<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

buffy, mä oon tilaillu Raskauskeijusta. Niiden omat testit (David merkkiset), on musta ihan pyllystä. En oo tykänny ovis- enkä raskaustesteistä. Ovistestien kontrollitkin oli aina tosi hailukoita ja mielestäni niitä oli vaikea tulkita. Raskaustestit taas antaa viivanpaikkoja, jotka ei mitään merkkaa. Pregcheckin ovis- ja raskaustestejä saa niiltä ja niitä voin suositella! Eilen myös laitoin CB:n hymynaamatestin ja raskaustestin tilaukseen, kun niitä on täällä Kaksplussassa kehuttu ja kun sai Suomen kotitestistä kivaan pakettihintaan. :p Tota hymynaamaa ajattelin käyttää ovistestien tuloksen varmistamiseen. Raskaustestillä tietenkin plussaan pian. :D En voi muuten myöskään suositella CB:n +/- raskaustestiä. Antaa kanssa viivanpaikkoja ja haamuja, jotka ei tarkota mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Marpalle paljon jaksamista! Ilmeisesti vielä ei vain ollut teidän vuoro saada sitä omaa vauvaa, mutta mistäpä sitä tietää jos se oikea aika tulisi piankin.. :flower:

En nyt osaa oikein mitään nyt kommentoida teille muille kun täällä vielä niin vähän olen pyörinyt, anteeksi siitä.

Mulla alkoi tänään menkat, wuhuu! Loppujen lopuksi ei sitten mennykään kuin 1,5kk pillereiden jälkeen kun ne tuli, ajattelin jo että odottaisin vielä pari viikkoa ja sit oisin mennyt lääkärille tarkistuttamaan asian jos ei olisi kuulunut. Meillä saa työterveyslääkärin kautta käydä myös gynellä joten se on ihan jees homma.
Täytyy sitten tosiaan pikkuhiljaa alkaa tuota miestäkin lämmittelemään vauvahommeleihin josko se siitä innostuisi. Mua jotenkin hirvittää ja pelottaa ajatus siitä että olen ehkä joskus vanha leskimummo jota ei kukaan käy katsomassa koskaan kun ei ole jälkeläisiäkään :( Kyllä siinä vaiheessa varmasti kaduttaisi viimeistään jos lapsia ei olisi edes yrittänyt saada. Eri asia sitten että tuleeko niitä vaikka yrittäisikin. Huoh miten masentavia puheita :D

Onko kukaan muuten käyttänyt sellaista kännykkäsovellusta kuin OvuView? Mä latasin sen puhelimeeni samalla kun lopetin pillerit ja musta se vaikuttaa aika kätevältä joskaan en varmaan edes osaa kaikkia toimintoja siinä. Se on siis yksinkertaisuudessaan menkkakalenteri jonne sitten kirjataan kaikenmaailman juttuja (vuodot, ovistuntemukset, r-testailut, paino, lämmöt, pupuilut ym. ym.) ja tuntemuksia päivittäin ja ilmeisesti se sitten niiden perusteella arvioi missä vaiheessa kiertoa mennään ja piirtelee käyriä. Siinä voi siis laittaa tavotteeksi ehkäisyn, raskautumisen tai sit pitää vaan menkkakalenterina. On ilmainen. Olipa myyntipuhe :LOL: Mutta ainakin tällainen tilastofriikki tykkää käyttää :D
 
Pakko tulla päivittää, että paljon tuli kehuja omenapiirakasta ja joka yks resepti pyyntö eräältä äidiltä :) Vähäks tuli hyvä mieli vaikka kerroin kyllä, että muutaman lapsen kanssa sen piiras tehtiin.

Nyt illall on ihan olo, että täti tekee tuloaan. Sellaset lievät kourasut vasemmalla masussa. Hassua, että tissit oin vata nyt eilen ja tänään vähä enemmän kipeet. Ei nännit vaan reunoilta. Lienee merkkejä tädin tulosta :/ Huoh! Ehkäpä aamulla testailen, kun ei ol ihan niin kiire töihinkään tai ei ainakaan ole aikanen aamu.
 
miss_piggy
Minä oon tilannu testejä huuto.netistä, raskauskeijusta ja kotitesti.fi:stä.

Jos on huuto.netiin tunnukset niin kannattaa tilata sieltä, saa halvalla, ja ku tilaa ovistestejä niin yleenä joidenki mukana tulee ainaki 2 kpl vielä raskaustestejä kaupan päälle. Laittaa vaan sinne hakusanaks ovulaatiotesti tms, niin löytyy mitä on tarjolla.

