v. karvat harjaamatta varmaan viikot, mutta jotain muuta on kyllä harjattu. Eikä oo alkeellista, eikä rumaa........ Niin ja terveisiä mökiltä, saaresta, ei siel kyllä ole peiliäkään. (olo on pirun seksikäs, vähän kyllä krapulainenkin)
 
pukumies
Ihmetyttää nämä kommentit, joissa korostetaan sitä ettei tarvitse näyttää hyvältä miehiä varten. Tottakai omalla pukeutumisella ja meikillä halutaan näyttää hyvältä. Eikä tämä koske vain naisia, sillä ihan yhtälailla mies laittautuu näyttääkseen hyvältä naisia varten.

Hyvältä näyttäminen ei kuitenkaan ole sama kuin seuran hakeminen. Se on normaalia viestimistä itsestä ulospäin, aivan kuten vaikka kohteliaat käytöstavat. Kyllä voit unohtaa käytöstavat, mutta ne tuntuvat silti muista mukavilta. Sama asia laittautumisen kanssa. Voit kulkea jätesäkissä ja viljo-verkkareissa, mutta mielyttävämpää kanssaihmisille on jos et kuitenkaan niin tee.

Laittautumisella ei myöskään tarkoiteta seksuaalisuuden ylikorostamista. Ei täydessä tällingissä lähikaupassa asioiminen osoita hyvää makua. Mutta tästäpä ei olekaan kysymys. Jokainen itse henkilökohtaisesti vetää sen rajan, mikä on kauniiksi laittautumista ja mikä menee jo yli. Toisaalta myöskään täysi laittautumattomuus ei osoita mielestäni hyvää makua ihmiseltä.

On myös äärimmäisen feminististä ajattelua sanoa, että ”mä en halua näyttää hyvältä miehille”. Sama koskee taas asiaa toisinpäin. Kyllä miehetkin haluavat näyttää hyviltä naisia varten ja ei – se ei edelleenkään tarkoita seuranhakua. Ääriesimerkki on armeija, jossa miesten kesken edes kasarmilla ei ole mitään syytä näyttää hyvältä. Harvempi siellä hiuksiaan kampaa ja puolittain likaisissa vaatteissa kuljetaan. Annas olla kun lomille lähtö tulee eteen. Joka jätkä siistiytyy ja pistää tuoksua niskaan.

Se miksi ”tantat” pilkkaavat ”siideripissiksiä” juontaa juurensa samaan lähtökohtaan. Kyseiset tantat haluaisivat itsekin näyttää hyvältä ja kateus miesten huomiosta saa heidät hermostumaan. ”Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista” –sanonta pätee tässä erinomaisesti.
 
"vieras"
Minä olin kuulkaa nuorena siideripissis. Se johtui siitä, että minulla oli huono itsetunto ja olin kamalan epävarma. Join liikaa, harrastin liikaa yhdenillanjuttuja (kelpasi jollekin edes yhtenä iltana :( ) Onneksi tapasin mieheni! Olin menossa jo huimaa vauhtia alamäkeä nimittäin...

Nykyään en käytä alkoholia. Pelkään, että se alkaa maistua yhtä hyvin kuin nuorena. Pukeudun mielelläni peittävästi, koska en enää halua vieraiden ihmisten näkevän paljasta pintaani. Olen paljon tyytyväisempi elämääni näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27287739:
Niin että kun sulla on itsellä käynyt hyvä tuuri, niin onhan se vaikea ymmärtää ettei kaikilla muilla oo yhtä hyvä.. :kieh:
päinvastoin

kun itellä on käynyt nimenomaan tuuri ilman omaa ansioita niin sehän edesauttaa ymmärtämään miten ohuiden säikeiden varassa ihmiselo on
 
