Ihanaa lauantaihuomenta kaikille :kiss:
Onpas ihanaa kun on vapaata, eikä kaiken lisäksi mitään erityisen aikataulutettua tänä viikonloppuna
aikas raskaan työviikon jälkeen tuntuu niin hyvältä. Kuntosalille aion itseni raahata vaikka puoliväkisin, jotta saisin taas liikkumisen rutiinista kunnolla kiinni. Huomenna suunnitelmissa seurakunnan tilaisuus, mutta se ei ole mikään pakkomeno vaan hengellinen levähdyspaikka, jossa saa taas voimaantua
Tervetuloa
paulanna. Kiva kun tänne on tullut itselleni uusia immeisiä, minulla kun ei niin pitkää taustaa ole tuolta 40+ -puolelta (tai mistään muustakaan pinosta) niin ei ole vielä kertynyt kovin vanhoja tuttuja. Mielenkiintoista saada uusia tuoreita näkökulmia
Hyviä on kyllä "vanhojenkin" näkökulmat
mur-mur kirjoitit mm:
Silloin kun olemme ihokkain, tunne on yleensä hyvä ja siitä saa paljon voimaa arjen koitoksiin:heart:..ei pidä siis väheksyä sexin voimaa.
- - -
Olen huomanut, että suht säännöllinen sexi elämä on meidän suhteessa vahvistava tekijä.:heart:
Niinpä, seksi ON parisuhteen liimaa. Vaikka itse en oikein tykkää koko seksi-sanasta, se on jotenkin niin kaupallistunut ja esineellistynyt. Minun korvissani sana sisältää ikäviä, itsekkäitä piilomerkityksiä, joissa omien tarpeiden ja pelkän fyysisen nautinnon merkitys korostuu. En koe, että me mieheni kanssa "harrastaisimme seksiä" - me rakastelemme. Toki nautin siitä fyysisestikin :heart: mutta vähintään yhtä tärkeää on henkinen läheisyys. On ihanaa, kun saa olla aivan paljas ja avoin toisen ihmisen lähellä, ja tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi sellaisena kuin on. :heart:
No, nämähän ovat vain niitä sanojen sisäisiä merkityksiä, jotka ovat erilaisia meille itse kullekin. Joka tapauksessa oli ihanaa tänä aamuna rakastella ekaa kertaa miehen "operaation" jälkeen. Vähän jännitti sattuuko toista, mutta hyvinhän tuo meni...
Pieni Tähtönen, tunteet tulevat ja menevät... mutta hyviä hetkiä rakentamalla voi kyllä usein sytyttää tunteitakin uuteen paloon. Tai "palo" voi olla vähän voimakas sana, mutta ainakin uutta kipinää voi saada
Itse olen alusta asti huomannut selkeän eron tässä nykyisessä, onnellisessa liitossani ja nuoruuden vähemmän onnellisessa. Jos rakastumisen tunteilla mittaisi, nuoruuden liiton olisi pitänyt olla paljon onnellisempi. Sitä se ei siis kuitenkaan ollut, päinvastoin. Tunteeni nykyistä (ja lopullista, näin uskon:heart
miestäni kohtaan eivät ole niin palavat kuin sitä entistä kohtaan olivat. Mutta tämä on silti parempaa. Olen oppinut arvostamaan tyyntä, hellää, toisen hyväksyvää rakkautta sen entisen vuoristoratamaisen rakkaus/viha -suhteen jälkeen. Toki tämä "tyynikin" rakkaus aina välillä leimahtaa liekkeihin. Mutta ennen kaikkea on niin turvallinen ja hyvä olo: tästä ihmisestä uskallan olla riippuvainen.
Minnin kertoma toi taas mieleen omankin menneisyyden. Tämä menee taas vähän syväluotaamisen puolelle, mutta olen joskus miettinyt sekä itseäni että muitakin naisia suhteessa tavalla tai toisella väkivaltaisiin miehiin. Mistä johtuu, että usein suhde tällaiseen selkeitä vaaramomentteja sisältävään mieheen on hyvin tunneladattu? Huippuhetket upeita, mutta kaikki koko ajan hiuskarvan varassa, ja huonoja hetkiä paljon vähemmän kuin hyviä, kunnes koko elämä loppujen lopuksi on pelkkää pelkoa ja varpaillaan kävelyä.... ja toki viimeisetkin rakkauden tunteet kuolevat, jos riittävän pitkäksi aikaa jää suhteeseen. Olenpa onnellinen että se on taaksejäänyttä elämää. Silti joskus huomaan minäkin kaipaavani sitä JÄNNITETTÄ. Aivan hullua............. Täytyy sanoa, että silloin kyllä aina vähän "potkaisen" itseäni, ja palaankin nopeasti takaisin todellisuuteen! Sen jännitteen hinta oli aivan liian korkea.
Kerran kun kuopukseni oli 8-vuotias, joku kysyi, mitä kuuluu. Kuopus vastasi: - "Ihan tavallista." Mietti hetken, ja tarkensi sitten: - "Ihan tavallinen on hyvää." Juuri näin! Tavallinen, turvallinen arkielämä pienine ilonaiheineen ON hyvää. Parasta suorastaan
Ja huumori on kyllä seksuaalisuuden ohella ihana yhdistäjä ja ilontuoja,
Ottis
Lillis, olekkos varma että on kyse pelkästä kierron heittelystä...?
Ettei vain ylläriä pukkaa........
Meillä täällä olkkarissa ihanan leppoisa hetki. Miesväki lukee molemmat omaa kirjaansa. Kuopus lukee fantasiakirjaa - englanniksi
voi näitä nykyajan kielitaitoisia lapsia! en minä vain olisi osannut 12-vuotiaana... - ja mies kirjaa Ra(a)jaton elämä. Suosittelen viimeksimainittua! Kertoo miehestä, joka syntynyt raajattomana. Ja on valinnut kääntää katseensa elämänsä mahdollisuuksiin eikä rajoituksiin
Jospa minä tästä suuntaisin kuntosalille! Olisi uusi kiva ohjelmakin kokeiltavana.
Leppoisaa lauantaita!
Kastis