kauhistus
Vanhin 4v sitten 2v ja nuorimmainen on 6kk vanha. Ei ole millään lailla uskovainen ihminen.On opiskellut yo-merkonomiksi ja on kaupassa töissä.Miksi tehdä noin nuorena noin paljon lapsia?
Villi veikkaus: Olisiko siksi että haluaa paljon lapsia noin nuorena?Vanhin 4v sitten 2v ja nuorimmainen on 6kk vanha. Ei ole millään lailla uskovainen ihminen.On opiskellut yo-merkonomiksi ja on kaupassa töissä.Miksi tehdä noin nuorena noin paljon lapsia?
Kuin myös. Näin yli 30v äitinä sen vasta tajuaa miten huima ero omassa jaksamisessa onkaanMulla oli 23-vuotiaana 3 lasta, ihan vaan siks kun halusin. Ja silloin jaksoi paremmin eikä heti yhden yön valvomisen jälkeen näyttänyt niin kamalalta kuin nykyään.
Minä vielä oudompi eli kun olin 24 , minulla oli neljäs lapsi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27256970:Mä oon 23v, mulla on kolme lasta. 6v, 5v, ja 1v.
Ja juu, mä halusin nuorena lapsiluvun täyteen, jaksan sit olla isovanhempikin joskus ja kerkiän nauttia eläkepäivistä.
Hassu aloitus.
Mut arvaas, mä tunnen äidin joka on 45v ja sillä on neljä lasta! Ajattele. Hassua.
Ohhoh, tätä voidaan nyt porukalla kauhistella! Taidan ihan miehellekkin kertoa.Minä vielä oudompi eli kun olin 24 , minulla oli neljäs lapsi tulossa.
Ja nyt kun olen 46 , minulla on 8 (9) lasta.
Ap:lle kovasti pähkäiltävää moisessa?
Minä olen muutaman vuoden vanhempi ja minulla on myös kolme lasta.Sitten kun olemme miehen kanssa alle viisikymppisiä niin lapset ovat kaikki jo aikuisia ja talovelkakin on maksettu kun esikoinen täyttää 15. Kukin tyylillään ja tämä sopii meille.Vanhin 4v sitten 2v ja nuorimmainen on 6kk vanha. Ei ole millään lailla uskovainen ihminen.On opiskellut yo-merkonomiksi ja on kaupassa töissä.Miksi tehdä noin nuorena noin paljon lapsia?
Ehkä siinä on järkeä sille ihmiselle joka on halunnut ne lapset vähän myöhemmin?miksi ei? häh? en ymmärrä.
enemmän ihmettelisin että miksi ihmiset alkaa tekemään lapsia vasta 30+. ei mitään järkeä.
eiks se oo vain hyvä kun on nuori äiti. jopa sitten myöhemmin elämässä kuilu on pienempi ja usein huomannut että näillä on paljon vahvempi äitä-lapsi suhde myös aikuisena