"mamma"
[QUOTE="vieras";27287644]Mä luulen, ettei näillä miehillä ole hajuakaan, paljonko esim. rakennekynsien laitto maksaa. Siihen kampaaja, ripsienpidennykset, kuntosalikortti, tyylikkäät vaatteet... Onko suomalainen mies valmis kustantamaan naiselleen tämän kaiken? Venäläiset miehet kuulemma maksavat mielellään, jotta naisensa näyttävät edustavilta.[/QUOTE]








Tähän yhtälöön kun lisätään suomen kallis ruoka, bensa ja asumiskulut, sekä matalahko palkkataso, tarviiko sitä ihmetellä, mikä suomalaisella naisella on prioriteetti nro 1? Mulla ainaki laskujen maksu ja ruokaa pitää riittää koko kuulle jääkaappiin. Ja mun mies meinaa saada sätkyt jo pelkästä kampaamo laskusta, joka on mulla n.150€. Kiitos, fiksu ja järkevä mieheni ;) Pitäiskö mun ilmoittaa lapsille, et tässä kuussa syödään vaan kaurapuuroo, et mamma voi näyttää sexyltä rakenne kynsineen ja kauneushoitola käynteineen? Kyl siinä vois meidän kahdella teinipojalla pikkusen leuat loksahtaa. Nuo kaks taaperoo ei vielä varmaan niin ymmärtäis :D
 
"Sanna"
En jaksanut lukea ensimmäistä sivua pidemmälle. Kuulostaa siltä, ettei ap:lla ole lapsia. Tai jos on, niin hän ei jaksa/viitsi ottaa heistä ja perheestään täysipainoisesti vastuuta.

Esitän ap:lle vastakysymyksen. Miksi suurin osa miehistä jatkaa lasten syntymän jälkeen entistä 'poikamieselämäänsä', mutta naiset eivät? Oikea vastaus ei ole se, että naiset eivät halua jatkaa. Valitettavasti elämän realiteetit pamahtavat konkreettisimmin päälle juuri naisille. Heillä ei ole vaihtoehtoa, ellei heillä satu olemaan rinnalla erittäin harvinainen miesyksilö, joka panostaa perheeseensä 100 prosenttisesti. Harvassa ovat ne miehet, jotka hoitavat tasan tai vähintään puolet kotitöistä, lastenhoidosta yms. perheeseen liittyvistä velvollisuuksista.

Kyllä minäkin kävisin shoppailemassa, harrastamassa ja tälläisin itseäni entiseen malliin, jos minulla olisi siihen yhtä paljon aikaa, rahaa ja energiaa. Valitettavasti mikään näistä ei enää päde lasten syntymän jälkeen. Kaikki näistä (itseeni kohdistuvana) on vähentynyt elämässäni radikaalisti. Leikkipuistoelämästä sinulla tuskin on hajuakaan, koska tuskin muuten odottaisit, että vaimosi kulkisi jatkuvasti korkkareissa ja huulipunat naamalla.

Kasva ap aikuiseksi. Ryhdistäydy hyvä mies (jos sinua sellaiseksi voi kutsua) ja ala ottamaan vastuuta perheesi hyvinvoinnista. Kyllä se vaimokin siitä piristyy, kunhan sinä alat hoitamaan osuutesi perheessä.
 
"vieras"
Ihmetyttää nämä kommentit, joissa korostetaan sitä ettei tarvitse näyttää hyvältä miehiä varten. Tottakai omalla pukeutumisella ja meikillä halutaan näyttää hyvältä. Eikä tämä koske vain naisia, sillä ihan yhtälailla mies laittautuu näyttääkseen hyvältä naisia varten.

Hyvältä näyttäminen ei kuitenkaan ole sama kuin seuran hakeminen. Se on normaalia viestimistä itsestä ulospäin, aivan kuten vaikka kohteliaat käytöstavat. Kyllä voit unohtaa käytöstavat, mutta ne tuntuvat silti muista mukavilta. Sama asia laittautumisen kanssa. Voit kulkea jätesäkissä ja viljo-verkkareissa, mutta mielyttävämpää kanssaihmisille on jos et kuitenkaan niin tee.

Laittautumisella ei myöskään tarkoiteta seksuaalisuuden ylikorostamista. Ei täydessä tällingissä lähikaupassa asioiminen osoita hyvää makua. Mutta tästäpä ei olekaan kysymys. Jokainen itse henkilökohtaisesti vetää sen rajan, mikä on kauniiksi laittautumista ja mikä menee jo yli. Toisaalta myöskään täysi laittautumattomuus ei osoita mielestäni hyvää makua ihmiseltä.

On myös äärimmäisen feminististä ajattelua sanoa, että ”mä en halua näyttää hyvältä miehille”. Sama koskee taas asiaa toisinpäin. Kyllä miehetkin haluavat näyttää hyviltä naisia varten ja ei – se ei edelleenkään tarkoita seuranhakua. Ääriesimerkki on armeija, jossa miesten kesken edes kasarmilla ei ole mitään syytä näyttää hyvältä. Harvempi siellä hiuksiaan kampaa ja puolittain likaisissa vaatteissa kuljetaan. Annas olla kun lomille lähtö tulee eteen. Joka jätkä siistiytyy ja pistää tuoksua niskaan.

Se miksi ”tantat” pilkkaavat ”siideripissiksiä” juontaa juurensa samaan lähtökohtaan. Kyseiset tantat haluaisivat itsekin näyttää hyvältä ja kateus miesten huomiosta saa heidät hermostumaan. ”Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista” –sanonta pätee tässä erinomaisesti.
Mutta kun kyse onkin siitä, että siihen "tanttauteen" riittää ap:n ja vastaavien ruikuttajien mielestä se, että menee naama saunapuhtaana, lyhyissä kynsissä, matalissa kengissä, tukka ponnarilla, farkkuihin ja puseroon pukeutuneena jonnekin. Omitusta, että jonkun sukkanauha-korkokenkä-tekotukka-tekokynsi-fetisismin (jee, suoraan 80-luvun kuvastosta) pitäisi olla määrittelevä tekijä naisten pukeutumisesta. Suurin osa tykkää, että ihmiset näyttävät freesiltä ja luonnolliselta.
 
Juuri näin!
[QUOTE="Sanna";27288087]En jaksanut lukea ensimmäistä sivua pidemmälle. Kuulostaa siltä, ettei ap:lla ole lapsia. Tai jos on, niin hän ei jaksa/viitsi ottaa heistä ja perheestään täysipainoisesti vastuuta.

Esitän ap:lle vastakysymyksen. Miksi suurin osa miehistä jatkaa lasten syntymän jälkeen entistä 'poikamieselämäänsä', mutta naiset eivät? Oikea vastaus ei ole se, että naiset eivät halua jatkaa. Valitettavasti elämän realiteetit pamahtavat konkreettisimmin päälle juuri naisille. Heillä ei ole vaihtoehtoa, ellei heillä satu olemaan rinnalla erittäin harvinainen miesyksilö, joka panostaa perheeseensä 100 prosenttisesti. Harvassa ovat ne miehet, jotka hoitavat tasan tai vähintään puolet kotitöistä, lastenhoidosta yms. perheeseen liittyvistä velvollisuuksista.

Kyllä minäkin kävisin shoppailemassa, harrastamassa ja tälläisin itseäni entiseen malliin, jos minulla olisi siihen yhtä paljon aikaa, rahaa ja energiaa. Valitettavasti mikään näistä ei enää päde lasten syntymän jälkeen. Kaikki näistä (itseeni kohdistuvana) on vähentynyt elämässäni radikaalisti. Leikkipuistoelämästä sinulla tuskin on hajuakaan, koska tuskin muuten odottaisit, että vaimosi kulkisi jatkuvasti korkkareissa ja huulipunat naamalla.