(.) Tuo ei ole tissi vaan oma napa :D Ei edelleenkään mitään menkkaoireita, ovistestiin tulee kaks viivaa... Nyt siis kp 27, huomenna taas tikutusta r-testillä.
 
Vilijonkka, juu vierailu meni ihan hyvin. Ei siinä kauaa ehitty olemaan, ku isä tuli myöhempään ja me oltiin tekemässä lähtöä. Nyt sit stressi purkautuu kauheena päänsärkynä :|

ON: Masu on taas ollu tänään ihan hassun tuntunen... Hmh.
 
Aarrrgh.. tulen nyt tännekkin purkamaan mielipahaani. On vaan kauhea masennus päällä. Ei vaan kiinnosta mikään. Jos vaan saisin maata tässä sohvalla ja syödä suklaata maailmaan tappiin asti varmaan tekisin niin. Ei kiinnosta yhtään mennä tekemään viimisiä työvuoroja perjantaina ja lauantaina. On sellainen mörrimöykky-olo vain.

Toi mieheke näki eilen äitinsä, ite en lähteny mukaan, kun ei vielä kerrota niille tästä kaikesta niin se ois sitten kiva selitellä, että miksi vollaan koko ajan. Miehen äiti olo jo innoissaan selitelly, että kun ne häät tulee sitten ensi kesänä ja kaikille on niistä kertonut. Siihen ukko sit: "nooooh...saattaa olla että siirretään niitä tuonnemmaksi :)". Noh kuulevat syyn sitten viikon päästä viikonloppuna.

Ai että inhottaa maata täällä itsesäälissä. Miten sitä sais ittensä kaivettua ylös. Yritin tänään jopa shoppailla, kun Tampereella käytiin, mutta ei mitään. Miehelle löysin farkut ja t-paidan, mutta en edes kirjaa itselleni.

Mörrimöykky kiittää ja kuittaa
 
Huomenta! Hei, mää nukun pystyyn!!!! Mikähän muo oikeen vaivaa, ku aamullla herätessä oli pitkästä aikaa oikeesti virkee olo ja sellanen, et oompas nukkunut tosi hyvin enkä edes herännyt yöllä kertaakaan. Ja mulla on tapana herätä vessaan vähintäänk erran yössä. Reipas 8h unta takana. Noh, koiran kanssa ulos ja ajattelin kuolevani ja nukahtavani sekä jalkojen pettävän... Ei kiva. ja kikki pienet mätkin on nyt täs viikosisään tuntunu ylitsepääsemättömiltä. Siis hengästyn ihan heti :( Tuttua teille?

Voi Marppa :hug: Sulle on kyllä sallittua olla ihan alakulonen, mutta voin kuvitella että itseäkin se alkaa ärsyttään. Mutta ei tunteille voi mitään ja kaikilla se varmasti on tuollainen olo kokemasi jälkeen. Eikä siihen auta sekään, että "kyllä se aurinko vielä sinne mörrimöykyn pesään paistaa". Sanoinpa kuitenkin. Toivottavasti tänään ois parempi päivä! Ja ehkä se vähän helpottaa siinä vaiheessa, ku saatte kerrottua vanhemmillenne tilanteen.

Joku kyseli eilen ehtoolla mistä on tilaillut testejä.. Niin mä oon kans tilannut raskauskeijulta ja sitten viimesimmät r-testit huutonetistä. Jotain Alice.merkkistä testiä tilasin ja iso kasahan niitä tuli :) Huutoneistä tosiaan saa edullisesti ainakin.

Omaa napaa lissää... Aamulla tein testin ja tyylipuhdas nega :( Oireista ei tietoa paitsi eilen ehtoolla tätiolot. Taas se taitaa kurvata tosiaan paikalle. Tuli jo tossa aamulla sellanen olo, että mitäs sitä tässä turhaan yrittelemään, eiköhän se jo olla huomattu ettei onnistu. Jos vaan löis hanskat pussiin. Mut sit taas, sitä niin toivoiso maa perhettä tai tähän perheeseen lisäks se ihmisvauvakin. Ehkä tää tästä, ku vaa oikeesti piristyiskin! Sisko lähetteli eilen ihania kuvia tytöstään :) Sekin jo 4kk lauantaina.

