Oho. Vaihdan arvaustani As if:n ammatista. Oikea ammatti onkin selvännäkijä. En mä osastosihteeri ole, mutta jotain sen suuntaista.
Enkä ole täällä palstalla niin paljon nikillä kirjoittanut, että musta vois oikeesti jotain mielikuvaa luoda, joten sun on oltava selvännäkijä. Velhokoulun olet käynyt.
oot täynnä ihtees! "Kohderyhmä!" Kukaan joka osaa ei sano kohde ryhmää.Oho, aika hyviä arvauksia!
Hoiva-ala tuntuu olevan se omin. Valmistuttuani ei kuitenkaan oo kohderyhmänä vanhukset, vaan esim. päihdeäidit, ensi/turvakodissa työskentely jne.
Pörssimeklari, varma tietoMitens Morrigan? opcorn:
Olisin veikannut jonkun huippu-über-brandintekijämainostoimiston nousukkaaksi, joka purkaa aika projektin loputtua työstä syntyneitä paineita palstalla.Insinööri
Aika lähellä kyllä, en kyllä työskentele kehitysvammaisten parissa tällä hetkellä,Lilii on äikänopena yläkoulussa.
Lunatic...kotirouva hienostoalueella. Vanhempainyhdistyksen pj. Tutkinto sisustamisen ja/tai vaatteiden valmistamisen alalta.
BlackDahlia on sosionomi tai melkein valmis sellainen (lasten saanti ehkä pisti opinnot tauolle).
Kais on hoitoalalla, aivan varmasti. Kenties kehitysvammaisten parissa.
Tarkoittanet mua?Metsänpeikko on missituomari ihan takuulla!!!!
Isämies on joku keskijohdon stressaantunut pomo jossain perheyrityksessä
Analyysini sinusta tosikkona pitää kuitenkin kutinsa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27139360:
En ole stressaantunut (oikeastaan päinvastoin; siirtyminen valtiolta yksityiselle kevensi työtaakkaani n. 85%)
En työskentele keskijohdossa, vaan päällikkötasolla.
En toimi perheyrityksessä.
Muuten oikein. Mitäs siitä nyt sitten jäikään, hmm...
Toki.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27139389:Analyysini sinusta tosikkona pitää kuitenkin kutinsa. :xmas:
Mulle maistuu häppäOlisin veikannut jonkun huippu-über-brandintekijämainostoimiston nousukkaaksi, joka purkaa aika projektin loputtua työstä syntyneitä paineita palstalla.
Tykkään kyllä leikkiä lasten kanssa, omien ja vieraidenMetsäpeikko lastenhoitaja
Taitaa kuultaa rivien välistä veikkaan sit uudestaan, olet laatoittajaAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27139444:Tykkään kyllä leikkiä lasten kanssa, omien ja vieraiden
Mutta että toi tulis jollekin mieleen mun kirjoitusten perusteella
Joskus tekisi mieli laittaa blogi pystyyn, mutta vielä en ole ehtinyt siihen asti.kantojäärä on ammattiblogisti, ruokapuolella
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27139975:kantojäärä: maatalouslomittaja