Yhdellä 23v tuttavalla on jo 3 lasta.

• Viestiketjun aloittaja kauhistus
  • Ensimmäinen viesti
kauhistus
Vanhin 4v sitten 2v ja nuorimmainen on 6kk vanha. Ei ole millään lailla uskovainen ihminen.On opiskellut yo-merkonomiksi ja on kaupassa töissä.Miksi tehdä noin nuorena noin paljon lapsia?

Mä oon 23v, mulla on kolme lasta. 6v, 5v, ja 1v.
Ja juu, mä halusin nuorena lapsiluvun täyteen, jaksan sit olla isovanhempikin joskus ja kerkiän nauttia eläkepäivistä.
:D
Hassu aloitus.

Mut arvaas, mä tunnen äidin joka on 45v ja sillä on neljä lasta! Ajattele. Hassua.

"voi elämä"
Hui, kauhistellaan nyt joukolla. Ja mulla oli alle 30v kaikki lapset tehty. On se hirveää. Kuinka joku jaksaa aikuisten oiekasti kauhistella toisten valintoja?

Oletko sitä mieltä ap, että hänen tulisi elää niinkuin sinä haluat?

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27256970:
Mä oon 23v, mulla on kolme lasta. 6v, 5v, ja 1v.
Ja juu, mä halusin nuorena lapsiluvun täyteen, jaksan sit olla isovanhempikin joskus ja kerkiän nauttia eläkepäivistä.
Hassu aloitus.

Mut arvaas, mä tunnen äidin joka on 45v ja sillä on neljä lasta! Ajattele. Hassua.
Minä vielä oudompi eli kun olin 24 , minulla oli neljäs lapsi tulossa.
Ja nyt kun olen 46 , minulla on 8 (9) lasta.
Ap:lle kovasti pähkäiltävää moisessa?

Mitäs kauhisteltavaa tuossa? Minusta hieno saavutus että on tuossa iässä kerennyt jo opiskella ammatin, saada työpaikan ja kolme lasta. Itsestäni ei olisi moiseen ollut.

Ja kysymykseen miksi: ehkä siksi että haluaa lapsia ja vielä nuorena. Ehkä haluaa suurperheen tai sitten tykkää että nämä riittää, melkoisesti hänellä silloin jää vielä vuosia aikaa käydä työssä, ehkä opiskella tai vaihtaa alaa jos siltä tuntuu ja elää "vapaampaa" arkea kun lapset tuosta kasvavat.

Miten hänen sinun mielestäsi olisi pitänyt toimia, tai miten itse olet toiminut?

mjaah
miksi ei? häh? en ymmärrä.

enemmän ihmettelisin että miksi ihmiset alkaa tekemään lapsia vasta 30+. ei mitään järkeä.

eiks se oo vain hyvä kun on nuori äiti. jopa sitten myöhemmin elämässä kuilu on pienempi ja usein huomannut että näillä on paljon vahvempi äitä-lapsi suhde myös aikuisena

tullut nuorena äidiksi
Vanhin 4v sitten 2v ja nuorimmainen on 6kk vanha. Ei ole millään lailla uskovainen ihminen.On opiskellut yo-merkonomiksi ja on kaupassa töissä.Miksi tehdä noin nuorena noin paljon lapsia?
Minä olen muutaman vuoden vanhempi ja minulla on myös kolme lasta.Sitten kun olemme miehen kanssa alle viisikymppisiä niin lapset ovat kaikki jo aikuisia ja talovelkakin on maksettu kun esikoinen täyttää 15. :) Kukin tyylillään ja tämä sopii meille. :)

"juups"
Mulla on ystävä, joka on 24v, ja heillä on 5 lasta, ekan on saanut 15v. Ei koulutusta, ei töitä, ei myöskään mitään lestoja. Mutta en ole koskaan kyseenalaistanut heidän valintaansa, he tekevät näin, minä toisin. Ihania ihmisiä silti, ja perhe selkeästi tärkein, hyvin hoidetut lapset.

miksi ei? häh? en ymmärrä.

enemmän ihmettelisin että miksi ihmiset alkaa tekemään lapsia vasta 30+. ei mitään järkeä.

eiks se oo vain hyvä kun on nuori äiti. jopa sitten myöhemmin elämässä kuilu on pienempi ja usein huomannut että näillä on paljon vahvempi äitä-lapsi suhde myös aikuisena
Ehkä siinä on järkeä sille ihmiselle joka on halunnut ne lapset vähän myöhemmin?

Kiva jos lapsia nuorena haluava saa ne nuorena, samoin jos toinen haluaa myöhemmin niin hienoa jos onnistuu niin. Ei kai näissä ole yhtä oikeaa ratkaisua?

Yhteistyössä