Heippa vaan pitkästä aikaa kaikille! :flower:
Sekä onnea ja tervetuloa uusille :flower: sekä onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista! :heart:
Finla Toivon kovasti että siellä pikkuinen mukana kelluu :heart:
Ruby Toivottavasti saatte miehen kanssa asiat sovituksi :hug:
Vitamiineista vielä että mulle neuvola täti sanoi että voin yödä samoja esikoisen kanssa, samasta purkista. Se kuulemma riittää tällä hetkellä.
Repäisykipuja täälläkin on esiintynyt kun vaihtaa asentoa kyljeltä toiselle, taikka jos liian nopeaa nousee makuulta ylös.
Migreeniä mulla ei onneksi ole vielä esiintynyt tässä raskaudessa (koputtaa puuta), mutta esikoiseta mulla oli kerran loppuvaiheilla ja se oli ihan hirveää!! :|
Meillä
eka neuvola oli esikoisesta 9+3 ja nyt tästä toisesta 9+0. Mies ei ole neuvolakäynneillä ollut mukana, koska on aina töissä niihin aikoihin. Mutta ultriin on jokaiseen osallistunut :heart:
Mulla tosiaan oli tuo varhaisultra 25.9. ja silloin oli omien laskujen mukaan 8+3 ja ultran mukaan 7+3. joten viikolla heitäisi, mutta odottelen tuohon
np-ultraan joka on jo parin viikon päästä 23.10 :heart: Katsotaan siellä sitten mikä se laskettu aika on ja muutellaan silloin sitten
Facebook ryhmään voin liittyä kun se tosiaan on salainen. En halua että muut facekaverit tietävät raskaudesta, enkä ainakaan vielä. Enkä edes halua kaikkien siellä olevien kavereiden välttämättä tietävän vielä pitkiin aikoihin.
Esikoisesta jouduin ylipainon takia
sokerirasitukseen noin rv 14-15 ja koska tunnin päästä otettava arvo oli hieman koholla jouduin uudestaan rasitukseen n. rv23+. Se sitten onneksi oli normi tulos. No nyt tästä toisesta, jouduin siksi kun esikoisestakin olin. Olin tuossa viime tiistaina 3.10. Kyllä teki pahaa juoda se litku, aina yhtä ällöttävää.. :x Hyi Yök!! Melkein oksensin, mutta sain kuin sainkin pidettyä sen sisälläni... etten ihan heti joudun uusiks, ku menis muuten plörinäks tuo testaus... Ja kappas vaan... Mulla oli tunnin ja kahden tunnin päästä olevat arvot hieman koholla.... :attn: Ja nyt sitten joudun joka toinen päivä 4-5/krt päivässä pisteleen itteäni.. :| Onhan se hyvä että seuraillaan ja jne mutta siltin.. Sit tarvii miettii että missä on silloin kun on syönyt ja kun tarttis pistellä.. Ettei sen takia kiinni jää. Ja kaikki kotimittauksen on ollut tähän asti hyvinkin paljon alle rajojen. Ei mun tee tällä hetkellä edes mieli mitää makeaa, ei perunaa eikä leipää, niin ei niitä tule edes syötyä niin ei kai ne mihinkään huimiin lukemiin silloin nouse..
Mielialoista olen aamusin TODELLA PAHALLA tuulella :'( ja miehelle tulee sanottua tosi pahastikin välillä :x :ashamed: Aina olen kyllä anteeksi saanut :kiss: :heart: mutta itseäni kovin se harmittaa
Menis vaan pian ohi.. Ei mulla esikoisesta tällästä ollut, mä vaan itkin silloin
(.) Omaa napaa vielä vähäsen. Näyttäis siltä että paha olo on taltutettu. Jei! =) Rinnat aristavat edelleen ja väsymystä on.
Meillä on esikoisella ollut nyt jo viisi päivää ja yötä tutitonta aikaa. Ei enää niitä kaipaa! Jes =) Harmiksi nyt sitten samaan syssyyn vesirokko tuloillaan. :/ Hyvä on että tulee nyt eikä sitten kun pikkuinen syntyy, mutta itseä niin kovin harmittaa että kaikki "ikävät" samaan aikaan..
Mutta reipas tyttö on ollut, ei ole tuttia pyydellyt sekä rakkulat eivät (vielä ainakaan) liiemmin kutia
Sainpas tässä tietää lauantaina että toukokuussa syntyy mulle uusi serkku
:heart: Ihanaa voidaan olla kilpasillaan olla että kumpi synnyttää ensin minä vai tuo tulevan serkun äityli
Tulipas pitkä kirjoitelma, mutta taitaa hetki mennä ennen kuin taas "kerkiää" kirjoitella. Kännykällä käyn kyllä lueskelemassa kaikki mutta kirjoittaminen sillä on hankalaa.
Janlind & Tiltu-Ilmari 10+3 :heart: