[QUOTE="nuuh";27141011]Haistan fluoria, näen valkoista ja kuulen kumitossujen tussusta eli hammashoitaja.[/QUOTE]
Höhöhööö. Toi sano tussu!
T: Anatolia 13 vee
Höhöhööö. Toi sano tussu!
Jotain alkotieteitä 9 vuotta ilman tutkintoa ja nyt osa-aikainen koffin kuski.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27140930:As if (ja muutkin), kerro minullekin! :wave:
Kirjanpitoa ja sen sellaista. Olet tradenomi.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27140992:Antakaas tulla tännekin!
Sinä voisit olla ammatiltasi ompelija/mallimestari.Mitäs musta on tullut mieleen
Sä oot perhetyöntekijä =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27140930:As if (ja muutkin), kerro minullekin! :wave:
Museoalan (ja väittelytieteen) opintoja selvästi sulla takana, töissä politiikan vahakabinettimuseossa.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27140992:Antakaas tulla tännekin!
Taidat siis olla teinixäiti, siihen pääsee lyhemmälläkin koulutuksella :attn:Höhöhööö. Toi sano tussu!
Sinä opiskelet jotain tietojenkäsittelyyn liittyvää, ja teet osa-aikaduunia elokuvateatterin lippukassalla.:wave:
Lilii sun psychic taidot ne vaan toimii :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27141545:Queen of Nothing: kosmetologi-kanavahieroja
Mythago: astraalikoneistaja
kookosta: eritysiopettaja
rango: tv-kamerankäyttäjä
Kumpa olisinkin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27141545:rango: tv-kamerankäyttäjä
Jaahas jaahas, koitetaan siellä päteä... KOTIÄITI vähän tökkää tos: mä en IKINÄ ehtis kotona roikkua palstalla, tää on ihan työaikapahe. Ja tiedän etten ole ainoa.50% koulunsa kesken jättäneitä kotiäitejä
40% toisen asteen suorittaneita kotiäitejä
5% amk:n suorittaneita kotiäitejä
5% ylemmän korkeakoulun suorittaneita kotiäitejä
Minä en ainakaan muista oikeita asioita sinusta, joten fiilispohjalta sanon, että koulutuksesi liittyy rakentamiseen.Mitäs musta? Mä tosin olen ammattini ja koulutukseni kertonut (liiankin) usein
Ihana! Tykkään kyllä hirveästi tehdä kaikkia pikkuremppa-juttuja. Vaan ammatti ei kyllä sinne päinkään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27142060:Minä en ainakaan muista oikeita asioita sinusta, joten fiilispohjalta sanon, että koulutuksesi liittyy rakentamiseen.
Kanahieroja kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalle. Mielessäni jo kuvittelin itseni hieroskelemassa kaksin kourin ronskisti kiljuvaa kanaa samalla kuiskien rauhoittavia, helliä sanoja sen (oletettuun) korvaan. Kana ei näyttänyt arvostavan toimitusta tai ammattiani, sen tarkoitus oli varmaan tehdä kanasta vähemmän stressaantunut?Lilii sun psychic taidot ne vaan toimii :heart:
Mietin muuten tovin et miks Queen of Nothing on just kanahieroja
Noin varmaan syntyy niitä onnellisten kanojen munia.Kanahieroja kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalle. Mielessäni jo kuvittelin itseni hieroskelemassa kaksin kourin ronskisti kiljuvaa kanaa samalla kuiskien rauhoittavia, helliä sanoja sen (oletettuun) korvaan. Kana ei näyttänyt arvostavan toimitusta tai ammattiani, sen tarkoitus oli varmaan tehdä kanasta vähemmän stressaantunut?
Taitaa olla nyt suosiossa virikemulkkuset ja vapaat mulkkuset. Onnelliset mulkkuset ovat varmaan menneet johonkin "ei saa käyttää" mappiin Eu:ssa? Onkohan kanojen onnellisuutta ollut liian vaikea todistaa käytännössä, jos joku alkaa kyselemään perään?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27142207:Noin varmaan syntyy niitä onnellisten kanojen munia.
Vieläkö muuten sillä nimellä myydään munia? Taitaa olla liian vähän kanahierojia tarjolla. : /