Mitä te mua kiittelette omasta elämäntilanteestanne. En minä niitä lähiökakaroita kiusaajiksi kasvata. Tai viinaa niiden isien ja äitin kurkkuihin kaada.
No on mullakin perhe.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254665:Mä puhuin epänormaaleista perheistä, en ihmisistä....Jotain vikaahan sitä pitää olla, jos väkisin haluaa muttaa lähiöön.
Joo. Näin se on. Tedäthän, että olet itsekin palstalainen.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254480:Mä myönnän, olen aina ollut sitä mieltä että vuokralähiöissä muhii epäsosiaalinen sakka. Ei kukaan normiperhe suostu muuttamaan betonihelvettiin toimeentulotukiperheiden joukkoon.
Tänään lapsenikin joutui törmäämään tähän ilmiöön nimeltä kiusaavat lähiökakarat. Varmaan pitäisi sääliä niitä kakaroita jotka oireilee vanhempien päihdeongelmien vuoksi. Mutta niin lapsi rakas en ole koskaan ollut. Hieno uusi sukupolvi kasvaa lähiöiden harmaassa betoniviidakossa. Miten musta tuntuu, vastaavanlaisia helmiä löytyy palstalaisten kotoa?!
No on mullakin perhe.
En ole lähiömamma :saint:Joo. Näin se on. Tedäthän, että olet itsekin palstalainen.
joidenkin on vaan otettava asunto sieltä mistä saaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254665:Mä puhuin epänormaaleista perheistä, en ihmisistä....Jotain vikaahan sitä pitää olla, jos väkisin haluaa muttaa lähiöön.
Voi kuule mun kakarat on kaikkea muuta kun täydellisiä, mutta olen yrittänyt opettaa heille että ketään ei haukuta ja toisia ei kiusata.joidenkin on vaan otettava asunto sieltä mistä saa
ja btw sun kakarat on vissiin täydellisiä?
Aha. Eli eipä täs ketjus ollukkaa näköjään tarkootus tosissaan keskustella asiasta, kunhan vain haluat irvistellä. Vaikutat lähiön kasvattilta tämän ketjun viestien perusteella...Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254628:No koko pohjanmaa on yhtä lähiöön verrattavaa aluetta.
Ole hyvä. Kiva, että sait paremman olon ja sait purkaa pahaa mieltäsi aiheuttamalla sitä toisille. Muistathan myös tarkistaa siellä kotona, että kuulutko sinä niihin, jotka kiusaa ja haukkuu muitaAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254729:Kiitos kaikille, sain purkaa vittuuntumiseni yhden vuokralähiön epäsosiaalisesta lapsiaineksesta. Ei kannata ottaa niin vakavasti. Mutta kannattaa kuitenkin seurata niitä omia lapsiaan. Kuuluvatko he siihen jengiin joka kylillä kiusaa ja haukkuu muita.
Mä olen adhd-lähiöstä, valitettavasti se antaa oman sävyn kilelliseen ulosantiini :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Järkkyä;27254722:Mistähän lähiöstä niin sinä kuin aloittaja olette lähtöisin, kun ette yksinkertaisimpia yhdyssanoja osaa kirjoittaa.
ei kannattas yleistää siisAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254734:Voi kuule mun kakarat on kaikkea muuta kun täydellisiä, mutta olen yrittänyt opettaa heille että ketään ei haukuta ja toisia ei kiusata.
Miks purat sitä vitutusta meihin jotka ei sun ongelmille mitää voi?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254729:Kiitos kaikille, sain purkaa vittuuntumiseni yhden vuokralähiön epäsosiaalisesta lapsiaineksesta. Ei kannata ottaa niin vakavasti. Mutta kannattaa kuitenkin seurata niitä omia lapsiaan. Kuuluvatko he siihen jengiin joka kylillä kiusaa ja haukkuu muita.
Osaatko itse olla kiusaamatta ja haukkumatta?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254734:Voi kuule mun kakarat on kaikkea muuta kun täydellisiä, mutta olen yrittänyt opettaa heille että ketään ei haukuta ja toisia ei kiusata.
Menikö pointti ohi silmiesi, vai onko vaikeaa lukea rivien välistä? Mua tympii ne vanhemmat jotka kasvattaa lapsistaan kiusaajia. Ja ylläri-pylläri epäsosiaalisista oloista niitä mukuloita nousee kun sieniä sateella.Ole hyvä. Kiva, että sait paremman olon ja sait purkaa pahaa mieltäsi aiheuttamalla sitä toisille. Muistathan myös tarkistaa siellä kotona, että kuulutko sinä niihin, jotka kiusaa ja haukkuu muita
Mikä sun asuinpaikan halveksunta????Miks purat sitä vitutusta meihin jotka ei sun ongelmille mitää voi?
Mua rupes tosissaan vituttamaan tuo mun asuinpaikan halveksunta. Ja ei, mun lapseni ei kulje kylillä koska se ei oo kolmasluokkalaasen paikka siellä nuohota iltaasin. Eikä oo haukkumas ja kiusaamas muita, on liian kiltti luonne siihen.
Kärjistetysti juuri näistä lähiöistä on kyse.Eli tässä valossa tajuan ap:n ajatuksen siitä, että jos olet vanhempi ja asut lapsesi/lastesi kanssa narkkien, huorien, päihdeongelmaisten, linnakundien ja huumediilerien kanssa samassa rapussa vapaaehtoisesti, on sinussa kyllä jotakin vikaa.