Mutta joo, mukavaa päivää kaikille!
 
miss_piggy Mä olen huomannut kans, että mulle on tullut sellainen, että haluan oman talon ja vauvan ennen kuin olen tietyn ikäinen. Vaikka harvoinhan ne asiat tapahtuu ihan niin kuin on suunnittellut ja elämä yllättää :). Pahoittelut tädistä :(

Buffy Voi, ei kuullosta mukavalta. No mutta tsemppiä nyt seuraavaan kolmeen viikkoon, toivottavasti sen jälkeen saat vähän enemmän vapaapäiviä :)

Dana Hieno juttu, että se ovis nyt kuitenkin tuli!! Pienistä asioista on välillä kiinni tämä naisena olo, se kun kroppa toimii edes sinne päin kun pitäis niin tuntuu ihan lottovoitolta :)

empp Mäkin olen vähän aloittanut kouluttaa miehestä hiusten värjääjää, säästää parturikuluissa :). Ensimmäinen meni yllättävän hyvin, vaikkakin hiukset oli värin levittämisen jälkeen ihan supertakussa mutta onneksi väri kuitenkin tuli tasaiseks kun kampasin ne :)

pienestä kii Tosi hieno juttu, että kierto palasi noinkin nopeasti!!

Marpa Ihan ymmärrettävää olla mörrimöykky. Toivottavasti tänään on jo vähän parempi olo :hug:

maimai Sinne tsempit nyt myös! Välillä tuntuu, että olisi vaan parempi luovuttaa tän asian kanssa, mutta sitten taas sitä omaa vauvaa haluaa niin paljon ettei kuitenkaan pysty luovuttamaan. Kyllä me kaikki saamme sen oman käärön vielä, tavalla tai toisella :hug:
 
pantera hyvä, että vierailu meni hyvin :)

Marpa toivottavasti oloa helpottaa kun saa kerrottua asiasta!

maimaille negapahoittelut :hug: ja miss_piggylle tätihali :hug:

ON: Kp 15 ja limailu alkanut :D Ovistesteihin ei ole tullut mitään (tai ainakaan ei vielä eilen). En kuitenkaan niistä viitsi stressata, ne on niitä davidin testejä.. Taidan kellistää tuon miehen tänään sänkyyn ja toivoa parasta ;)
 
Voi harmi miss_piggy! :(

Halit myös Marpalle ja maimaille! :hug:

maimai, tota luovuttamista ehdin jo itsekin pohtia, kun eka sai testailla negoja ja sitten lopulta piti aloittaa terot, että saa taas joskus vuodon alkamaan ja pääsis uuteen kiertoon. Tuntuu välillä siltä, että tää yrittäminen on ollut tähän asti ihan turhaa, kun en edes ovuloi ja hormonit muuteenkin ihan sekaisin. Jos mieheni ei olisi ehkä jopa enemmän innoissaan tästä vauvaprojektista, niin varmasti olisin jo ehdottanut luovuttamista ja katsomista jos joskus vielä tässä elämässä tärppäiskin ihan itsekseen.
 
Hydra mulla taas on ollu aina säännöliset menkat. Ei ol tarvinnu menkkoja suuremmin odotella. Ja tosiaan nyt tänään on ollut tosi tätiolo. Ties vaikka olis tää kierto taas joku alle 30pvä. Mut väsymystä on senkin edestä... Jostain mulle virtaa!

miss_piggy pahoittelut tädistä :(

ARG, HIRVEE NÄLKÄ! Ain ennen tätiä vois vaikka syödä vaan kokoajan eikä mikään tunnu riittävän.. siitäkin tietää tädin tulevan piakkoin.
 
Mä en saa mielenrauhaa ajatuksilta... Mitä jos plussaan tai entä jos tuleekin nega? :( Masu kipuilee, koiran kanssa käytiin lenkillä ja aika hyvin reippaassa kävelyssä tuntu vihlasuja. Menkkoihin olis vielä n. viikko. Nää ei vaikuta yhtään menkkakivuilta, ne on
nimittäin ihan hirveitä nykyään...
Eilen illasta masu turpos ihan kauheesti, eikä mulla oo mitää tollastakaan käyny ennen. Ilmaakaan ei suolistossa mee, ettei ainakaan siitä oo kyse.
Tekis mieli kävellä kauppaan ja ostaa testi, mutta mitäpä siellä näkyis, kun oviksesta on 4-5pv:LOL:

Anteeksi oma napailuni...
 