Kasva ap aikuiseksi. Ryhdistäydy hyvä mies (jos sinua sellaiseksi voi kutsua) ja ala ottamaan vastuuta perheesi hyvinvoinnista. Kyllä se vaimokin siitä piristyy, kunhan sinä alat hoitamaan osuutesi perheessä.[/QUOTE]


Tää on NIIN totta! Älkää ruikuttako lapselliset miehet, vaan olkaa aikuisia MIEHIÄ. Katotaan sitte uusiks. Se on niin helkatin helppo näillä "miehillä" luistella siitä vastuusta, kun sen naisen on se vastuu pakko ottaa niistä lapsista ja kodista, siinä ei kysellä haluaisitko, vaan on pakko, vaikka ois kuin hemmetin rankkaa ja valvomista yöt läpeensä. Kyllä pikkusen alkaa naista syömään, jos ukko mennä viheltelee entiseen malliin, eikä auta koskaan! Pyykit käy kotona sentään pesettämässä ja syömässä. Yhdestä tämmösestä sankarista oon eronnut, koska mulle riittää, että olen äiti lapsilleni, en jaksa olla sitä aikuiselle miehelle.
Nyt mulla on kunnollinen mies, onneksi..Hänestä kiitollinen!
 
"Sanna"
[QUOTE="Vieras";27282469]Juuh mä niiin tiedän mitä sä tarkotat!!! Mä olen naimisissa sunlaises pässin kanssa. Hyvältä pitäis näyttää vaikka on valvonut 2 yötä ja päivää sairaan lapsen kanssa kun sulla on työjuttuja ja kun mun pitäis laittautua niin sitten kauhistellaan että "paljonko makso!?!" Tai "ostit taaaaas paidan".

Siivoan, pesen pyykit, pesen vessat, viemärit, tiskit, teen ruuat ja hoidan lasten asiat ja palaverit koululla ja leivon mokkakakkuja myyjäisiin. Illalla koko päivän hiljaisuuden jälkeen saat suusi auki kun niin tekis mieli. Painostat minun pienituloisuudella.

Sitten käyt viikonloppuna kattelemassa niitä pissiksiä baarissa ja mietit tällasta pas**a.[/QUOTE]

Tässähän joku olikin jo kuvaillut tilannettaan aika osuvasti. Kolahtiko ap?
 
"vieras"
Oletteko koskaan kiinnittäneet huomiota siihen, miten miehet pukeutuvat ennen ja jälkeen isyyden? Kiinnostaako ketään?
Kyllä. Jos alkaa pukeutumaan kuin Tauski ja värjäämään hiuksiaan, niin onneksi olkoon. Olet onnistunut hommaamaan ap:n kaltaisen "nuorekkaan ja tyylikkään" miehen ja kohta sinun täytyy laitattaa itsellesi tekokynnet ja tissit tai olet tantta.
 
ex-pissis
tunnistan ilmiön. Mutta pari kommenttia. Seksi on hyvää parisuhteessa, orkut hoidetaan kun lapset nukkuu, kapakkaan lähden, mutta vähän myöhemmin kun vauva kasvaa. Sitten pitäisi tehdä muutakin, kuten katsoa paljon lefoja ja lukea kirjoja kun ehtii lapsenhoidon myötä Sitten kun ei saa "pettää" miestä, niin jaksaako sitä kauheesti hengata siellä kapakoissa?
 
"jjjj"
On tämä naisena ja äitinä eläminen melkoisen kimuranttia. Jos olet "siideripissis" pitkine rakennekynsineen, minihameineen ja ripsienpidennyksineen, olet arveluttava potentiaalinen horoperse. Jos olet käytännöllinen, puhtauteen ja siisteyteen panostava "perusmamma", olet kaiken hauskuuden ja seksikkyyden elämästäsi kadottanut tylsimys, joka saa anusaagimien naurut niskaansa. Jos olet hillityn tyylikäs ja aistillinen joka tilanteessa, olet pinnallinen pingottaja.
Näinhän se menee. :D Mä en ole enää vuosiin pohtinut, että minkälaisen kuvan annan ulkonäölläni joillekin pikkusieluisille ihmisille. Jos joku ei halua tutustua muhun sen takia, että laitan minihameen päälle perhekerhoon niin ei se mua haittaa. En mäkään halua ystäväpiiriini mitään happamia kyräilijöitä vaan avarakatseisia ihmisiä.
 
korenet
Vastauksia on tullut sivutolkulla siitä miksi suomalainen nainen ei muka voi olla naisellinen. Paino nimenomaan sanalla "muka". Kysehän ei ole todellisuudessa siitä, että pitää tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, siivota ja vahtia lapsia. Kyse ei myöskään ole siitä, että raha ei riitä kauniilta näyttämiseeen.

Miksi moinen väite, mihin sen perustan?

Kysehän oli suomalaisista naisista. Hakekaa vertailukohta silloin Suomen rajojen ulkopuolelta. Ei Virossa, Latviassa tai Venäjällä ainakaan rahaa ole enempää. Leipä on siellä halvempi, mutta yleinen elintaso on alhaisempi. Meillä täällä Suomessa de fakto on enemmän rahaa itsestään huolenpitämiseen.

No miten ne kotityöt ja lapset sitten? Väittääkö joku vakavalla naamalla esimerkiksi virolaisten tai venäläisten miesten olevan enemmän mukana kotitöiden hoitamisessa? Kyllä tässäkin kulttuuri on päinvastainen. Näissä maissa miehellä on enemmän macho-asenne ja tasa-arvo ei kyllä valitettavasti ole Suomen tasolla. Nainen hoitaa siellä siis suhteellisesti enemmän kodinhoidosta, kuin meillä.

Summa summarum: suomalaisella naisella on mitä todennäköisemmin vähemmän kotivelvoitteita kuin virolaisella tai venäläisellä maanaisellaan. Suomalaisella naisella on parempi elintaso ja enemmän varallisuutta käytettävissään, molempien maiden hintatasot huomioiden.

Jos joku pystyy nämä väitteeni kumoamaan, olen enemmän kuin pelkkänä korvana. Minun väitteeni on se, että kyse on kulttuurista. Tasa-arvo on meillä käsitetty niin, että naisellisuus on pahasta ja tasa-arvon nimissä on vain hyvä mitä lähempänä ollaan miehiä olemukseltaan ja pukeutumiseltaan.
 
"hmmm"
Mitä sä meitä tuulipukumammoja enää täällä viihdytät? Lähde sinne Tallinnaan hakemaan itsellesi unelmavaimoa. En usko että kukaan täällä jää kaipaamaan (ei edes se kuviteltu vaimosi).
 
"hmmm"
Ja siis Anu saagim-Ratian poika tosiaan asuu/on asunut Anun äidin luona ja Anulla taas on rikas ex-mies ja varakas nykyinen mies. Pikkaisen eri kuvio kuin vaikka ihan tavallisen duunariperheen 2 lapsen äidillä.
 
"vieras"
Vastauksia on tullut sivutolkulla siitä miksi suomalainen nainen ei muka voi olla naisellinen. Paino nimenomaan sanalla "muka". Kysehän ei ole todellisuudessa siitä, että pitää tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, siivota ja vahtia lapsia. Kyse ei myöskään ole siitä, että raha ei riitä kauniilta näyttämiseeen.

Miksi moinen väite, mihin sen perustan?

Kysehän oli suomalaisista naisista. Hakekaa vertailukohta silloin Suomen rajojen ulkopuolelta. Ei Virossa, Latviassa tai Venäjällä ainakaan rahaa ole enempää. Leipä on siellä halvempi, mutta yleinen elintaso on alhaisempi. Meillä täällä Suomessa de fakto on enemmän rahaa itsestään huolenpitämiseen.

