No mulla ei ole ainakaan ollut mitään ongelmia jaksamisessa, vaikka ikää ekan lapsen syntyessä 33-v. Ihmisestä vissiin riippuuMulla oli 23-vuotiaana 3 lasta, ihan vaan siks kun halusin. Ja silloin jaksoi paremmin eikä heti yhden yön valvomisen jälkeen näyttänyt niin kamalalta kuin nykyään.
Äitiyslomia tuskin pitänyt.Menee nyt kyllä vähän ohi koko aloituksen pointin, mutta mitenköhän tämä neitonen on ehtinyt tosiaan lukea itsensä yo-merkonomiksi ja pyöräyttää lapsosetkin, sekä ilmeisesti viettää jonkinlaiset äitiyslomatkin tuohon ikään mennessä?
Eikö yo-merkononi ole yleensä suorittanut kaksoistutkinnon? Jos vanhimman lapsen on saanut 19-vuotiaana, niin hyvinhän sitä on ehtinyt opiskella kaksoistutkinnon ennen sitä tai viimeiset rippeet vauva-aikana Kaksoistutkinnon suorittaminen kestää yleensä sen 3-4 vuotta eli ei juuri kauemmin kuin pelkkä lukio.Menee nyt kyllä vähän ohi koko aloituksen pointin, mutta mitenköhän tämä neitonen on ehtinyt tosiaan lukea itsensä yo-merkonomiksi ja pyöräyttää lapsosetkin, sekä ilmeisesti viettää jonkinlaiset äitiyslomatkin tuohon ikään mennessä?
No mitä merkitystä sillä on, jos en nyt kokenut ongelmia?Jaksoit hyvin, mutta ehkä olisit jaksanut vielä paremmin.
toki riippuu ihmisestä ja yleiskunnosta noin muutenkin. varmasti jotkut voivat olla paremmassa kuosissa 30v ku 20v
Ja kauppaan hän jääkin...Vanhin 4v sitten 2v ja nuorimmainen on 6kk vanha. Ei ole millään lailla uskovainen ihminen.On opiskellut yo-merkonomiksi ja on kaupassa töissä.Miksi tehdä noin nuorena noin paljon lapsia?
No mitäs järkeä tuossa nyt sitten on?Minä vielä oudompi eli kun olin 24 , minulla oli neljäs lapsi tulossa.
Ja nyt kun olen 46 , minulla on 8 (9) lasta.
Ap:lle kovasti pähkäiltävää moisessa?
Olen toki ja aina kun en ole lapsia halunnut, olen ehkäissyt.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27257434:No mitäs järkeä tuossa nyt sitten on?
Oletko kuullut ehkäisystä?
Kaupassakin tarvitaan niitä työntekijöitä. Kaikki vaan eivät voi olla lääkäreitä, lakimiehiä tai toimitusjohtajia.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27257409:Ja kauppaan hän jääkin...
Merkonomithan ovat kaupanalan ihmisiä, joten missäs ajattelit heidän pääsääntöisesti työskentelevän? Ei kaupassa työskentely aina tarkoita lähikaupan kassalla istuskelua ja puuropakettien lastaamista hyllyyn, vaikka eipä siinäkään mitään pahaa ole..Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27257409:Ja kauppaan hän jääkin...
Kyllähän minä sen tiedän mutta joskus tuntuu siltä että todella monet ei sitä tiedä!Olen toki ja aina kun en ole lapsia halunnut, olen ehkäissyt.
Silloin taas, kun olemme toivoneet lisää lapsia, olemme pidättäytyneet ehkäisystä.
Tiesitkö, ettei lapsia saa, jos ehkäisee?