Mä en saa mielenrauhaa ajatuksilta... Mitä jos plussaan tai entä jos tuleekin nega? :( Masu kipuilee, koiran kanssa käytiin lenkillä ja aika hyvin reippaassa kävelyssä tuntu vihlasuja. Menkkoihin olis vielä n. viikko. Nää ei vaikuta yhtään menkkakivuilta, ne on
nimittäin ihan hirveitä nykyään...
Eilen illasta masu turpos ihan kauheesti, eikä mulla oo mitää tollastakaan käyny ennen. Ilmaakaan ei suolistossa mee, ettei ainakaan siitä oo kyse.
Tekis mieli kävellä kauppaan ja ostaa testi, mutta mitäpä siellä näkyis, kun oviksesta on 4-5pv:LOL:

Anteeksi oma napailuni...

Nuo kipuilut ja vihlailut kuulostavat aikaste paljon kyllä kiinnitymiseltä :) jospa oottelisin kolme neljä päivää ja testailisit sitten :) oikein paljon plussa puhureita täältä ++++++++++:whistle::heart:
 
Mullakin ne on käyny mielessä. Ekat tuntemukset tuli päivä oviksen jälkeen, kun välillä oli sellasta painon tunnetta alavatsassa. Nyt tosin painon tunne on muuttunut tollasiks pieniks kipuiluiks... Niin ja ihme rusehtava vuotokin loppui tänään kun seinään!
Taitaa testaaminen siirtyä maanantaille, kun serkku on tulossa meidän luokse viikonlopuksi. Jos siis kykenen odottamaan maanantaihin asti...:whistle: Voi kun tää nyt olis just noita kipuja ja siellä olis joku pikkunen matkassa!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Pantera toivottavasti ne enteilis just sitä kaikkee ihanaa <3 Mä just koitan olla niin etten huomenna testailis vaan vasta la aamulla. Sitte ois vielä menkoilla mahollisuus alkaa vaikka tuskin ne vieä muutamaan päivään välttämättä. Mut kuiteski sillo la ois itellä dpo12. Tänään kutosiaan tein täyden negan.
 
Hei, täällä yksi kuumeilija liittyisi joukkoon. Nyt on kp 2/31-36 yk4 24v. Olen kans seurannu näitä foorumeita jo kesästä asti ja nyt uskalatauduin kirjottelemaankin. Pillereitten lopettamisen jälkeen kaksi ekaa kiertoa oli tasan 31 päivää, mutta nyt tää viiminen venähti 36, ja mietinkin että mahtokohan siellä joku hipasta, koska dpo 7 oli semmosia kiinnittymistuntemuksia ja sen jälkeen monena päivänä hieman huonoa oloa ja menkkakipuja oli viikon ajan ennen tädin kurvaamista, kun yleensä on vain päivää ennen.
No nyt pitäs tilata o-testejä ja tälle kierrolle aattelin koittaa ei-siittiöitä-tuhoavaa-liukkariakin. Vitskut ja greippimehu myös käytössä, vielä kun muistaisi nukkua tarpeeksi, syödä terveellisesti ja liikkua sopivasti ja pupuilla riittävästi niin eikös siinä olis kaikki tarpeellinen :p Kaikki mahdolliset keinot siis käyttöön :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Piimis tervetuloa! :wave: Hittolainen, minä kävin tänään lääkärissä, ku töihin piti olla t-lausunto ja se lääkäri paineli mahan kohalta. Ette usko miten kipeää kävi. Kunnolla vihlasi ja eipä oo ennen vatsan painelu kipeää tehny. Minä siinä sitte ohimennen kysyin vielä lääkäriltä että, ku mulla oli ovulaatiopäivä lauantaina ja sillon illalla oli helvetin kipeä maha ja semmosia vihlasuja niin mitä se voi tarkottaa. Lääkäri sitte kysy, että oonko ennen tuntenu kipua. Sanoin että en! Ku vasta jonkun aikaa oon näitä ovulaatiojuttuja seuraillu. Sitte lääkäri kysy, että oonko harrastanu seksiä ovulaatiopäivien aikana. Sanoin että olen! Sitte se sano, että voi hyvinkin olla kiinnittymiskipua :) Voi ku oisikki! Selitin varmaan tämän tosi vaikeasti, jospa te ymmärrätte :D
 
piimis tervetulo ja pikaista plussaa :D

Huhhu ku on paljon tekstiä taas tullut. Luin kaikki mutta yhtään tässä taas muista mitä piti vastailla :D
Näin alku kierrosta ei täällä tule käytyä kuin kerran pari päivässä lukaisemassa uudet viestit.
Koulussa on kiirettä pitänyt ja nyt olen alkanut lenkilläkin käydä iltaisin ja mies on ollut iltavuorossa tän viikon. Pupuilu on vähän jäänyt, mutta eipä sillä vauva ajatusten kannalta taida olla väliä. Eikä iltaisin jaksa kuin mennä suhkuun ja vähän sängyssa halia ennen kuin nukahtaa :D

marpa :hug: Koita jaksaa. En voi edes kuvitella kuinka pahalta susta tuntuu. Ja onhan se hyvä surra ja käsitellä asia ihan rauhassa. :hug:
 