No miten ne kotityöt ja lapset sitten? Väittääkö joku vakavalla naamalla esimerkiksi virolaisten tai venäläisten miesten olevan enemmän mukana kotitöiden hoitamisessa? Kyllä tässäkin kulttuuri on päinvastainen. Näissä maissa miehellä on enemmän macho-asenne ja tasa-arvo ei kyllä valitettavasti ole Suomen tasolla. Nainen hoitaa siellä siis suhteellisesti enemmän kodinhoidosta, kuin meillä.

Summa summarum: suomalaisella naisella on mitä todennäköisemmin vähemmän kotivelvoitteita kuin virolaisella tai venäläisellä maanaisellaan. Suomalaisella naisella on parempi elintaso ja enemmän varallisuutta käytettävissään, molempien maiden hintatasot huomioiden.

Jos joku pystyy nämä väitteeni kumoamaan, olen enemmän kuin pelkkänä korvana. Minun väitteeni on se, että kyse on kulttuurista. Tasa-arvo on meillä käsitetty niin, että naisellisuus on pahasta ja tasa-arvon nimissä on vain hyvä mitä lähempänä ollaan miehiä olemukseltaan ja pukeutumiseltaan.
Sullehan on jo monta kertaa sanottu, että venäjällä/virossa mummot hoitavat lapset. Anu Saagimin lapsi asui isoäitinsä luona ainakin jossain vaiheessa, kun rouva liehui hoitamassa itseään. Tämäkö olisi susta hyvä malli tännekin?

Tiedätkö, paljonko kauneudenhoito Suomessa maksaa? Moniko mies yhtään vastaanlaittamatta maksaisi rouvansa kauneudenhoitokulut, eikä valittaisi parinsadan kampaamokäynneistä? Venäläiset miehet tekevät näin, sunko mielestä suomalaistenkin pitäisi?

Vaan antaa olla. Ethän sä vastaa kuitenkaan.
 
"Sanna"
Vastauksia on tullut sivutolkulla siitä miksi suomalainen nainen ei muka voi olla naisellinen. Paino nimenomaan sanalla "muka". Kysehän ei ole todellisuudessa siitä, että pitää tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, siivota ja vahtia lapsia. Kyse ei myöskään ole siitä, että raha ei riitä kauniilta näyttämiseeen.

Miksi moinen väite, mihin sen perustan?

Kysehän oli suomalaisista naisista. Hakekaa vertailukohta silloin Suomen rajojen ulkopuolelta. Ei Virossa, Latviassa tai Venäjällä ainakaan rahaa ole enempää. Leipä on siellä halvempi, mutta yleinen elintaso on alhaisempi. Meillä täällä Suomessa de fakto on enemmän rahaa itsestään huolenpitämiseen.

No miten ne kotityöt ja lapset sitten? Väittääkö joku vakavalla naamalla esimerkiksi virolaisten tai venäläisten miesten olevan enemmän mukana kotitöiden hoitamisessa? Kyllä tässäkin kulttuuri on päinvastainen. Näissä maissa miehellä on enemmän macho-asenne ja tasa-arvo ei kyllä valitettavasti ole Suomen tasolla. Nainen hoitaa siellä siis suhteellisesti enemmän kodinhoidosta, kuin meillä.

Summa summarum: suomalaisella naisella on mitä todennäköisemmin vähemmän kotivelvoitteita kuin virolaisella tai venäläisellä maanaisellaan. Suomalaisella naisella on parempi elintaso ja enemmän varallisuutta käytettävissään, molempien maiden hintatasot huomioiden.

Jos joku pystyy nämä väitteeni kumoamaan, olen enemmän kuin pelkkänä korvana. Minun väitteeni on se, että kyse on kulttuurista. Tasa-arvo on meillä käsitetty niin, että naisellisuus on pahasta ja tasa-arvon nimissä on vain hyvä mitä lähempänä ollaan miehiä olemukseltaan ja pukeutumiseltaan.
Ne pyntätyt ulkomaalaiset naiset eivät käy töissä ja miehet elättävät heitä. Kyllä siinä silloin on aikaa hoitaa lapsia ja varaa tällätä itseään.
 

Yhteistyössä