Toivottavasti ei olis paljon virheitä :D



THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 13.9.2012



Cheer115-..............20.................kp 98/28-65.................yk 8
miranenn................23.................kp 64/28-?............yk 12/yv 3



Hydrangea..............26.................kp 33/26-?....................yk 7



kaiku<3.................22..................kp 28/32......................yk 5
Babyfever1..............26................kp 27/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 26/27-33..................yk 3
empp.....................21..................kp 23/30-35...................yk 5
Dana-....................28..................kp 22/28.....................yk 15
buffy.....................23..................kp 20/28......................yk 5



Fiinaliina................22.................kp 19/?...................yk/TJOT 2
Vilijonkka...............26................kp 17/29-35...................yk 7
Niiu.......................25.................kp 15/27-31...................yk 2
emppuli83.............29.................kp 11/28?...................yk 3 (4)
Miuyy...................21.................kp 10/28.........................yk 1



Henrietta-............25.................kp 8/38-49....................yk 1
Lullaby89..............23.................kp 7/31-36.................yk 12
eläväinen..............19.................kp 6/30........................TJOT
Marpa...................23.................kp 6/23-31....................yk 8
Naapurin tyttö.........28................kp 3/29-?.....................yv 10
Piimis....................24..................kp 2/31-36...................yk 4
miss_piggy..............31.................kp 1/27........................yk 5



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Marpa voi ei, pirskatin täti :'( jaksamisia!! :heart: no mutta, jos jotain hyvää pitää ettiä, ni onneks ei ainakaan täti antanut odotella itteään!!

maimaille testi onnea!! :p

Vilijonkka kovasti tsemppiä ovisplussan metsästykseen :p

lullaby no mut hienoa et oot löytänyt itselles sen oikeen alan! :) Itse luulen, et haluan työskennellä neuvoloissa tai kouluterveydenhuollossa, mut saas nähdä, kun harjottelut alkaa :) mut en malta oottaa et keväällä saa olla 7vko neuvolassa nunnuttelemassa vauvoja :heart: kannattaa hakee terkkariks, jos vaan kiinnostaa :) meidän luokalle tuli sairaanhoitaja, ni se sai about vuodessa suoritettua terkkarin! ..eikä ollu tiukka aikataulu! ;)

).( täällä oon nyt vaan parhaani mukaan yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa ja käynyt täälläkin hieman normaalia vähemmän, et jos se edes yhtään tärppiä avittais! :/ ai ku jänskättää..kattoo, jos EHKÄ su jo testais ;) ..tai sit ei :D
 
Mäkin tässä arvon, et testailisko sunnuntaina ja sit myöhemmin viikolla vai ensimmäinen testi vasta myöhemmin. :D Kauhea väsy iski, vaikka oon vetäny unta 07-18... Kohta täytyy varmaan viedä koira ulos, että pääsee unille. Enkä tiiä mitä naamalle tapahtu suihkun jälkeen, kun kukkii nyt ku mikäki Naantalin aurinko... Ja lauantaina nuorempien sisarusten synttärit, jotenkin sopivasti alkaa tää nassun kukkiminen!:mad:
 
Joo, naama kukkii, tulee ihme yökkimiskohtauksia aina välillä ja taas jouduin omat yökkärihousut vaihtamaan avokin kollareihin, kun omat kiristää masun seudulta liikaa kun taas turvottaa. Ja pinnaki on taas jotenkin erittäin kiree, ärsyttää ihan kaikki:mad:

Muoks. Pinnan kiristyminen meni aika nopiaan ohi, sit tuli itkufiilis ja nyt ollu ihan normaali olo? :D Lämpöä oon tässä seuraillu, mulla on normi suunnilleen 36,2-36,6 ja nyt koko illan on lukema ollu 36,8-37,2... Miten siihen testipäivään malttaa odottaa...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä